Sevdiğiniz/hoşlandığınız biriyle yazışırken yazım yanlışlarına dikkat eder misiniz, ben hemen soğuyorum 🙃?

Ben aşırı umursuyorum ya değil mi yerine di mi yazması bile beni gıcık ediyor. Başak burcuyum tam bir yani her şey kusursuz olmalı demiyorum ama yazım yanlışlarına tahammülüm hiç yok.

Sevdiğiniz/hoşlandığınız biriyle yazışırken yazım yanlışlarına dikkat eder misiniz, ben hemen soğuyorum 🙃?
Cevapla