Hoşuna giden karşı cinse tanışmak için yaklaşma cesareti gösterebiliyor musun?

Hoşuna giden karşı cinse tanışmak için yaklaşma cesareti gösterebiliyor musun?

Benim hoşlandığım yani aşk anlamında hoşlandığım birisi olmaz önce karşılıklı olması lazım bir kişiyi tanımadan zaten aşık olmama ve tanıştıysak da zaten konuşuyoruz demektir. sadece sevdiğimi söylemeye cesaretim olur çünkü kendimden ve duygularımdan eminsem sonuna kadar giderim ben
Ben açıkçası hoşlandığım kişiyle iletişimde kurarım belli bir zaman sonra onu hoşlandığımı da söylerim karşılığı olursa olur olmazsa olmaz ama hiçbir zaman saklamam
Hoşlandığım kişi olmasına gerek yok. Ben tanımadığım insanlara da "merhaba" diyebilirim.
Rica ederim
Hiçbir erkeğe ilk merhaba diyen ben olmam✔️
Çok teşekkürler 😍
Rica ederim 🥰🌸
Cevap
28Cevap
Eskiden beğendiğim kişilerle tanışırdım ama artık toplum çok garip hale geldi. Birine bakıp gülümsemek bile mekandan atılmaya sebep verebiliyor. Hele sokakta birine “merhaba” diye yaklaşırsam ya etrafa linç ettirirler veya taciz sebebiyle polis çağırırlar diye artık tanışmıyorum kimseyle.
O cesaret benden fışkırıyor ama bundan sonra kendimle ilgileneceğim, birilerine adım atmaktan yoruldum artık. Gelsin hayat bildiği gibi modundayım, hadi bakin
Kesinlikle giderdim, gittim. Başka türlü nasıl tanışılabilir ki. Hayatta karşımıza çıkan fırsatları kaçırmamalıyız. Zaten hayatında böyle birisi yok, tanışmak istemese bile ne kaybedilir ki? Ama tanışırsa hayatınızda bir dönüm noktası olabilir.
Tabiki de, yapmışlığım da vardır sonuç gayet memnun edici. Onu bekleseydim yıllarca platonik takılırdık kendi bile söyler hep. O yuzden cesaretli olun en fazla reddedilirsiniz, ve biraz acı çeker unutur vazgeçersiniz
Ona olan ilgim sonrasındaki egolu davranışı ön yargısını aşıp bunu yapamam. O ap tal cesaretim yok sanırım. Ama konuşurken hoşlandığım birine bunu söylerim
Tabii. En fazla reddeder, biraz çaba gosteririm belki o an kesin olarak hayır demediyse, olmuyorsa da olmuyor der yoluma devam ederim.
Gösteremiyorum şu zaman ve ortamda zorlanıyorum artık
Bir yerden sonra cesaret gerekmiyor. Yani evet.
Evet, hatta reelde tanışmak için adım attığım ve tanıştıklarım da oldu.
Cesaretliyim ne olcak ki dünyanın sonu değil ya en fazla meraba meraba o kadar..
Merhaba demek çok ta cesurca bir şey değil ya normal bir durum.
Herkese merhaba derim de önemli olan merhabadan sonrasi
Turkiye yemiyor hanimefendi potansiyel tecavüzcü oluyorsun.
Senden hoşlanıyorum zalımın oğlu diyecek kadar cesaretim var
Cesaret gösteririm tabi ki, sonuçları maksimum ne olabilir ki. Yapmadığım için keşke demeyi sevmem.
Hayır biz eşcinsel erkeklerde böyle bir lüks yok maalesef
Fazlasıyla risk içerir
Nezaket de Cesarette tavan
Sence denmeli mi? Nezaketsizlik … sanki 😄
Hoşuma gitmiyor kimse yoksa derdim
cesaret istemiyor ya kavgaya mı gidiyoruz
Red yicek kadar ever
Elbette medeni cesaret önemli
Cesaretsiz değilde utangaçlık diyelim
Merhabadan fazlasını derim
Kaybedeceğimi bildiğim oyuna girmem
Değilim sanırım
Hayır cesaret etmem..
Cesaret varda istek yok
Hislerimi söyleyebilecek kadar cesaretliyim
Yok abla demem :(
Yani kısmen evet diyebilirim :D
Erkekler bu konuda biraz daha cesur sanırım
Oo daha neler derim bi bilsen
Tabikide
Evet derin ne olacak ki en fazla reddeder
Hayır
Cesaretliyim.
hayır değilim
Doğrudur
22 den sonra artık saldım son 1 yildir
cesaretliyimdir
Kesinlikle
Direkt koşarım
ne var ki bunda
Deriz dert değil
Tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?