Hanımlar yaş farkına olan bakış açınız nedir? Sizden büyük birisi size nasıl yaklaşmalı? Yaşımdan büyük duruyorum ve bu berbat?

Ben (25) yaşımdayım ama 30larımda gibi duruyorum. Sırf bu yüzden sakal bırakmıyorum çünkü ozaman 35 diyenler oluyor. Yakın zamanda bir olay yaşadım. Ortak bir arkadaşımızın doğum gününde birisiyle tanıştım. Çok güzel muhabbet ediyoruz her şey güzel gecenin sonunda. Ya hoşsun ama ben daha 26 yaşındayım sen 35 sin fark çok dedi bende başladım gülmeye. Dedim yani 97lisin evet dedi bende 98 lı olduğumu söyledim inanmadı kimliğimi gösterdim. Bundan bir süre sonrada 22 yaşında birisiyle flörtleşyordum. Bek istekli değildiki abi dedi. Ne abisi dedim, sen kaç yaşındasındasın ( biliyodum yaşını yanlışım mı var dedim içimden) 22 dedi. 25imdeyim daha sur dedim ya ölmeden mezara koydun. Diyip dağıttım negatif havayı.
Böyle tatsızlıklar yaşamaktan çok sıkıldım. Ne yapabilirim?
Hanımlar yaş farkına olan bakış açınız nedir? Sizden büyük birisi size nasıl yaklaşmalı? Yaşımdan büyük duruyorum ve bu berbat?
Cevapla