Ortalığa atarım selamı alan alır almayan kendi bilir😒

#inci
Ortalığa atarım selamı alan alır almayan kendi bilir😒

#inci
En son cenaze evinde o kuzenle asla muhattap olmadım ama onunla sınavım vardı demek ki göz göze geldik iki kere ve başımı çevirdim yemek masasında ilk uzaktı sonra yakınlaştı sonra daha yakın oldu göz teması oldu aynen bakmayı kesmiyor başka yere bakıp yedim ama farkediyorum beni izliyor baya hızlıca yedim sonra baktım yine bakıyor oturdum koltuğa gömüldüm telefona yine bakıyordum kuzenlerim benimle konuşuyordu bakıyordu sonra yine baktı baya sonra uyur taklidi yaptı baktım sonra kokladı yakın durmaya çalıştı süzdü yalandan merve abla dedi eskiden dokunduğu yerlere çarptı ilk ikinci gün galiba sabah erken saatlerinde ayaklarıma bakıyordum birden geldi o ayak öndeydi az çarptı sonra son gün bacağıma çarptı yüzsüz utanmaz 😠😠😠 o yaptıklarını iyi bir şey sanıyor korkutuyor belki eskisi gibi kullanırım kafası bir de evlenecek de çocuğu olacak böyle insanın ne yapacağı şüpheli
Moduma göre değişir azınlık bir grupsa kendini kötü hissetmesin diye soğuk bir selam verebilirim kalabalıksa arada kaynar diye sessizce köşeye geçerim
Teşekkürler ☺️
Rica ederim 🎈
Pazar günü yaşadım bunu aslında çok sevdiğim ama dargın olduğum biriydi, istemeye istemeye selamlaşma ve sarılma oldu.
Yumuşadınız mi
Ahirete bırakma ❤ önümüz ramazan ayı... Başına bir sey gelse yine sen koşacaksin bir sans daha ver
Ben teşekkür ederim 🌸💗
Dargın olduğum birisi varsa herkesle tek tek tokalasir onu es geçerim. Sadece sevmediğim birisi ise ortaya selam verir, onunla da tokalasmamak icin kimseyle de tokalasmam. Sevmediğimi de dargın olduğumu da belli ederim. Ortamin soruyla sevmediğim insanla bir şekilde temas kurmak zorunda değilim.
Cevap
33Cevap
Bir ortama girerken ortaya salarım selamı sevmediğim kişiyi görmezden gelirim
Ortamda veririm evet ama sohbet etmem. Eğer sıkıcı olursa da giderim 😃
Selam veririm usulen evet. Alırsa ekime almazsa kasıma 🤣
Selam vermek nezaket göstergesidir. Boynuna atlamam tabi ki ama yine kafamla bir selam veririm.
Allah'ın selamını veririm kişiler önemli değil.
Selam 👋😇
Eğer tek tek herkesle selamlaşacak olursam selam veririm, en azından selam Allah'ın selamı keyfi bilir. Yok herkesle selamlaşmayacaksak ortaya selam veririm pek muhattap olmamaya çalışırım
Yani öyle bir durumda herkese tek tek selam vermiyorum.. herkese verip ona vermesem olmaz , ama sevmediğim değil konuşmadığım için geçerli bu.. sevmediğim insanla aynı ortama girsem yine de selam veririm
Aynı havaya soluyoruz diye rahatsız oluyorum kaldı ki selam mı vereceğim 😒
Insanlara açıklama yapmak istemediğimden kişisel Selam vermem veririm selamı gecerim yerimw
Her girdiğim yere selam verip girmiyorum dikkat çekmemek için. Ama evimdeyse bile selam veririm. Çünkü yalnız dahi olsam selam verme alışkanlığı kazandım yani ondan bağımsız olur
Göz kontağı kurmam, özellikle o kişi ile sohbete girmem. Zaten birini sevmediğimde net şekilde davranışlarıma yansıtan biriyim. Kabalık etmemek adına orada ortaya bir selam veririm.
Sence umrumda olur mu bence olmaz 😂 sevmediğim biriyle ne göz göze gelirim ne de selam veririm. İyiyse cennete gitsin ama benden uzak olsun 😂
Mecburen bazı sevmediğim akrabalar oluyor yalandan dilimin ucuyla hal hatır sonra yüzüne dahi bakmıyorum
Veririm adam ayırmam. Ama daha önce öyle bir ortamda selam verdiysem karşılık vermediyse o zaman vermem.
Selam Allah'ın selamı.
Mutlaka veririm.
Cümleten selam derim o kdr
Evet baş selamı veririm nezaketden ama abartmam göz göze gelmemeye çalışırım pek
Selam veririm de, ama fazla yüz göz olmam. Soğuk davranırım kendisini anlasın diye.
Vermem çünkü geri alacağım dönütün negatif olmasına dayanamam
Genel bir selam veririm üstüne alınmak isterse selamlar
Selam veririm. Bazen sırf gıcıklık olsun diye yaparım.
Sevmediğim insanla işim olmaz selamı bırak günahımı bile vermem.
Görmemezlikten gelirim , göz göze gelirsem belki bir selam veririm.
Ben lafımı ortaya korum beğenen alır gider beğenmeyen bırakır kaçar
Kişiyi görmezden gelme konusunda üstüme tanımam… Selamı istediklerime veririm…
Sevmediğim hiç kimseyle konuşmam görmezden gelirim.
Evet veririm nezaket kuralı. O vermezse veya selamımı almazsa o da onun ayıbı ve saygısızlığı olur.
Genelde ortaya veriyorum selamı, alan bir şekilde alıyor. :D
Vermem. Sevmediğim, nefret ettiğim insanların yüzüne bile bakmam. Kafamı çeviririm.
Selam Allahın selamı sevsem de sevmesem de veririm.
Aynen öyle mantık Bence de öyle olmalı yani Selamınızı verirsiniz Adana'da almaya Kendi bilir Ben o şekilde ortaya atarak selamımı veriyorum
Kinci biri olmadığım için düşmanıma bile Selam veririm en azından vebal benden kalkar. Alır veya almaz
sevmediğim biri olduğunda eğer aynı ortamda bulunuyorsak beni göremeyeceği mesafeli yerlerde dururum fakat ona rağmen beni görüp yanıma geldiyse sadece merhaba merhaba olur
Gittiğimiz yerlerde adam geldi derler adam gibi selamımızı veririz yerime geçeriz.
Ya ortaya selam veririm ya da ona vermem. Genelde de vermemeyi tercih ederim.
biz selamı ortaya insanlara veririz alırlar almazlar kendıleri bilir
⭐Hakkımı helâl etmediklerimle hiçbir zaman selamlaşmam, sıradan canımı sıkanlarla her türlü selam olur, iyi niyet ve temelde biraz güven ve dostluk olmalı⭐
Sevmediğimi belli eden birisiyim karşıdaki hemen o hoşlanmağım hissi alır ama ben yinede selam veririm sonrasında muhattap olmam zaten
Kibirli biri değilim selam veririm herseye rağmen selamımı o kişi almamissa birdakine yaşayan ölüye çeviririm onu yok sayarım
Tabii ki de selam vererek girerim.
Evet ne olacak sanki üç günlük dünya
Selam verirse alınır ama uzatılmaz
Goz goze gelirsek ozellikle evet.
Vermem görmezden gelirim o verirse bile almam 🤞🏻
Görmemezlikten geliyorum 😂
Toplu selam veriyorum, o da kaynar arada.
Genele selam veririm. İsteyen üzerine alınsın.
Görmezden gelirim...
sadece selam derim ama özel olarak selam vermem
Veririm ama muhattap olmam
Sevmediğim bile olsa selamımı veririm
Evet veririm diyerlerine ayıp olmasın diye
Selam vermem o kişiye
Ne zaketen veririm ya da tanımamazlıktan gelirim
Öyle bı gulumserim
Nezaketimden dolayı selam veririm
Veririm nezaketen
asla vermem selam
Yüzüne bile bakmazdım yellozun😂
Vermem😄
Veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?