Erkek arkadaşım soğuduğu için ayrıldı sizce bu saatten sonra unutmak için ve kendimi geliştirmek adına neler yapmalıyım?

Erkek arkadaşım la çok iyiydik anlaşıyorduk yeri geliyor 10 saat konuşuyorduk. Askerdeyken nöbette uyumasın diye hep konuşuyorduk. Askerden dönünce tabi uzaklaşma başladı. Yine sana aşığım falan diyor ama bir ara soğudum dedi. Öyle böyle onsuz yaşayamam zannedip ağlıyordum hep o gidince oda dönüyordu. Ama bu sefer kararlı kaldım en küçük kavgada gitmek isteyince tamam dedim. Bitti her yerden engelledik. şu an nedense çok rahat ve hafiflemiş hissediyorum. Sizce şimdi neler yapmalıyım unutmak icin

Erkek arkadaşım soğuduğu için ayrıldı sizce bu saatten sonra unutmak için ve kendimi geliştirmek adına neler yapmalıyım?
Cevapla