23 yaşındayım, 42 yaşındaki birisiyle birlikte olmam dışarıdan kötü mü gözükür?

Yaşı kafaya takan biri olmadım ama çevremde o kadar fazla ileri geri konuşanlar var ki, ister istemez düşünmek zorunda kalıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, çocuğu yaşında olduğumu ima ediyorsunuz. Zaten baba sevgisini verdikleri için kendimden büyüklerle takılıyorum.
23 yaşındayım, 42 yaşındaki birisiyle birlikte olmam dışarıdan kötü mü gözükür?
Cevapla