Kendimden yaşça büyük kadınlarla arkadaşlık kuruyorum sizce sorun mu?

Selamlar herkese

Basitçe anlatmak gerekirse çok kadınla konuşmuş tanışmış ama hiçbir zaman cinselliği ön planda tutmamış biriyim. Çünkü ben bir kadında önce kişilik karakter ve olgunluğa özen gösteriyorum. Kafa yapısı sarmıyorsa asla vakit kaybetmem o insanla. Erken yaşta hayata atılmış ve erken yaşta statüsünü kazanmış biriyim. Bulunduğum statüdeki en genç örneklerden biriyim diyebilirim. Mesleğimi seviyorum ama ileriye dönük farklı planlarım var. Hedeflerim var. Yalnızlığı seven kendini seven biriyim. Motor ile yalnız başına uzun yola çıkan gezen görmek isteyen biriyim.

Asıl konuya gelirsek 24 yaşındayım çok kadınla tanışıp konuşmuşluğum var. Sayısı belki 1000 üzerindedir. Sadece iki kişiyle birliktelik yaşadım biri aldatılmam ile diğeri de ayrıldıktan kısa bir süre sonra eski sevgilisine dönmesiyle sonuçlandı. Ve doğal olarak güven duygunuz sarsılıyor. Bu çok üzücü. Ama diğer yandan da yaşıtlarım ile aynı pencereden bakmadığım için benden daha büyük kadınlar ilgimi çekiyor. Aklı başında olması yormuyor olması L demeden çorum sonucuna çok hızlı ulaşabiliyor olman gibi gibi. O yüzden kendimden büyük kadınlardan hoşlanmam yanlış mı?

Kendimden yaşça büyük kadınlarla arkadaşlık kuruyorum sizce sorun mu?
Cevapla