Bosanirim
Bekler kendime zaman veririm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevaplarda yeni aşık oldum demişsin iyide iki aylık evlisin iki ay birine aşık olmak için çok kısa bir zamanki sen üstüne biriyle evlenmişsin o zaten başlı başına zaman alıcı bir durum başkasına aşık olmak için zamanı nasıl buldun? Yaşında küçük değilki beğeniyi aşk sanasin bence aşk değil begenidir o.
Olay su sekilde oldu. Evlenmeden once bi cocuk vardi benden hoslaniyordu bende ondan hoslaniyordum sonra cocuk hic yazmamaya ben yazinca tek kelimeli cevap vermeye basindan atmaya basladi sonrada uzun sure girmedi instagrama falan. Bende baskasiyla evlendim. Bikac gun once instagramini active etti ve evlenmis oldugumu gordu. Sunlari yazdi : “Sana karşı her zaman gizli duygularım oldu ama bunu sana asla ifade etmedim çünkü hayatım çöktüğünden beri bunu aklımda ve kalbimde tuttum ama şimdi sadece bir rüya”. Neden daha once soylemedin dedim ulkeden deport edilmistim geri donebilecegim kesin degildi oturma belgesi almaya calisiyordum dedi. Cocugu simdi aklimdan cikaramiyorum bunlari onceden bilsem evlenmezdim onu beklerdim.
Çocuk mülteci galiba. Şunu söyleyeyim ki artık sen onun için cinsel ihtiyaçlarını karşılayacak ve bunda pişmanlık duymayacagi birisin ve evlenmek zorunda da değil çünkü yol açık zaten vicdan azabı duymayacak
Evet cocuk arnavut, arnavutluktan geldi ama biz almanyada yasiyoruz. Esim alman zaten. hristiyanlarda turkiyedeki gibi pismanlik duymak falan pek olmuyor zaten yani cinsellik icin yazacak olsa evlenmeden oncede yazardi. Sadece anneme soyledim senin passaportun icin yaziyor olabilir dedi. Bu yuzdende net degilim iste neyse tesekkurler cevab verdiniz icin cok guzel gunler
Evet annen mantıklı pasaport için olabilir sanada güzel günler
Demek ki adamı sevmeden evlenmişsin. Demek ki mecbursun, ayrılmazsın sanıyorum.
Yeni adamı da, daha çok yeni tanıdığın için sadece bir heyecandır. Adını aşk diye nitelendirmek doğru gelmedi.
Mecbur degilim. Esimi insan olarak seviyorum ama oyle buyuk ask yok. Bana cok asik oldugu icin ve karakter olarak mukemmel bir insan olduğu icin evlendim. Ama dedigin dogru kendime zaman vercem belkide gecici bisey.
Her şey geçiyor. Sen yeni adam için değil de kendin için boşayacaksan boşa. Daha tutkulu bir hayat istiyorsun belli ki.
Cevap
9Cevap
Evlendiğin adamın ne kabahati var. Adamın hayatını s*k sonra başkasıyla s*kişmeye git. Niye or*spu olmadın da evlendin? Yollar senin gibilerle dolu...
Adami aldatmisimmi dedim?
O yonde olsa bosanayimmi diye sormam dimi
başkasına aşık olan niye evlenir? kadın ya da erkek olsun onca masraf yapılsın zaten öyle olan olsa illa aldatır
Yeni asik oldum evlenirken asik degildm masrafda yapilmadi
Kesinlikle beklerim. baktin olmuyor, kaçak ilişki yaşarım
Aşk öyle durup geçince kaybolan bir şey mi? 🤪
Bilmem
2 ayda da boşanılmaz sanırım..
karşındakine mutluluk vemriceksen boaşn gitsin
Sevdiğimi alamadıysam, aldığımı sevmeye çalışırım
neden evledin karşındakinide düşün
Yeni asik oldum
Evliliğinizi bozmaya bu kadar yatkın olmayın ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?