Sevgilimin kısacık mesaj yazması moralimi bozdu, haklı mıyım?

Sevgilime bu şekilde sevgililer günü mesajı attım bana sadece bunu yazdı moralim çok bozuldu bu kadar kısa yazmasına ben mi abartıyorum sizce moralimi bozmakta haklı miyim?
Sevgilimin kısacık mesaj yazması moralimi bozdu, haklı mıyım?
Sevgilimin kısacık mesaj yazması moralimi bozdu, haklı mıyım?
Cevapla