Bana ilgisi olmadığını söyleyen kız şimdi buluşmak istiyor. Amacı ne olabilir?

Arkadaşlar biz kız dostum var ona aşık olduğumu falan biliyor 4 ay önce uzun ilişkiden ayrıldı.. 3 ay önce de bana bir ilgisi olmadığını söylemişti.. bende 1 aydır konuşmuyordum.. dün bana artık işten çıktığını ve bol zamanı olduğunu buluşmak istediğini söyledi.. sizce amacı nedir?

Bu arada iş konusunda da yardımcı olacaktım ona dün kız kardeşi ‘’ ben olsam sevgili olmadan yardımcı olmazdım demiş ‘’ biz telefonda kız ile konuşurken.. kızda bana bunu söyledi kız kardeşim böyle söylüyor dedi.. ne demek istemiş olabilir sizce?
Bana ilgisi olmadığını söyleyen kız şimdi buluşmak istiyor. Amacı ne olabilir?
Cevapla