Eşimin ailesi nikahsız hamile kaldığım için bana çok ön yargılı?

24 yaşında iç mimarım. Eşimle 2 senedir beraberiz ve yeni evlendik kendisi 27 yaşında babasının şirketinde çalışıyor. 3 ay önce evlendik ve 5 aylık hamileyim bebeğin cinsiyeti erkek. Eşim ve benim yetiştirilme tarzım çok farklı rahat free bir ailem var onların da tam tersi tutucu dindar aile yapıları var zaten aslen Erzurumlular cehaletin en bol olduğu şehir. Biz şu an eşimin ailesi ile aynı apartmanda oturuyoruz. Annem evlenmemize başından beri karşı çıktı çocuğu aldır bak yoluna dedi ama ben çok sevdiğimi söyledim eşimin ailesinde akrabalık ilişkileri çok önemli baya gelenekseller biz de kimse kimseyi takmaz çoğu akrabami tanımıyorum o kadar farklıyız ki. Dün bize akşam yemeğine geldiler annesi elaleme rezil olduk gibisinden filan konuştu. Ev dekorasyonuma bile laf ediyor. Bebeğin sünnet düğününü filan konuşuyorlar şimdiden ufacık çocuğa ne sünneti daha doğmadı bile dedim yok dua mua okutucakmis sacma sapan adetler kafayı yemek üzereyim ne yapicam?
Eşimin ailesi nikahsız hamile kaldığım için bana çok ön yargılı?
Cevapla