Erkek arkadaşım bir anda soğudu ve uzaklaştı, ne yapmalıyım neden böyle oldu?

Ne oldu bilmiyorum uzaklaştı eskisi gibi aramıyor yazmıyor asla konuşamıyoruz yok denecek kadar az konuşuyoruz bu durum çok canımı yakıyor önceden kalbimi kırdığında uğraşırdı gönlümü almaya onu bile yapmıyor devamlı telefonda birileriyle konuşuyor ve yine son zamanlarda bana kötü yaklaşıyor sabırsız asabi telefonda sık görüşme yapıyor kiminle konuşuyor bilemiyorum hislerime güvenirim kötü şeyler de hissetmiyorum başka bir şey yoktur ama niye böyle oldu
Erkek arkadaşım bir anda soğudu ve uzaklaştı, ne yapmalıyım neden böyle oldu?
Cevapla