Erkekler aldatınca pişman olmazken, kadınlar aldatınca neden pişman olur?

Az önce bir soru gördüm eşimi aldattım çok pişmanım diyordu kadın.. eşime anlatmak istiyorum vicdanım çok rahatsız demişti.
Soruya yapılan bir yorumda da erkekler aldatınca ne pişman oluyor ne de anlatıyor eşlerinin yüzlerine baka baka yalan söylüyorlar diye..
Sizce de bunun nedeni nedir?
Erkekler aldatınca pişman olmazken, kadınlar aldatınca neden pişman olur?
Cevapla