Ben (25) yaşımdayım ama 30larımda gibi duruyorum. Sırf bu yüzden sakal bırakmıyorum çünkü ozaman 35 diyenler oluyor. Yakın zamanda bir olay yaşadım. Ortak bir arkadaşımızın doğum gününde birisiyle tanıştım. Çok güzel muhabbet ediyoruz her şey güzel gecenin sonunda. Ya hoşsun ama ben daha 26 yaşındayım sen 35 sin fark çok dedi bende başladım gülmeye. Dedim yani 97lisin evet dedi bende 98 lı olduğumu söyledim inanmadı kimliğimi gösterdim. Bundan bir süre sonrada 22 yaşında birisiyle flörtleşyordum. Bek istekli değildiki abi dedi. Ne abisi dedim, sen kaç yaşındasındasın ( biliyodum yaşını yanlışım mı var dedim içimden) 22 dedi. 25imdeyim daha sur dedim ya ölmeden mezara koydun. Diyip dağıttım negatif havayı.
Böyle tatsızlıklar yaşamaktan çok sıkıldım. Ne yapabilirim?
Böyle tatsızlıklar yaşamaktan çok sıkıldım. Ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer