
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKesinlikle kendime güveniyorum.. Fakat şöyle bir durum var ki bence kadın hâl ve hareketlerine yansıtmalı ilgisini ve erkek adım atmalı öncelikli olarak.. Diyelim erkek adım atmadı ya da anlamadı.. O zaman iş başa düşebilir sorun olmaz.. Ben takılmıyorum böyle şeylere.. Keyifli geceler..
#smellsmoke21 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Biraz da o anki ortama bağlı..
Mesela" Sokakta sürekli karşılaştığın dikkatini çeken çekici bulduğun fakat evli mi bekar mı sevgilisi var mı? Hakkında hiç bir şey bilmediğim birisine gidip Merhaba demek insanı aptal konumuna düşürebilir..
Fakat bu insanla bir davet gibi ortak tanıdıklarında olduğu bir organizyon da denk gelinmiş ise Merhaba denilebilir..
Fakat öncelikle direk yürümek yerine onunda ilgi alanına girecek ufak tefek konularla arada samimiyet kurmaya çalışmak tanışma ortamı yaratmak her zaman garantisi daha yüksek bir getiri getirir...
Merhabadan sonra kurulacak cümlelere dikkat etmek vereceğin selamı vezir de edebilir rezilde edebilir..20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kimsenin ayağına gidip merhaba demem.
Diyemem değil bende o özgüven mevcut.
Demem.
İlk adımı atan kadınlara saygım sonsuz.
Fakat bana göre erkeğe yakışır ilk adım.
Benim en fazla yapacağım gelmesi için cesaret vermek olur.
Gerisini de o yapsın.33 Yorumla- +1 yıl
İlk adım 🙄🤔🙏
- +1 yıl
Teşekkürler.🙂
- +1 yıl
Rica ederim 🌺
- Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılYani direkt merhaba denmez ki
İllaki bi işaret alınır ya da karşı taraftan bi gülümseme falan gelir112 Yorumla- +1 yıl
Seni görünce kulağıma sende kaldı yüreğim melodisi geliyor çok güzeldii 😌
- +1 yıl
Tesekkür ederim 😊
Hem mutlu hem mahcup ettin☺️ - +1 yıl
Başka istek şarkı olursa kayıt yollarım ☺️
- +1 yıl
😊
- +1 yıl
Yıldız tilbeden vazgectim senin sesinle dinlenir valla 🍷
- +1 yıl
@pilly_bhebek o şarkıyı tam bilmiyorum
Sana götür beni gittiğin yereyi armagan ediyorum 😇 https://voca.ro/14a2e2wOjbPy - +1 yıl
Muhteşemm😍 ağzına sağlık 💛
- +1 yıl
Çok teşekkürler ☺️🙏
- +1 yıl
Ben sana tesekkür etmekten yorulmam ki
Eig için tesekkürler 😊🙏 - +1 yıl
Rica ederim😊
- +1 yıl
👋😊
- +1 yıl
Haha 👋🥰
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
45
Cevap
149Cevap
u +1 yılBen gitmem kimseye isterse dünyanın en tatlısı, en bi yakışıklısı olsun :D özgüvenle alakası yok, prensip meselesi. “Merhaba”sıyla o gelsin 😛
42 Yorumla- +1 yıl
Erkekler ilk adımı attığını sanır halbuki attıran biziz 😼
- +1 yıl
Tabii ya, yolu biz açarız, adım atmak onlardan 😌
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba ben geldim Battal Boy 😜😋 🤣🤣
14 Yorumla- +1 yıl
Hoş geldin paşam 😄
- +1 yıl
Battalın boyu oğluyum yani ben At üstünde cirit atarım bebeğim :ddd
Cirit attım geçen adamın popon vurmuşum bir yıldır poposunun üstüne oturamıyor :d - +1 yıl
OoOo😯
- +1 yıl
Ooooow yeahhh
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba gadası 🙃
Yok gadası nerde o işler öyle kolay olsaydı kimse streslerin içine görmezdi. Onun için önce fizibilite çalışmaları yapmak gerekiyor. Önce alt yapı çalışmalarını yaptıktan sonra temeli atmak daha sağlıklı olur. Günaydın gadası 🙃11 Yorumla- +1 yıl
Günaydın gadasi🥰
+1 yılNe hatun lar kaçırdım sırf o merhabayi diyemedim diye karşı karşıya yürürken. Gözlerimiz kitlenmis arada trafolar patliyo yakinlastikca yürüme hızın. Yavasliyo ufukta. Kaybolana. Kadar bakisip karşılıklı tebessüm ettiğimiz yani onundan. Senden hoşlandığını hissettim insanlara sife merhaba diyemedim die çok güzel. Hatunlar kaçırdım o yüzden şimdi internete dadandin ama burada da hiç gelecekteki kadar etkili olmuyo burada bile. Normalde. İlgi cekicem bı hatun değildir ama. burada gotu. Tavan. Neden çünkü kendine güveni. Yok resim yok tıp desen en baba benm biraz daha güzel kız versiyon tabi ama. Bı göt. Var teeee çık Eyfel kulesi assalayip hedef yükseltme peşin de hobilerimle dovucem . Mesleği katmiycam bile sanki bana prenses Diana ,, modeli sekilh yaaaa hamamı... na ,,,, Z😁😁😁😁😅😅😅
12 Yorumla- +1 yıl
Yabancı misin gramer baya kötü çünkü 🥲
Bir erkeği çekici bulsam tamam ama bu dünyada bir tane çekici erkek yok ki hangisine merhaba diyeyim jsbsb aşık olursam koşa koşa yazarım ya da hoşlanıyor isem tanışmak için ilk adım atarım, atmayabilirim ya da güvenmiyor muyum kendime jsjhshsb
34 Yorumla
+1 yılÇok rahat bir şekilde derim.
3 ihtimal gerçekleşebilir.
1. Karşılık verebilir. Sonrasına da güvenim tam sohbetimi ilerletebilirim
2. Karşılık vermeyerek uzaklaşabilir. Hakkıdır nihayetinde tanımaz beni lakin bir yabancıyım
3. Sonu kötü bitebilir ama kesin toparlarım durumu.10 Yorumla
+1 yılEvet, eskiden biraz duraksar kendimi hazır hissedince giderdim şimdi direkt gidiyorum. Ama öncesin de onun da bakışlarını falan test etmem gerekiyor çünkü etrafta çok iğrenç olaylar yaşandığı için pek tanışma yanlısı olmuyor çoğu kişi, haklılar tabi.
10 YorumlaHoşlandığın birine merhaba diyebilmek, tanışmaya çalışmak özgüven veya cesaret ile ilgisi ise ben dünyanın en özguvenli ve cesur insanlarından birisi olabilirim. Bunun özgüven veya cesaretten ziyade tamamen içtenlik ve samimiyetten doğan bir dürtü olduğu kanaatindeyim.
10 Yorumla
+1 yılGururum olmasaydı yapardım bunu. Zaten sokakta insanların yanına gidip bir şey sormak veya söylemek hep yaptığım şey yani o konuda sorun yok. Mesele hoşlandığım biri olunca nemrudun da nemrudu oluyorum 😂 sebebi yok. Belki de peşimden koşsun sürünsün yalvarsın istiyorum ama farkında değilim😃
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. İnsanca tepki vereceği izlenimi edinmişsem tabiki. aksi durumda polis diye ciyaklayacağını düşünsenize merhaba dediğiniz için taciz suçlamasına uğrarsınız ve hukuken kendinizi savunmanız imkansız ve sana bunu yapmak onun anayasal hakkı. Kadınlar lehine pozitif ayrımcılık ve bu ayrım eşitlik ilkesini bozmaz diyen anayasa maddeleri...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılKesinlikle giderim.
Sadece merhaba demekle de kalmam.
Ama gel gör ki şu an ki bütün ilişkiler Sanaldan ibaret olmuş. İnsanlar Sanaldan tanışmak ya da Sanaldan itiraf etmek de daha rahat buluyor.
Eminim ki bir çok kişi daha reel de ciddi anlamda tanışma teklifi almamıştır.10 Yorumla
+1 yılHayır ben gitmem. Hatta duvar bile örerim kimse gelmesin diye.
33 Yorumla- +1 yıl
Aa bu ben ))
- +1 yıl
😅😘❤️
- +1 yıl
🌺😘
- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılTamamen ruh halime ve giyimime bağlı bu aralar eşofmanla çıktığım için o cesareti gösteremezdim sanırım :D
17 Yorumla- +1 yıl
😄
- +1 yıl
Pardon yanlış oldu :D
- +1 yıl
Korkarak baktım😄 ama çok tatlıı😍
- +1 yıl
Evet ondan nasıl ayrılacağım bilemiyorum çok bağlandım 2 günde :/
- +1 yıl
Hikayesini bilmiyorum ama sahibi yoksa sahiplenebilirsin 😕
- +1 yıl
Benim zaten kedim var. Bu yavru eve geldiğinden beri tıslıyor kıskanıyor. Biri şu an altımda uyuyor mesela diğeri yaklaşmıyor bile. Sahiplenme durumum yok olsa çok isterdim bunu çünkü bağ kurdum. Çok alıştı bana ben de ona
+1 yılelbette...
merhaba ece nasılsın.. maç şu an durdu bizim u. a kavga ediyor fatih terim devrede.. bende sana bakmaya geldim :D111 Yorumla- +1 yıl
Alırız biz bu maçı da merak etme )
- +1 yıl
ilk yarı biterken inanılmaz gol kaçtı :( tüh 0:0 bitti ilk yarı
- +1 yıl
Son durum? 🙂
- +1 yıl
berabere bitti0:0 Şu an 4 puanla lideriz
- +1 yıl
💪🏻❤️💛
- +1 yıl
Baya Zorlu bir deplasmandi.. PSG. Bile burada kazanamıyor..
Neyseki fener kendi evinde 3:0 yenildi zaten - +1 yıl
Iyi geceler..🌹
- +1 yıl
İyi geceler 😊
- +1 yıl
Günaydın çekici kız 🤭 cisili yağmurda çay keyfi yapıyoruz Almanya'da hava nasıl
- +1 yıl
Günaydın ☕
- +1 yıl
İyi akşamlar.. kulağının arkasındaki Gül uygulamadanmı yoksa orjinalmı.. aklımda deli sorular saçlarındaki siyahımsı duruş dün akşamki rüyamı hatırlattı :D
+1 yılÇekici diye benimle olması gerekmiyor. Çekici diye birini seveceğimi de sanmıyorum. Sadece ne güzel kızmış diye bakar sonra yoluma devam ederim. Her yerde birsürü güzel,çekici kadın var. İşin gücüm yok hepsiyle tanışmaya mı kalkayım? Hayattaki tek amacım güzel birini bulup onunla ilişki kurmak değil.
00 YorumlaVücudu ve giyimi bunun gibi olan kadini bulduk da...
Gidip konuşmasi kaldi.
Gari yok gariiii
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Abi özgüven var da, günümüzde o kadar p*ç var ki, geleni gideni taciz ediyorlar sonrada kalan erkekler kadınların gözünde tacizci olarak kalıyor. Ondan sonra git de merhaba de bakayım. Kız yanlış anlayıp NE DEDİN SEN dese, maraton koşucusu gibi ortamdan ayrılman gerekiyor. Şahsen artık o topa girmiyorum. Bir etkinlikte çok kişili ortamda tanışırsam tanışırım. Aksi halde tanışmam. Durduk yere ne dayak yemeyi yeğlerim nede sicilime tacizci damgasını.
00 YorumlaKendinize güveniniz olsa bile karşınızdaki insanın kendine güvensizliği ve nasıl tepki vereceğini bilmemek düşündürüyor. Hayır dese yeterli ama sanki canını istiyorlar gibi davranırsa iş sıkıntıya dönüyor 🤨
10 Yorumla
+1 yılÖnce bi bakarım.. Elektrik aldığını hissedersem önüme duramazlar. yok hissetmezsem çok mümkün değil.. Yahu doğada dişi seçer aksi mümkün değil. Ama seçimler artık para çokomel ve çıkar amaçlı olduğundan çoğu tırt
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Tabiki de derim çekinmem bu konulardan😞 cesaret benim göbek adım şekerim 😁
14 Yorumla- +1 yıl
Günaydın göbek 😄
- +1 yıl
Cesaret yazacagima göbek yazmışım uykuluydum galiba hatırlamıyorum 😄
+1 yılEvet ama genelde benden büyük oldukları için ya abim gibi ya da babam belki de amcam södmsöcm gibi görünüyorlar yanımdaaa
31 Yorumla- +1 yıl
Sende olgun seviyorsun ama işi biliyorsun en doğrusunu yapıyorsun.
+1 yılBunu yapmıştım. Cafe’de oturan hatunla tanıştım.
Sabahları denk geldıgım hatunun mınıbuse bınıp ındıgı yere kadar gıdıp tanıştım , kahvaltı yaptık.
Yakın zamanda olan bunlar10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılbir kere gordugum gorecegim biriyse zaten dikkatimi gorsel olarak ceker biter ama hakikaten karsilastigim dikkatimi ceken hele oyle cekici bir hatun:)) merhabadan fazlasini soylerim :)
10 Yorumla
+1 yılBüyütülecek bisey değil...önemli olan karşındakinin insan olması medeni olmasi... maalesef çok kaba karsilik verenler var... duyuyoruz... nazikçe hayir demek varken bazı kadınlar çok ama çok kaba...
10 Yorumla
+1 yılEvet bunu çok fazla yaptım hoşlandığım kişiye gidip açılır söylerim ne kadar çabuk onun fikrini alırsam benim için daha iyi, aksi olursa platonik aşka döner o da çok kötü bir durum
10 Yorumla
+1 yılBen derimde sonra savcılık işlemleri başlamaz inş
https://youtu.be/cKLgDorUuF010 YorumlaÖzgüvenim gayet yerinde. Sadece beğendim diye der miyim orasını bilmiyorum. Konuşmaya gitmezsem bile bu güvenle alakalı olmaz. Daha önce konuştum mu? Evet konuştum.
10 YorumlaEvet bunu yapabilirim. Tanışabilirim ama tanımak istediğim kişi olur tanımadan çekici bulacağımı sanmıyorum. 🤷♀️
20 Yorumladerim. önceden ya reddedilirsem falan diye çok düşünürdüm ama artık öyle biri değilim kimle tanışmak istiyorsam konuşurum
20 Yorumla
+1 yıl.. şimdi siz kadınlar harbi hayal peressiniz cesaret mi yahu merhaba deseler sapıkk diye bağırır çoğunlukla
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu zamanda kimse kimseye güvwnmiyor özelliklr türkiye de sapık muamelesi görürsün biraz tanımak iyidir..
Rica etsem sende bu sorumda fikrini paylaşır mısın arkadaşım? Açık sözlü olursan sevinirim
Sorum hem erkek hem kızlara, sizce bu yaşı 25 olan bir erkek için normal mi yoksa sorun bende mi?00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılDerim demişligim vardır ama bi saat bakistik merhaba dedim oda merhaba dedi okadar devami gelmedi 😂 sonra masama gectim gero
12 Yorumla- +1 yıl
Haha e sohbet edeydin o kadar emeğe yazık olmuş
- +1 yıl
O keyfim fazla yoktu be olsaydi biseyler yapardık
bir yerde calisiyorsam ve karakter uyumu falan uyuşuyosa ve hosuma gidiyosa o olsaaaa gerek dedigim kiza yaklasirim evet.😊
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Beğenmem yetmez, onu istemem lazım ve istedikten sonra da hiç bir kuvvet beni tutamaz. Gider konuşurum her türlü.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Kendime güveniyorum ama kızlara güvenmiyorum kızların egosun dan hiç yanaşılmıyor istisnalar var tabi denk gelmek önemli
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 468 cevap paylaştı.
+1 yılKendime güvenim tam ama ben öyle basitce merhaba diyerek iliskiye baslamam. Ben kız peşinde koşan biri değilim. Kesfedilerek merhabalaşan biriyim.
10 Yorumla Evet asla utanmam gider söylerim... Kaybedecek birşeyim yok ya olumlu olur, ya da olumsuz bunum ötesi yok zaten...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yıl10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. her hangi bir işaret almadan asla öyle bir şey yapmam.. En azından bakışlarında ve hareketlerinde bir yakınlık görmeliyim
10 Yorumlacekici bulduguma yanasmam ki. cok cok hoslanirsam da belli etmem. cesaretsizim su an anladim
20 Yorumla
+1 yılCesurumdur ve böyle şeyler yapmam. Daha çok onun gelmesi için bir çaba harcarım:-)
20 Yorumla
+1 yılMuhtemel kişi merhaba deyip tanışmış olsaydı benimle şu an ciddi bi ilişkim olabilirdi😏
25 Yorumla- +1 yıl
Merhaba
- +1 yıl
Muhtemel kişi dedim herhangi biri demedim 😄🤣🤣
- +1 yıl
Ama merhaba
- +1 yıl
Niye ezikledin ki şimdi beni sen
- +1 yıl
Belki de o mükemmel kişi de mükemmel 'i arıyordur o yüzden sana merhaba dememiştir 😉
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılKendime güveniyomda karsı tarafa güvenemem birden bağırsa içeri atarlar bizi bu ülkede 😂😂😂
20 Yorumla
+1 yılBu mesele özgüven meselesi değil benim için. Burası Türkiye bir kadının ne tepki vereceğini kestiremezsin Ki ne tepki verirse haklıdır. Bu yüzden kimseye gidip selam vermedim vermem de. Genelde bir şekilde karşı tarafın hamle yapmasını sağlarım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Hayır hem cekinirim, hemde ya evli/Sevgilisi varsa diye rahatsız etmek istemem tanımadığım birini.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Sonuna kadar aşk konusunda kendime güvenim var. Zaten aşk güven istemez mi
10 Yorumla
+1 yılHayır gitmem. Ben tipsizim hiçbir kadının bana bakmayacağını bilip ona göre hareket ederim
10 Yorumla
+1 yılBazen evet ama söz konusu TC kızı olduğu için insan konuşmaya giderken çekinmiyorda değil yani
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba derim ama ondan sonrasını getiremem.
Zaten olmazsa başka zaman başka yerde yine denk çıkar karşıma derim geçiştiririm.
Yani fiziğini beğenme geçici heves gibi bir şey zaten.10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. evet güvenirim kaybedecek bişey yok en fazla güle güle der
10 Yorumlaİkili ilişkilerde iyi değilim. Kadınları anlamıyorum zaten :D
10 Yorumla
+1 yılBurası Türkiye heran adli işlemler başlatıldı cevabı alabilirsin 😜
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Elbette. Keşke diyeceğime her gün. Merhabalar derim en fazla hayır cevabını alırım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Anlık heves için gidip demem. Ama uzun süreli ileriye dönük düşünce oluşursa gidip derim
10 Yorumla
+1 yılKendime çok güveniyorum ama bunu hayatta yapamam 😄
11 YorumlaNe merhabasi neler yapıyorum bir bilsen yeter ki çeksin yani 😂
10 Yorumla
+1 yılDibim düşse rüyalarima girse gidip bu girişimde bulunmam
10 Yorumla
+1 yılBu zamana kadar yapmadım hep çekindim ya bağırır ters bir şey söyler ise diye
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Evet. Ama bizim Türklere yapamıyorum. Yabancılara karşı yapabiliyorum
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Eskiden burasi bos mu diyordum, bos derse hemen masaya oturuyordum
10 Yorumla- Devamını Gör (134)
Devamını Gör(179)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Çekici bulduğun birine gidip "merhaba" diyecek kadar kendine güveniyor musun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer