Seçimlerinizi mantığınıza göre mi duygularınıza göre mi yaparsınız?

Seçimlerinizi mantığınıza göre mi duygularınıza göre mi yaparsınız?

Benim her zaman için mantığım daha ön planda ama son kararı her zaman duygularım veriyor maalesef çünkü ben çok duygusalım geceleri daha da çok duygusal oluyorum mesela. bu yüzden de verdiğim kararlar elinde sonunda duygusal kararlarım oluyor benim kalbimden geçmeyen bir kararı zaten mantıklı bulmuyorum çünkü o zaman daha çok vicdan azabı çekiyorum hayatımda..
Yani benim için öncelikle duygularım baskı yapar o konuda daha sonra mantığımı kullanarak hareket etmeyi tercih ederim, çünkü sadece duygularla hareket edersen hayatın bana getirmiş olduğu şartlar dolayısıyla belli bir zaman sonra elimde olmayan şeylerden dolayı kaybetmek ve üzülmek söz konusu olabiliyor
Teşekkür ederim
Mantıkçılar dolmuş, zaten çoğu mantık derde bir de o zaman görmek lazım 😁
Duygular devreye girmeyince mantık ağır basar tabi 😆
Rica ederim 🌸
Cevap
9Cevap
Maalesef yine duygularım herhalde
Aşırı duygusallim bu halimden hiç memnun değilim.. duyguları öldürenlere denk gelince zamanla istemesem de mantık ağır basan taraf olacağım. ..
Duygularım önde olurdu. Ama mantığımıda bi kenara atmazdım
Genelde mantığım olur
Maalesef duygularım kazanıyor ya :(
Artık mantığım.
Mantık evrytime
*e
Mantığım önde olur her zaman
Mantığım oluyor artık
Duygularım
Mantığım.
Aşk kazanır
🕊🕊
Mantık nerdeeeee
Mantiğim
Mantık
Mantığım
mantıktır heralde ya
Yer sağlayıcı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?