Erkek arkadaşımdan soğudum, ayrılmalı mıyım ve bunu nasıl yapabilirim?

3 yıllık bir ilişkim var fakat son zamanlarda erkek arkadaşımdan soğumaya başladım. (yaklaşık 1 aydır kafamda bu konu dönüyor) Onun yaptığı farklı, can sıkıcı bir şey olmadığı için (yani ben kendi kendime soğumaya başladım) konuyu ona açamıyorum. Çaktırmamak için normal davranmaya çalışıyorum çünkü uzun süredir beraberiz belki geçici bir durumdur diye düşünüyorum ama bu durum beni biraz yıpratmaya başladı. Çünkü onu sevdiğim için tam olarak hissettiğim gibi davranmıyorum ama bu da hem beni yorabiliyor hem de biraz da onu kandırmak oluyor. Onu kırmamak, üzmemek için konuyu açamıyorum çünkü onun açısından her şey normal gidiyor gibi gözüküyor olabilir. Fakat ben kafamı netleştiremiyorum. Bu konu uzun bir süredir aklımda olduğu için artık bir şeyleri belirlemek istiyorum ama bir türlü konduramıyorum, habire nasıl böyle düşünürüm, o bana ne yaptı ki gibisinden vicdan yapıyorum. Sizin hiç böyle bir durumda kaldığınız oldu mu? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Ayrılmalı mıyım yoksa geçici bir süreçtir diye daha zaman mı tanımalıyım? Ayrılırsam ne demeliyim onu bile bilmiyorum çünkü dediğim gibi onun açısından hiçbir sorun yok gibi gözüküyor olabilir :(
Erkek arkadaşımdan soğudum, ayrılmalı mıyım ve bunu nasıl yapabilirim?
Cevapla