Bir ortama girdiğinizde, sevmediğiniz biri olsa dahi selam verir misiniz?

Ben kim olursa olsun mutlaka selam veririm. Toplu taşıma araçlarına binerken bile selam veriyorum insanlara. Biraz kısık kadar bir tonla tabii.

Hatta birilerine selam verince bile mutlu hissediyorum ben. Sizde de oluyor mu?
Bir ortama girdiğinizde, sevmediğiniz biri olsa dahi selam verir misiniz?
#MünzeviBayan
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben el uzatarak selamlaşmaktan bahsetmiyordum, sözle selamlaşmaktan bahsediyordum. Bazılarınız öyle anlamış ama olsun. Her görüş değerlidir, teşekkür ederim. :)
Bir ortama girdiğinizde, sevmediğiniz biri olsa dahi selam verir misiniz?
Cevapla