Lütfen linçlemeden ciddi cevap verin benim için çok önemli.
6. Yılımızdayız. Bu zamana kadar neyi bekledin diyeceksiniz seviyorum. Oda beni seviyor. Fakat sevmek yetmiyor. Daha önce 3 kez ayrıldım fakat bende sevdiğim için oda pes etmeyip çabaladığı için barıştık. Aile görüşlerimiz , yetiştirilme tarzımız, düşüncelerimiz , eğlence anlayışımız , zevklerimiz , giyim kuşam her ama her konuda çok zıttız. Evet zıtlık normal iyidir fakat fazlası zarar. Sürekli şikayetçi olduğum konular çıkıyor ortaya haliyle. Ve kendisi de sürekli kendini değiştirmek için çabalıyor. Fakat onu da yoruyorum üzüyorum kendimide. Bazı şeylerin içten gelmesi gerekiyor ve zorlasanda bir süre sonra eski haline döndüğü için olmuyor. Küçük bir örnek vermek istiyorum. Resim çekmeyi çok severim ve hoşuma bir yer gittiğinde durup onu anı olması için çekerim fakat o bunu sevmez ve hadi oyalanma hadi der. Bunu minik bir örnek olarak verdim ama her konuda böyle olduğumuz için eğlenemiyoruz da dolayısıyla. Bir birimiz için asla uygun değiliz. Ama seviyorum ve o çook iyi bir insan. Her zaman kendinden önce herkesi düşünür. Beni ailesini bi başkasını.. ama kendine asla sıra gelmez. Kendine önem göstermiyor ve kendine önem göstermemesi bi noktada beni de etkiliyor. Bir örnek daha vermek istiyorum, ben tutumlu bir insanım o ise fazla cömert ama bu problem çıkarıyor geçim konusunda. Çünkü eline en ufak para geçtiğinde sırf beni mutlu ya da başkasını mutlu etmek adına bir anda tüm parayı harcıyor. Hediyelerle vs. Elinde asla para tutamıyor. Ya kısaca uyuştuğumuz hiç bir konu yok. Belki dedim hep zamanla düzelir her şey olmuyor. Düzelmiyor hiç bir şey. Çok konuştum bu şekilde kendisi ile ama hala her şeyin iyi yönde düzeleceğine illa ikna etmeye çalişiyor ve elinden gelen her şeyi yapıyor. Ama olmaz olmaz işte. Benden nefret etmesin. geçmişi düşündüğünde benim için Allah belasını versin demesin. iyi zamanlardı ama olmadı diyecebileceği bir gelmiş bırakmak istiyorum. Nasıl yapabilirim? Benden o ayrılsın aklı kalmasın güzel ayrılalım istiyorum. Lütfen güzel yorumlar yapın.
6. Yılımızdayız. Bu zamana kadar neyi bekledin diyeceksiniz seviyorum. Oda beni seviyor. Fakat sevmek yetmiyor. Daha önce 3 kez ayrıldım fakat bende sevdiğim için oda pes etmeyip çabaladığı için barıştık. Aile görüşlerimiz , yetiştirilme tarzımız, düşüncelerimiz , eğlence anlayışımız , zevklerimiz , giyim kuşam her ama her konuda çok zıttız. Evet zıtlık normal iyidir fakat fazlası zarar. Sürekli şikayetçi olduğum konular çıkıyor ortaya haliyle. Ve kendisi de sürekli kendini değiştirmek için çabalıyor. Fakat onu da yoruyorum üzüyorum kendimide. Bazı şeylerin içten gelmesi gerekiyor ve zorlasanda bir süre sonra eski haline döndüğü için olmuyor. Küçük bir örnek vermek istiyorum. Resim çekmeyi çok severim ve hoşuma bir yer gittiğinde durup onu anı olması için çekerim fakat o bunu sevmez ve hadi oyalanma hadi der. Bunu minik bir örnek olarak verdim ama her konuda böyle olduğumuz için eğlenemiyoruz da dolayısıyla. Bir birimiz için asla uygun değiliz. Ama seviyorum ve o çook iyi bir insan. Her zaman kendinden önce herkesi düşünür. Beni ailesini bi başkasını.. ama kendine asla sıra gelmez. Kendine önem göstermiyor ve kendine önem göstermemesi bi noktada beni de etkiliyor. Bir örnek daha vermek istiyorum, ben tutumlu bir insanım o ise fazla cömert ama bu problem çıkarıyor geçim konusunda. Çünkü eline en ufak para geçtiğinde sırf beni mutlu ya da başkasını mutlu etmek adına bir anda tüm parayı harcıyor. Hediyelerle vs. Elinde asla para tutamıyor. Ya kısaca uyuştuğumuz hiç bir konu yok. Belki dedim hep zamanla düzelir her şey olmuyor. Düzelmiyor hiç bir şey. Çok konuştum bu şekilde kendisi ile ama hala her şeyin iyi yönde düzeleceğine illa ikna etmeye çalişiyor ve elinden gelen her şeyi yapıyor. Ama olmaz olmaz işte. Benden nefret etmesin. geçmişi düşündüğünde benim için Allah belasını versin demesin. iyi zamanlardı ama olmadı diyecebileceği bir gelmiş bırakmak istiyorum. Nasıl yapabilirim? Benden o ayrılsın aklı kalmasın güzel ayrılalım istiyorum. Lütfen güzel yorumlar yapın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer