Sevgilime kırıldığımı böyle mi yazsam, bu mesaj fazla mı kötü olur 😕?

Hediye ya da plan beklemiyormuş gibi görünüyor olabilirim ama aslında bekledim. Çünkü kendimi özel hissetmek istiyorum. Bir şey yapmaman beni kırdı. Bunu konuşmak istedim; çözüm bulalım diye.”

Sevgilime kırıldığımı böyle mi yazsam, bu mesaj fazla mı kötü olur 😕?
Cevapla