Boşanıyoruz eşim Bu nasıl boşanma ya dedi şaşkınmış ne bekliyordu ki?

4 yıllık evliyiz kafa yapımız artık uyuşmuyor eşim her hafta sonu ailesine gidelim falan diyor Ben de kendi ailem de dahil fazla samimi değilimdir hayatımı kendimi ayırmak isterim eşim ayrılalım dedi Ben de kabul ettim ayrılana kadar aynı evde yaşayalım dedim boşandıktan sonra söyleyelim çünkü ikimizin ailesi de barıştırmaya falan kalkar diye O gün gelene kadar hayatımız devam edecek yine evde yemek yapıyorum yedirip içiriyorum film izliyoruz birlikte de oluyoruz sonuçta daha evliyiz yavaştan eşyaları ayarlayalım dedim ev onun olduğu için benim eşyaların parasını versin Ben gideyim evden dedim çok şaşkınmış ben böyle yaparsam ayrılmamız çok zor olurmuş niye bağırıp çağırmıyorsun diyor olay çıkarmamı bekliyor

Boşanıyoruz eşim Bu nasıl boşanma ya dedi şaşkınmış ne bekliyordu ki?
Cevapla