Açık ve güzel kızlarla eğlenmeyi düşünüp, kapalı ve ortalama tipte kızlarla evlilik düşünüyorum. Ben kötü biri miyim? (Sayfa 2)

Açık ve güzel kızlarla eğlenmeyi düşünüp, kapalı ve ortalama tipte kızlarla evlilik düşünüyorum. Ben kötü biri miyim?
Cevapla