

Onayladıgimdan değil elbette ama Erkek aldatinca kadin pis bakimsiz yatak görevini kadınlık görevini yapmadığı için erkek dışarıya yönelimde oluyor okey peki ya kadının da ilgiye şefkate aynı şeylere ihtiyacı yokmu


Onayladıgimdan değil elbette ama Erkek aldatinca kadin pis bakimsiz yatak görevini kadınlık görevini yapmadığı için erkek dışarıya yönelimde oluyor okey peki ya kadının da ilgiye şefkate aynı şeylere ihtiyacı yokmu
Bir haber okumuştum. Eşini evde aldatıp bir adamla kadın ilişkiye girmiş. Bunları kaynanası basmış. Sanki adam eve zorla girdi tecavüz etti gibi mahalleliyle beraber basında gelmiş gelinimi ayarttı diye adamı linç ediyorlardı. Maalesef ki erkekte de suç var kadında da ve aldatmaya yönelen kişi erkek ya da kadın fark etmez en aciz tiptir benim gözümde.
Bu arada çok garip kızlar da var. Sevgilin yoktur kimse bakmaz vardır hemen gelirler. Neymiş bu kız onca erkek içinden seni seçmiş biz uğraşamaz seçilmişi alırız gibi saçma sapan cümleler kurarlar.
ya da daha kötüsü evli erkekle ilişkiye girmeye çabalarlar neymiş deneyimliymiş diye düşünürler.
Bir kesimde olay çıkarmayı sever ve devamlı evli erkeklere gidip karısına bana eşin yavşıyor gibi cümleler kurarlar.
Şahsen benim başıma geldi. Bir kız 3 ay arayla tüm gönderilerimi beğeniyor gizli profilini açıyor ertesi gün profilini gizliyordu. Bunu 3 5 kere sürdürdü baktım mesaj gitmiyor twitter dan buldum yazdım baktım engellemiş 3 ay sonda engel kalkmış devam ediyor. Amacı eşim görsün huzurumuz kaçsın. Bende her platformdan engelledim kurtuldum. Yani aldatmada evliyle olmakta eşiyle konuşup boşanmalarına kalkışmakta acizlik göstergesi.
Alakası yok bence yani bunu söyleyenler bunu yapanlar cahil zaten. erkeler daha çok aldatır ve karaktersizlerdir. ayrıca kim aldatır aldatsın suç aldatan kişide her zaman mesela insanlar hep şey der işte kadın yetersiz ondan aldatıldı ne ilgisi var? erkek de kalp şahsiyet karakter gibi şeref gibi duygulardan yoksunsa kadının ne suçu var? bir insan insan olmadığı için hayvan olduğu için aldatır. hatta hayvanlar bile yapmaz bunu. aldatmak aldatmaktır yani kadını erkeği yok benim için ayrıca sadece aldatan kişiye suç bulurum ben. insan olan sevmiyorsa adam gibi söyler ve ayrılmayı dener ama bunun yerine çoğu kişi cinsellik delisi olduğu için bunu karşılayamadı diye hemen eşini aldatır çünkü amaçları aşk değil cinsellik olmuş.. her iki cinsiyetten insanlar da aldatıldığında ve aldatan olduklarında karşılaştıkları zorluklar ve etkiler benzer olabilir. Aldatma, güvenin zedelenmesine, ilişkideki duygusal ve psikolojik yıkıma ve ilişki sorunlarına neden olabilir. Bu nedenle, aldatma genel olarak ilişkilerde ciddi bir konudur ve her iki cinsiyet için de etkileri önemlidir.
Çünkü ben sana açık ve net bir şey söyleyeyim erkek yapınca bir şey olmaz ama kadın yapınca o***** olur, bunu insanlar ister kabul etsin ister etmesin maalesef durum böyle
Çünkü açık konuşalım erkeklerde mesela örnek veriyorum erkek ilişkiye girdi yani bunu hiçbir zaman anlayamazsın ama kadın ilişkiye girdiyse insanları bunu direkt anlıyor sorun buradan kaynaklanıyor zaten
thank you my baby
Her iki tarafında ilğiye eevgiye şevkate herşeye ihtiyacı var ama karşılıklı olmazsa gözler dışarda olursa herkes herkesi aldatır..
Cevap
31Cevap
Cinsiyete dayalı bir ayrımcılık veya sadece erkeklerin ilgiye ihtiyaç duyduğu gibi bir genelleme yapmak, karmaşık bir konuyu basitleştirir. İnsanlar arasındaki ilişkilerde sadakat ve dürüstlük önemlidir ve her iki cinsiyet de bu konuda sorumluluk taşır. Aldatma, ilişkideki eksikliklerin veya memnuniyetsizliklerin bir sonucu olabilir, ancak bu her zaman mazeret olarak kabul edilmez. Aldattma konusu karmaşık ve çok çeşitli faktörlerle etkilenir. Bir ilişkide sadakatsizlik olduğunda, sorumluluk her iki tarafı da kapsar ve bunun cinsiyete özgü bir mesele olmadığını belirtmek önemlidir.
nerede oldu bu olay
Aşırı mantıklı bir soru.🙂
Erkek aldatınca suçlayacak birini pat hemen bulur. Kadın aldatınca ise içinde varmış şeylik denir...
Üstelik bizim toplumda ( bazı ) erkekler kadınlara oranla daha bakımsız. Saç sakal birbirine karışmış, leş gibi ter kokusu... buna rağmen erkeklerin aldatma oranı daha yüksek. İlginç...
Yaratılış gereği farklı olsak da her iki cinsin duyguları vardır. İlgi ise en fazla kadınların ihtiyaç duyduğu bir şeydir. Erkek ilgisiz olduğu için aldatmaz. Hatta bazen fazla ilgi de erkeği uzaklaştırır. Fakat kadınlar ilgiyi gördüğü yerde varlığını sürdürür. O nedenle kadına gösterilmeyen ilgi, çorak topraklarda çiçek yetiştirmeye benzer...
Şimdi konuya öncelikle şöyle başlamak istiyorum aldatmak bir çözüm değil ama yine de öyle bir durum olduğunda insanlar hemen neden aldatıyorsun boşan diyorlar her zamsn öyle kolay olmuyor boşan deyip kenara çıkmak kolay evet gerçekten bazı kişiler sorunsuz bir şekilde boşanabilir ama bazıları da boşanamıyor bunu insanlar bilmeli konuya gelecek olursak her iki cins içinde konuşuyorum eşine sevgini ilgini göstereceksin cinsel ihtiyaçlarını karşılayacaksın eğer bir insanın cinsel manada tatmin olmaması durumunda gözü dışarı kayar illa aldatacak diye bir durum yok ama gözü kayar potansiyel olarak aldatabilir duruma gelir o nedenle bu duruma gelinmemek için çaba göstermeliyiz ilgiye hem erkeğin hem kadının ihtiyacı var fakat kadınlar bu konuda daha hassas
İkiyüzlülük. Ayrıca, aldatılan hiç bir şekilde suçlu olamaz. Bütün kusur aldatandadır. Tek eşlilik esas ise, aldatılan kişi için şunu şunu yaparsa aldatılmayı hakeder ifadesi geçerliliğini yitirir.
Bence bunlar i bahane edip delikanli gibi boşanmak daha dürüstlüktür
Öyle zaten. Evlilikteki mutsuzluk gerekçelerini ortaya koyar, boşanırsın. Sonra ne istersen yaparsın.
Ayni düşünüyorum
Aldatmanın masum tarafı yoktur. Aldatan taraf suçludur. Gerisi laf kalabalığı, kişisel savunma ve saçma sapan mazeretlerdir. Aldatanlar, öncelikle evlilik sözleşmesi hükümlerine ihanet ettiklerini bilmeliler. Taahhütlerini yerine getiremeyen birinin sözlerinin hükmü kalmaz. Oysa insanlar verdikleri sözler hükmünde değerlenirler. Erkek olsun kadın olsun benim fark etmez aldatanı it yerine koymam.
Karşı taraf ne olursa olsun aldatmak❌ Boşanmak ✅
Artık ilkokul çocuğuna anlatır gibi anlatıyoruz
İhanetin mazereti, sebebi, nedeni olmaz.
Bunu yapan en ağır şekilde cezalandırılmalıdır.
Eyşan olmayın.😂
Evli insanlarin veya sevgilisi olanlarin bu tür davranioslari onaylamiyorum. Bostaysan Evlilerle isin olmasin Evlilerinde baskalariyla isi olmasin , ama ne yazikki herkesin gözü disarda. Bir Söz var Sokakta buldugun Sokakata birakir ;) Benim evlilerle isim olmaz... NOKTA
bu farkı sen yaratıyorsun gibime geliyor yoksa iki taraf içinde tepkimiz belli abla 🙄🤔😳🤷♂️
Bu söylediğinin tam tersini yapıyorlar. Kadın aldatırsa erkek suçluymuş yeteri kadar ilgi göstermiyormuş bilmem neymiş. Boş yapmayın
Algı yapmaya çalışanlara saygı göstermiyorum okey
Yoo kim kadina suc buluyor kadin erkek hep kadinlari destekliyor bu zamanda ne agladiniz be hep magdura oynuyorsunuz
Mağdur edebiyatı yapmadim
Onay vermediğimi söyledim öyle bir durumlarda karşı karşıya degilim şu an, ben genel toplumdan algı yaparak normal soru sordum neden bana tepki veriyorsunuz ki
Toplum boyle algi yapmiyor bende boyle cevap verdim zaten 30 yil onceki dunya yok artik
Akşam bir ortamda denk geldim adam aldatmis ne kadının cirkinkigi ne pisliği ne bakimsiz ligi kaldi, adam haklı bulundu ve , eee bakimsiz erkekte var pis kendine bakmayan onların eşlerine aldatsin ozaman. burada asla kişi savunmuyorum, yanlış anlaşılmasın, bence evdekide suçlu dışarıya gidende , karşılıklı iletişim kurup sorunlar çözülmeye calisilir olmuyor bosanir yoluna bakarsin ben böyle düşünüyorum,
Iyide bunu 1 2 erkek uzerinden genellemen yanlis oyle erkeklerde var ama cogunluk degil yani genellemeye karsiyim
Hiç bir suç tek taraflı değildir. Aldatan kadar aldatılan da mutlaka suçludur.
Aldatan Kadar Aldatılanın da Suçlu Olduğu Aldatma Psikolojisi!
Aldatan kadın candır ❤️❤️ şanssız bir erkeğim ki öyle güçlü istekli arzulu ve dominant bir kadın bulamıyorum 😢😢
Erkek aldatırsa kadın anlar Kadın aldatırsa erkek anlamaz bu kuralı hiç bir zaman unutmam.
Toplumda sadece erkek aldatıyor algısı var yazık.
Ben de aldattım ve kimsenin ruhu bile duymadı , şimdi kendi doğrularını dayatmak isteyenler saydırcaklar ağzına geleni ama bu benim tercihimdi demek ki gerek duydum 😏
çok profesyonelsiniz gerçekten büyük bir hayranlık duydum🤩💅✨
Gizlilik ve güven içerisinde bu idi başarabilecek kişiyi bulmuşsun... ben de bulsam keşke
Erkeğin aldatması kadının izin verdiği kadar erkeğin cinsel gücü sınırlı ama kadının sınırsız diye düşünüyorum zaten kadınlar daha çok aldatıyor çevremde ve tv lerde görüyorum
Kadının daha çok ilgiye ihtiyacı var çünkü yaratılış olarak erkekten daha hassas bir canlıdır
Aldatma = şere, f, sizlik. Her iki cins için de geçrrlidir.
Çoğu zaman aldatılan taraf suçludur. Bu işin doğrusu budur.
pis bakimsiz yatak görevini erkeklik görevini yapmadığı için olamazmı
erkek yapınca kadın elinin kiri
kaıdn yapınca o*ros*u öylemi
yemezler anam yemezler
Bence aldatmanın karşı taraf ile ilgisi yok, bu iş karakter meselesi, karakter yoksa gerisi hikaye, başkası suçlamanın anlamı yok
Ben yapmam diyenlerden korkacaksın 😂😁
Ne alaka saçma saçma şeyler kadınlar erkek ten çok daha fazla aldatıyor diye düşünüyorum şüphe üzerine yapılan dna testlerin de görüyoruz
Niye toplumun yaralarını deliyorsun kalın kaşlı kardeşim😅
Hayır ama e-5şeridi gibi de değil yani😅
olsun ben kaşların hakkında yorum yapmak istedim komutanım:)))) ben hedefime ulaştımm:)
bu arada bana herkes hayran yalnız değilsin:)))
senin sorduğun sorunun cevabı seni memnun etmez zaten biçareside yok o yüzden konuyu dağıtıyorum gülelim diye:) ama sen gülmüyorsun a ayrı:))) o zaman sana bi şarkı hediye edeyim:) müsade edersen
https://www.youtube.com/watch?v=sPzP8Mbbcf8
dinledikçe beni hatırla:)
Yani aldatmanın önüne geçemiyoruz bari kadında erkekte aldattığı zaman birbirlerini incitmesinler anlayışlayışla karşılasınlar.. ne günlere geldik arkadaş..
Karaktersizlik iki taraf icin.
Hepsi aynı farkı yok ki
Bence gerçekten seviyosan aldatmazson aldatıyosa zaten o ilişkiden hayır gelmeZ
Eski kafaliliktan çik
Kadınlardan tiksindim bu site yüzlünden
Erkeğin aldatmasıda iğrenç kadınında şefkate ihtiyacı varsa boşanır ona göre kimden şefkat istiyorsa gider aynı şekilde erkek içinde geçerli
Aldatan her iki cinste serefsizdir
Aldatmanın erkeği kadını yoktur..
aynen öyle bu karşılıklı bir hatadır
Her ikiside suçlu
Herkes suçlu
Ihdiyac ne bahane
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?