
Karşındaki kişiden hangi duyguların yoğunluğunu beklersin, sadakat mi, kıskançlık mı?

Karşındaki kişiden hangi duyguların yoğunluğunu beklersin, sadakat mi, kıskançlık mı?
Ben tabi ki de kıskançlık istemem sevdiğim kişi bana güvenmeli eğer sevdiğim kadın bana sürekli bir şey derse ya da karışırsa kıskançlık yaparsa bu durum benim hoşuma gitmez sadakat olmalı
Cevap
4Cevap
Kıskançlık beni fazlasıyla bunaltan bir durum Sadakat yeterli benim için
Kıskançlığın dozunu pek ayarlayabilen yok.. Sadakat duygusu olmazsa olmaz..
Sadakatsız ilişkiye başlanmaz ki zaten, sadakat olsun sonrasına bakılır
Ikiside olmali ama kıskançlık aşırı yoğun olursa zedeliyo iliskiyi
Sadakat beklerim tabi ki
Sadakat
Sadık olsun merhametli olsun kafi 😏
Sadakat.
Sadakat.
sadakat
Sadakat tabiki.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?