Arkadaşlar biz kız dostum var ona aşık olduğumu falan biliyor 4 ay önce uzun ilişkiden ayrıldı.. 3 ay önce de bana bir ilgisi olmadığını söylemişti.. bende 1 aydır konuşmuyordum.. dün bana artık işten çıktığını ve bol zamanı olduğunu buluşmak istediğini söyledi.. sizce amacı nedir?
Bu arada iş konusunda da yardımcı olacaktım ona dün kız kardeşi ‘’ ben olsam sevgili olmadan yardımcı olmazdım demiş ‘’ biz telefonda kız ile konuşurken.. kızda bana bunu söyledi kız kardeşim böyle söylüyor dedi.. ne demek istemiş olabilir sizce?
Bu arada iş konusunda da yardımcı olacaktım ona dün kız kardeşi ‘’ ben olsam sevgili olmadan yardımcı olmazdım demiş ‘’ biz telefonda kız ile konuşurken.. kızda bana bunu söyledi kız kardeşim böyle söylüyor dedi.. ne demek istemiş olabilir sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer