Açık ve güzel kızlarla eğlenmeyi düşünüp, kapalı ve ortalama tipte kızlarla evlilik düşünüyorum. Ben kötü biri miyim?

İstemsizce oluyor bu
Açık ve güzel kızlarla eğlenmeyi düşünüp, kapalı ve ortalama tipte kızlarla evlilik düşünüyorum. Ben kötü biri miyim?
Cevapla