Kızlı-erkekli bir arkadaş grubumuz var seviyeliydi hep. Kavak Yelleri gibi o, ona aşık, o kankasını sevdi gibi olaylar yoktu zaten şuanda yok gibi. Ama iki kız arkadaşımı bazen yadırgıyorum. Yıllar önce tanıştıkları, biri 1983'lü diğeri de 1988'li olan iki kişi ile (bu arada bu iki erkek de arkadaş grubunun sevilen iki insanı, abi-kardeşim hitapları yok) biraz gönül ilişkisi yaşıyorlar. İsim vermeden anlatayım. X isimli 2000'li yakın kız arkadaşım ile Y ismindeki 1983'lü erkek arasında yavaş yavaş gelişen bir sevgi oluştu. Y, sırtlan tipli değil. Sarışın, mavi gözlü, yaşını pek göstermeyen kafa dengi birisi. X de zaten hep nostaljik olana ilgi duyar. Yeni nesil gibi değildi. Olgun bir ilişkileri var ama mecburen babasından gizliyor. Annesi biliyor. Annesi 8 yaş büyük o Y'den. Bir diğer arkadaşım (Ğ) 2000'li esmer ve çok flörtöz bir kız. Hepimizin bildiği o 1988'li esmer dövmeli 3 numara saçlı erkek ile o da Z olsun, onunla cinsel bir temasları oldu. Ğ zaten bundan şikayetçi değil. Ama Z daha önce nişan atmış, aldatıldığı için. Bu da doğru. Hepimiz şahittik. Ğ, çok ilgili ona. Aralarında aşk yok gibi. Ama sürekli bir tutku var. Z, başta uzaktı ona. Yarabandı olma diyordu. Ama Ğ, çok seviyor onunla temas kurmayı. Ğ (23 yaş) akrep burcu, Z (35) o da akrep... Birkaç kız arkadaşım bu yüzden onlarla konuşmuyor. Beni de dolduruşa getiriyorlar. Sizce ne yapayım? Yargılamadan nasıl uyarabilirim? Not: O iki erkek çok başarılı iş insanları.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ğ cinsel teması sevmiş gibi daha çok umursadığına göre diğerinin araları çok fazla ne kadar nostalji sevse de evlenecek bile olsalar yıl farkından istekleri birbirini tutmayacak
Evet zaten o kız eskiden de iki kişi ile cinsellik yaşadı birisi 98'liydi birisi 99'lu ama bu Z ile yaşadığı ilişki onu çok mutlu etti depresyondan çıktı sigara bile içmiyor daha
Kızlar genel olarak badboy tercih ettiği için mutlu olması daha normal kendini rahat hissediyordur nasılsa z sıkmıyor kendisini tatmin ettiği sürece devam ederler
Ğ de biraz bad girl bir tipti lisede, çok agresifti. Z de zamanında gençken biraz dövüşçüydü çevresi vardı. Ama sürekli karı-kız ortamı yoktu. 10 yıldır tanıyorlar birbirlerini ve Ğ cidden arasındaki çekimi tarif edemiyor. Diğer erkeklerle ilgilenmiyor. Z de kasıntı değil, ona vakit ayırıyor onu bebek gibi nazlamıyor. Kısıtlamıyor. Olgun birisi.
35 yaşında olduğunu düşünürsek zaten olması gerekli, işte tencere kapak gibi olmuşlar ama onlarında ilerisi zor, z zaten bu saatten sonra darlamaz hele o bad girl olduktan sonra
Cevap verdiğin için çok teşekkür ederim çok iyi yorumladın bu durumu. Ben iki taraf arasında kaldım. Yazdım mı bilmiyorum. X ve Ğ ile ve onların olgun sevgilileriyle iyi geçinen iki arkadaşım (biri erkek biri kız) daha onlarla konuşmuyorlar. Sildiler numaraları. Ben maalesef her iki tarafla konuşuyorum. O küsenler sürekli , diğer tarafı eleştiriyor. "Çocuğu yaşında adamla işi ne? X ve Ğ'den beklemezdim, erkek mi kalmadı" falan diyorlar. Ben yorum yapmayınca sen bu saçmalığa susuyorsun, sonra ülkede neler oluyor bak diyorlar. Ben yapı olarak alttan alan birisiyim. Laf taşımıyorum. Ama X ve Ğ çok huzurlular o olgun erkeklerle. Kaos entrika yok ne yapıcam bilmiyorum
boş ver sen karışma. Seni dinlemiyorsa kendisi bilir. Onun hayatı sonuçta.
Kız arkadaşlarım işsiz para yiyecek türden değiller çok başarılı akıllı kızlar ama sanırım olgun erkek seviyorlar ben ama o kızları dışlamak istemiyorum çünkü eski ilişkilerini de hatırlıyorum ergen tipli erkeklerdi. şu an kızlar çok huzurlu ve mutlular
Askin yaşı yoktur tercih meselesi bu yadırganacak ne var bunda
Zaten ben yadırgamıyorum ama iki tane arkadaşım biri kız biri erkek daha onlarla konuşmuyorlar ben arada kaldım iki tarafla da konuşuyorum o konuşmayan kız sürekli onları eleştiriyor , erkek olan da iş konusunda biraz yetersiz. O iki erkeğe atıp tutuyor. Ben savununca da senin gibiler yüzünden fantezi istiyor herkes diyor...
Bisey dememelisin bence
Ben, iki taraf arasında kaldım. 2000'li kız arkadaşlarım ve onların büyük sevgilileri bir yanda, onların bu durumunu eleştirip onlarla daha muhatap olmayan iki (biri kız biri erkek) arkadaşım arasında kaldım. Sürekli onları eleştiriyorlar. Ben iyimser davranıp laf taşımayayım diyorum, zaten 2000'li kızlar o büyük olgun erkeklerle ilişki yaşayalı dedikodu sigara falan da yok. Kendi hallerindeler. Başarılılar. Meslek sahibi her ikisi de
bir şey deme neden diyesin ki devam et
Ben hem o kendinden olgun erkekle çıkan kızlarla hem de sırf bunu yaptılar diye onlarla konuşmayan iki kişi var, onlarla konuşuyorum. Arada kalan benim. Laf taşımıyorum. Ama ne yazık ki benden uyarmamı istiyorlar. Onlar huzurlu mutlu diyorum. O küsenler hemen eleştirip yargılıyorlar. 35 yaşındaki erkekle ilişkisi olan arkadaşımın geçmişindeki hatalarını söylüyorlar. "Dünyada hiç erkek kalmasa bile bu duruma düşmem" diyorlar. Ben kendimi sinsi gibi hissediyorum. Kimseye diyemiyorum. Duyulur diye
Deme sende sessiz kal sizine ve banane de herkesin hayatı kendine
Diyorum ama bu sefer kavga ediyoruz. Ben vefa duyuyorum, çünkü biraz dağıldık gibi. Eski güzel günleri hatırlatıyorum. Ama yok. Biz hayatta yapmayız, para verseler yapmam, ülke bu yüzden bu halde falan diyorlar. Ben de kimseye diyemiyorum diye buraya yazdım
Allah allah sen benim yazdıklarımı okumuyor musun ki acaba deme diyorum sus otur kenarda konuşma sanane milletin özelinden
Susuyordum zaten bir süre sonra bana senin kendi fikrin yok diye manipülasyon yaptı o küsen iki kişi ben de bu yüzden üzüldüm
Bişey deme
O iki kız para yiyecek kızlar değiller ama iki kişi (biri erkek biri kız) daha muhatap olmuyor onlarla. Ben de hem o büyüklerle sevgili olan kızlarla hem de o küsenlerle görüşüyorum. Arada kalıyorum. Bana sürekli, nasıl duruyorsun onlarla diyor. Erkek olan ise o iki erkeği eleştiriyor. Kendisi iş konusunda pek ileri gidemediği için diye düşündüm. Bana da sen bu suça saçmalığa susma diyorlar. Diger tarafa gidiyorum, o 2000li kızlar ve sevgilileri ile oturuyorum. Ne bir stres ne bir kaos. Kendi hallerindeler. Mutlular. Huzur var. Ben bunaldım iki arada kalmaktan
Muhattap bile olma
Neden