
Erkekler kendinden yaşça küçük kadınlara ilgi duyunca sübyancı diyorlar. Ya kızlar?
Kızlara ne demeli? Aç kurt gibi adamların üzerine atlıyorlar be! sonra erkekler suçlu oluyor...

Ilgi duyan diye başlıyorsun aç kurtla devam ediyorsun... Ilgi hoşlaştı aşk bunlar yaşa başa medeni hale bakmaz. Nice yaşi büyük adamlar var yaşamayı seven eglenceli yaşıt erkeklerin veremeyeceği ilgiyi veren. Bence insan önce kendine bakmalı ve büyük konuşmamalı. Eminim zamanında bir edebiyat öğretmenine ya da bir matematikcine ilgi duymuşsundur. Karsindaki de sana ilgi duysaydı şu an bu şekil başkalarının hayatına ve namusuna laf sokarcasima bir açıklama yapmazdin...
Kimse kimsenin namus bekçisi değil ve bence yaş sadece kimlikte yazılan bir sayı...
Ben de tam bunu söylüyorum. Erkekler kendilerinden yaşça küçük kadınlardan hoşlandıklarında sübyancı diyorlar ama kadınlara kimse bir şey demiyor. Benim sevgilim 41 yaşında.
Onunla görüşmeye başladığımızda 39 yaşındaydı ve çevremizdekiler benimle birlikte olduğu için onu eleştirmişlerdi. Oysa bu ilişkiyi başlatan bendim, onun gibi iyi bir adamı yaş sınırlaması zırvalığı yüzünden kaybetmeyi göze almamıştım ve iki yıldır birlikteyiz. yorumun için teşekkürler...
Kendine bir oz eleştiri yapmissin seni tebrik ederim ve şundan emin ol seni en iyi ben anlıyorum su yorumundan sonra
Sana bir şey sormak istiyorum özelden fakat yazamiyorum xper seviye muhabbeti ahahah
@Imposibbleeee Ağzına sağlık kız yaşa beya.
Ya olgun seviyordur hemen para avcısı demişsiniz , çoğu insan yaşça büyüklerinden hoşlanabilir bu normal
Uu 😱
Peki,
benden önce ölsüncüler
Birikimi çok olsuncular
Deneyimli arayanlar
Ne aradığını bilsinde belkide sadece çoluk çocukla uğraşmak istemiyordur
Niyetler değişir, tek bir gerçek var karbon tabanlı bir organizmayız yıpranıyoruz ve ölüyoruz bunun içinde bir çöküş süreci var, yoksa bende istermiyim bir eşini daha bulamayacağın bir hatunu, sırf aradaki yaş farkı yüzünden unutmayı
Bu bir çıkmazdır zaman geçtikçe herkes yerinde mutlu olamaz
Saçma abi benim yaşıtım olan bazı kız arkadaşlarım var onlar 27-28 yaşındaki erkeklere bakıyorlar sorunca da sana ne diyorlar bende o çok genc degilmi 60-70 e çık diyoyorum bende 😂
Yaşıtım (18) erkeklerden çok DAVİD BECKHAM daha çekici geliyor bana ve olgun çoğu kızında oyle birini reddedeceğini hiç sanmam , yaşıtım dakiler çoçuk gibi geliyor güç gosterisi yapma abuk subuk hareketlerle egolarını tatmin etme vesaire vesiare çoluk çoçukla uğraşmak istemiyorum bide 24 25 26 yaşındak erkekler o yaşın bi havası var ve bence erkek buyudukçe çekici olur bide benim içimde birazcık daddy kitty ilişkisini seviyorum o yuzden olabilir ama bu demek değildr ki yaşıtımdakilerle olmaz beğendiğim kişiliğini beğendiğim ve olgun biri olursa tabiki ilk seçenek o
Cevap
42Cevap
Erkekler geç olgunlaştığından bu çok normal bence. Ama maksimum 5,6 yaş buyuk olması ideal. Aksi halde kadının enerjisine ayak uyduramayabilir..
Sende bir kadınsın soruya bak. Erkekler de kendilerinden yaşça büyük kadınlardan hoşlanabilir bu normal birşey kimisi kendinden küçük insanları beğenir kimisi büyük böyle gereksiz imalarda bulunmayın bence
Nereden biliyorsun kadın olduğumu belki Gayım
Ne mutlu sana o zaman
Herkes kendi azruladığı erkekle olur bunlarda olgun beyfendileri seviyor demek bunda bir isim verilecekse yaş kaybı diyelim :d sdfsds
İnsanları kalıplara sokmak yanlış göz gördüğünü sevmez sevdiğini görür derler uçuk kaçık farklar olmadıkça kadını erkeği yoktur birbirini tamamlayabilmek önemli..
Arada çekim varsa yaş maş hikaye. İstediğin istediğini yapıyor zaten kim ne derse desin
Tipik türk kızı denir ve rap şarkımda hicvedilir kendileri...
https://vocaroo.com/i/s0giEF3BTxLH
Akıllı kızlar büyük sever olgun ve tecrübeli bir deyim vardır.
Acemiye verip dürttüreceğine ustasına ver yırttır 😍 Dürtükle uğraşacağına yırtıkla uğraş.😉
Ben de buyuk erkeklerden hoslaniyorum. Evlenirsem de en az 15-20 yas buyuk biriyle evlenirim. Tercih meselesi sadece.
guzel yorumlamıssın tskler
Para avcısı olabiliyor bazısı. Sözüm meclisten dışarı.
Onların gönül işleri paradan geçiyor yaştan değil derim🤪🧚🏻♀️
Yoo Bence normal bende kendim den büyük kadınlara ilgi duyuyorum seviyorum
herkesin kendi zevki, benim hoşlanmadığım bir şey ama kimseye de karışamam.
Para avcısı denir.. öyle olsa da olmasa da insanlar derler.
Ben ilişkilerdeki yaş farkının 5 -6 yaş olmasından yanayım
3-5 yaş normal ama fazlası iğrenç. Kart sever diyorum ben.
kendinden yaşça büyük erkeklerden hoşlanan kız denir.
Aynen bacım hep biz erkekler suçlu oluyoruz
Saçmalığın daliskası gerçekten👌.
10 yaş üzeri biraz garip
Yardım sever denir :D
Olabilir normal birşey
Seven sever. Kim karışır
Noldu evde mi kaldın? Yasitlarini gençler mi kaptı
3.4 yas bisey olmazda cokta ilerisi hos degil
Sugar Daddy arayan kız denir.
Para avcısı ya da olgun erkek fantezisi vardır.
bu yaş olayını tartışmak çok saçma.
Filmi çekildi, romanı yazıldı:Lolita denir
romanını bilmiyorumda filminde kesinlikle hastalıklı bi durum vardı zaten biz adamın bakış açısını izledik kızın değil o yuzden bu sorunun cevabı Lolita degil bence ya
Helal olsun sana dedim simdi
Paranin gozu kör olsun denir
Bise denmez aşık denir 😎
Usta mı iyidir kalfası mı böyle düşünmek Grek
Gayet normal sende sübyancı erkek bul
Babasıyla arası iyi değildir
çok haklısın ya
Zevk meselesi...
Ben hoşlanıyorum ben 21 o 30 garip mi
Normal benim böyle bir ilişkim olmuştu. Her şeyimiz tam uyumluydu. Onun entrikaları hariç
Olgunluğun yaşta olduğuna inanan gerzekler
Olgun erkek seviyordur
Sen nasıl seviyon olgun mu cocuksum
Kişisel fanteziler 😀
Olgunsever 😄
Sugarbaby denir :)
daddy mı baby mı bırıde daddy demıste
Sugar Daddy
bılıyomusun bunu sen
la kamıl sugar dady yazmıssın sonra ıhtıyar dıyosun babandır ıhtıyar senın keko
Ben de olgun kadın seviyorum
Zeki
kalkmayan herfilerleler ahaha
Kaç yaş ama
10-15
O tarz şeyler çoğunlukla baba sevgisi görmemiş kızlarda sanırım
Olgun erkek sewiyorlar belkide
Ağzının tadını biliyor denir 😋😋😋
akıllı kız denir :)
dengesiz denır
Zeki.
Lolita jdjx
Çıtır denir...
Para avcisi diyorum
Paranın köpeğiler
Her olgun erkek paralı mı olur? Yapmayın lütfen. 30 yaşında bir kadın gayet ve tabi 40 yaşında bir adamla birlikte olabilir. Konu o değil ki. Erkeklere 'bak bak kart adam kapmış gencecik pilici' diyorlar ya kızlara ne demeli; PARANIN KÖPEĞİ Mİ?
Bilemiycem
Para avcısı
Aferin !
tercih meselesi
Enayi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar