AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
babama çoğu kez aşkımlı mesajlar attığım olmuştur :D cevapları söylemek dahi istemiyorum :D:D
baban alışmıştır artık bari rehberde sona gitsin diye z baba diye kaydet :D
Bir kere arkadaşa atacakken yanlışlıkla İl Müdürüne mesaj atmıştım çok kötü olmuştu :)
işi kaybetmedin umarım :)
Üst düzey devlet memuruyum kim bizi kovabilir ki :)
vayy havanı da attın 2 dk da he :D
Olsun o kadar çok emek verdim :)
iyi bakalım :))
Ayyy ben çok fena bir salaklik yapmistim anlatamam :D
anlat diye tazehürat var :D
Hiçkimseye yanlıslıkla yanlıs mesaj yollamadım :D ama bilerek yanlıs mesaj yollamıs olabilirim :D :D
küs olunan sevgiliye yapılır bu genelde :D
Arkadaşıma küfür içerikli mesaj atarken yanlışla sevgilime göndermiştim.
ovv bu da fenaymış :))
Sonra o da bana küfür etmişti falan. Tuhaf tuhaf işler :D
hadi ya :D o nası ağır msjsa demekki :D
Açıklayacağım derecede diyebilirim :))
açıklayamıcağın mı demek istedin :D
Evet. Sanırım içkinin kokusundan bende etkilenmiş bulunmaktayım. Tam olarak demek istediğim buydu :)
tamam ben seni anlıyorum :))
O zaman dağılabiliriz :D
tamam :D
Lise veya ortaokul yillarinda internet cafede sinf arkadasima msnden yanlislikla kufur yazmistim :(
hoşlandığım fakat konuşamadığım kız arkadaşıma yanlışlıkla "halı sahaya adam lazım"mesajı attım, kız durduk yere gülmeye başladı sohbet filan derken bayağı yakın olmuştuk.(her şerde bir hayıır vardır)
çok kârlı bir yanlışlık olmuş :D
Bide yanls kisiye gonderdigimizi sanıp acayip telas yaparız sonra bakmısız aslında dogru kisiye gondermisiz ya iste o duygunun ben ta
bir şükürlük oh çekeriz :D olsun da öyle olsun yeterki :D
:))
Daha komik bisey anlatiyim mi henuz 16 yasindaydim sevgilimle konusurken annem odaya girdi telefon kapiyim derken sen hoparlore alll:D
off :D nası toparladın toparlanır mı bu :D
Yok abi ne toparliycm smdi guldgume bakma sabaha kadar aglamistim :D allahim ne gunlerdi 2 gune bir yakalanirdik salak sacma bir de vazgecmezdik
ay yazık ya ama çok masumca çok güzelmiş :D
Okuldan cikarlcaktm onun yuzunden :) aman ne gozu karaydim varya adamin yuzune ben onu seviyorum ayiramazsin bizi dedm bir keere. Ama hakediyodu beni birakmayacagndan emindm :) babamdan dayak bile yemisti
sonra ne oldu peki? gerçi bu sorunun cevabından korkarım genelde mutlu son duymadım büyük aşklarda
Ailem o kadar baski gosterdi ki tiksindim o cocuktan. Sonu boyle birden bire sogudum sebebini hala ikimzde bilmiyoruz onlari yapmis olan ben yaptm
hmm ilginç olmuş :) her işte bir hayır vardır
Aynen sevgilim hakkındaki küfürleri arkadaşima gonderecekken sevgilime gönderdim :D hemen aramıştı )))
ben direkt teli kapadım çıldırdıydı benimki de :D
Sevgilime atacagim mesaji yanlislikla abime atmistim :)
sevgilime atacağım mesajı arkadaşa attım top falan sandı :)
bu da fenaymış inandırabildin mi sora :))
Isterse inanmasın :)
Hata mesaji yanlis kisiye gondermen değil. Bunu yapman. Bunu idrak edecek levele çıkınca büyük bu evren olacak
normal şartlarda söylediğinde haklısın ama bir kızla mektup olayı olduğunu öğrenmiştim bunu yazmıştım arkadaşıma dedikodusu dediğim buydu o sırada kızgındım haklıydım ama yine de söylemem gereken bir laf söylemiştim ondan öyle kötü hissetmiştim
dedıkodusunu yaptıgım kısıye yollamıstım daha kötüsü olamaz :D
ben de öyle diyodum ama okuduklarıma göre şükretmeliymişiz onu anladım :D
Bana Biri diger kisiden gelen Fotolari yolluyordu. Ve bende bisey yaziyordum oda o diger kisiye cevap vercekene bana yanlislikla yolladi
kötü bişey diildi inş fotoları :D
Yok fotolar bilincli yollamisti tek cevap yazmisti benle o kisi arasinda gidip gelince karisti. Fotolar eglence yere gitmislerdi onu gösteriyordu. Yazdigi cevap ise bana anlamsiz gelmisti ama onlar sohbetine uygundu sanirim
hee iyi o zaman sıkıntılı durum yok hasarsız olay :))
sevgili baş ağrım olmadığından mesajları bir kaç kez bizim erkek arkadaşkara attım. onlar da bu ney dedi yanlış olmuş la sonra anlatırım dedim geçiştiririm.
Sevgilime bol öpücüklü bir mesaj atacakken patronuma atmıştım :)) Adam hiç bozuntuya vermedi bense felç :))
anlamış demekki yanlışlıkla olduğunu ama stresin de hasını yaşamışsındır :D
Hemde nasıl :)
Aynen oldu tabi kocama atacagım msjı , arkadaşıma attım:)
:))
:)))
babama attım burak die bir arkadaşa göndericektim babam a napion yaprrrrraaaaam yazdım. aradı babam metrobüsteyim eve geliyorum yapram dedi. :D
:D:D
bir keresinde pedere göndermiştim bayağı gülmüştü
gülüyosa iyi sıkıntı yok :))
Bir keresinde de yüzbaşı yakalamıştı kızdan gelen açık mesajı o ibine de gülmüştü
yakalaması neyse de msjı okuması çok çirkin olmuş :/
Adamın telefon elindeyken geldi mesaj, napalım elinden mi alaydım sırıttı ama sonra bakınca anladım neye güldüğünü
sana suç atmıyorum bea :) komutanın tamam teli alıyosan al da mesaj geldi açıp okuym yapması tersi geldi
ters*
Bence tüm kabahat kızda. Asker adama öyle mesaj atılmaz aşkdljasgsh
komutanın burada sitede falan mı toz kondurmuyon :D
Yok yaa, iyi adamdır ama zaten 35 40 yaşlarındaydı :)
tamam tamam :)
patronumun arkasından söverken mesajı ona göndermem benim için bir facia oldu :D
hayat akışını değiştiren mesaj :))
Hatunuma gönderim derken yanlışlıkla mesajla parazit yapan arkadaşa gönderdim çevremde alay konusu olmuştum :)
24 Haziran 2014 Günü
bir Kişiye
"Sms Yaptım" Diye Mesaj Gönderecegime
Yanlışıkla Toplu Olarak
Herkese
"Sms Yaptım Aptall"
Mesajını Göndermiştim :D
:D dönüşler nasıl oldu toplu azar işitme etkinliğini yapmış olmuşun :D
Çogu Kimsin Diye Yazdıgından
Sıkıntı Olmadı :D
attım valla.
Demete Merve Die mesaj Attım Etmediği Kufur Kalmadı kızın :D
uvv hatları fena bağlamışın :D küfür falan ettiyse sadece dostça bir mesaj diilmiş :)
valla normal sıradan bir msjdı ama onunla bır konuyu tartısırken oldu. Sevgilim değildi zaten sonradan düzelttik arayı. ama tuhaf olan hiç merce diye arkadaşım yoktu nerden cıktı ben bıle anlamadım bir anda :D
merve
hadi ya gayipten gelen ses gibi olmayan bir kişi yüzünden hem de :D
valla hiç sorma zar zor durumu anlattım kız mılletıne böyle bir durumu izah etmekte gerçekten çok zor açıkcası :)
eh zaten herşeyden huy kapıyoruz senin durum fena malzeme vermiş :))
evet hayatımda böyle birşeyi 1 ya da 2 sefer yaşadım zaten allah daha beterinden korusun :D
amin amin :D
:))
Sevgilime dogum gunu msjı attım uzun msjıdı 2 yıl boyunca yasadklrmz vs vs :) babama gonderdm yanlskla babmn cevabı benı sok etmıstı zaten :))
neydi babanın cevabı :))
Oda bende kalsın ;)
Dostum merak ettik be :)
camiyi yaptın minareyi de yap dicem de neyse özel olabilir :)
Sevgilime kalca fotografi atacakken en yamin arkadasima attim yanlislikla. Rezil oldum.
Kalan neden yolladın ki :)
sevgilime atacağıma bir amcaya mesaj atmıştım :D :D
Ben kocama atacağıma arkadaşıma
hahaha :D :Dçok fena çoook
amca da ümitlenmiştir :D
sevgilime mesaj attım seni seviyorum nereye baksam seni görüyorum o tarz şeyler işte adı eda neysen benim arkadaşın sevgilisinin adı da eda yeni tanışmıştılar mesaj ona gitti yanlışlıkla ona gitti sonra bir dayak yedim görmen lazımda
off hadi ya çok fena olmuş :/
aynen
anneme yazdim sevgilime yazcama. allahtan telefon onun elinden once benimkine gecti:Dsildim
iyi kapmmışın zamanında :D
Arkadasin birine yavrum naptin diye mesaj atmistim :) facede de cok oldu :)
Bir keresinde gece aşkımla sıcak sohbet yaparken amca ya gönderdik çok utanç verici,
Ben cok gondermistim nasil oldu dersen yanlis kisiyi sevmisim
mutfak tezgahları, duşlar kamçılar kırmızı tangalar tırmalamalar iniltiler gürültüler hepsi bizim bir arkadaşa gitti, allahtan ortak arkadaşımız yoktu yoksa rezillik çıkardı heralde :D
Benim oyle bisey basima gelmedi ;) yorumlsri okuyorum iyikide gelmemis ;)
Anneme mesaj atarken ali hocama 5 6 kez mesaj atmistim o kadar alismisti ki tepki vermiyodu artik xkdjfj
o da iyiymiş :D
Dayıma aşkım yazıp gönderdiğim oldu :D
:))
Senin yerinde olsam gider o kızla konuşurdum.
Pardon yanlış soruyo yorum yazdım.
:D:D yanlış mesaja iyi örnek :D
:): Teşekkürler.
Antreman günü halısaha kaçamağı yaptığımda arkadaşa diye antrenöre mesaj atmıştım :)
Hayır ama çok kişiye şahit oldum :D misal ablamın sevgilisi bana diye ablama en az 50 mesaj atmıştır :D
ablanın sevgilisi san kötü bişey yazmayacağından sıkıntı olmamıştır heralde :)
Genelde biz ablami cekistirirz de :D ve kamil bana sakın soyleme deyip hep yanlış mesaj atıyor :D
kendi kendini ele veriyo o da iyiymiş :D
Aynen ama çok saf yaa seviyorum o adami :D
aman saf olması iyidir ablan iyi birini bulmuş Allah daim etsin :D
Hesapta ayrilar ama istee lafta :) amin diyemicem adami bir salsa ablam ya :) yazik kız adama :)
ablandan çok mu çekiyo ne kadar enişteci çıktın sen :D
Abim l*n o benim :) ablamdan cekmeyen mi var dostum ayip ettin ama :)
Ulu orta yazamıyorum dm falan yok mu la burda? :D
:D tamam tamam birşey demiyorum bir dokun bin ah işit olmuşsun :D
Aaa yok be dostum o ne demek öyle :) ♥
bilmem nerden estiyse :D
Öyle bişi yok guzelim ama :) merak etme yani dostum ben onu hep vardiya müdürü me dedirtiyorum :D
Dostum naber ya iyi geceler :)
Ne olsugunu hatirlamiyorum ama o mesal gitmeden once kisacik bir iptal sansin oluyorya hani o sirada okuz gibi kirmizi tusa abanip halletmiatim :)
ya 3310da yoktu o biliyon mu :D
:D belki c ise yarardi :)
Space impaxt olaada oynasak :)
kapatma tuşuna basılı tuttuğum halde mesaj çoktaaan uçtuydu :D
Kotu olmus hikayenin drvami nasil acaba :D
dram dram dram :D ama mutlu sonu bayan olmanın inve oyunlarıyla kazandım duygu sömürüsünü iyi kullanmayı bilicen :D
Hee okudum asagida :D
peki :D
aklıma geldi fena guldum fena oldum ama solemem:))
neyse en azından sen gülmüş oldun :))
Ben amcama aşk dolu sözler yazdım adam bayağı bir alay ettiydi
iyi kızmasın da alay etsin :)
Nie kızsın kankam gibidir babam ve amcam :)
her amca bir olmuyor şanslısın :D
:)) tabi
Allahın sopası yok fenaymış seninki:Dd
aynen ya :D
Hatırlattın aferım sana :)
yaraları deşmece :))
Aynen oyle oldu unutmustum oysakı ama bu akıllı telefonlar başa bela kımse yasamasın ya telafısı cok zor :)
telafisi zor olanlar akılda kalıcı oluyor hatayı yaptığın kişiye karşı bir mahcupluğu cepte taşıyosun :))
Cep delik cepken delik biri vefat etti de digeri ful yasiyor :)
hmm evet :D
Seninki cok safi ama
benim dedikodu tecrübesizliğimden oldu hep bileydim dikkat ederdim ya bir de "ayy aşkımm" dedim onun adını görünce hemen göndere tıkladım sonra msja yazdığım şey aklıma geldi ama geçmiş ola :D
Ben mesaji gonderdikten sonra bataryayi soktum hemen 1 tanesi kurtuldu
benimki kapansaydı keşke :D
Ne yazdin ki
onu demem işte dedikodusunu yapıp üstüne bir de anlamını çok yanlış bildiğim bir kelime söylemiştim anlamını o söyledikten sonra öğrendim çıldırmış bana böyle birşeyi nasıl söyler diye :/ çok üzülmüştüm onu öyle üzdüğüm için ya valla duygu sömürüsü yapmasam barışamazdık çünkü inanmadı hiç anlamını bilmediğime :/o kelimeyi bidaha kullanmadım senelerdir
Kaliyo iste hafizalarda
aynen ders oluyor :)
Evli bir arkadaşım var canan diye gecenin ikisinde ona whatsapp tan yanlıslıkla askım demiştim !!
toparayabildin mi?
Sadece mesaj mi bazen fotoğraflar bile gidiveriyor yanlislikla -.-
Vardır öyle salaklıklarım :))
hepimiz gibi :))
Ben cook onceden kiz arkadasma gonderecegm msji amcama atmstm :D
Kizin biriyle seks muhabbeti yapiyordum mesaj gönderirken başka kiza gitti ama oda dünden raziymis ki seks muhabbetine onunla da devam ettim :-)
Beni aldattigi kiza mesaj aticakken o mesaj sevgilime gitmistim vok utanmistim :D
aldatan o sen niye utanmışsınki
Nolursa olsun o gereksizler icin agzimi bozmamaliydim kendi sahsima utanmistim yani
hmm güzel şekilde giydirmiştin yani o zaman ayrı :D
:))
O işlerde dikkatli olmak lazım yoksa ayıkla pirincin taşını. d
aynen zor işler bunlar :D
Ilk mesajları hep uygun türden yazarım... yanlış giderse de kıvırmak kolay oluyor ;)
Sevgilime :kanka l*n saçmalama yazmıştım :D yanlşlıkla
Çoook. bir keresinde yeni sevgilime çıplak foto göndericekken eski sevgilime gönderdim. sonra hoşlandığım çocuğa bir mektup yazıp gönderdim ama grupta paylaşmışım...
Oluyordu ama gitmiyordu çunku banka mesajları gibi masajlara atıyordum :)
iyi bari :))
Aşkım üstünde be var mesaj ını abime göndermişliģim var
:D:D abin kafa biri midir bari iyi gülmüştür :D
Hortunla dövdü sen milletin namusuna mi halleniyon isdirabini s... diyip girişti :)
hadi ya çok kötüymüş :/
He sonra banada bul sana l*n diye tutturdu :)
yok sana kız mız diyeydin :D
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ap yapmayın soyle seyler :D gülerken ölücem
Dinler mi herif seninkinin ablası yok mu diyo :)
naaptın buldun mu ona da :D
nulurmuym ben başıma iş açmak istemiyorum :)
:))
Çıktığım kıza vücudumu gondercekken hemen altındaki en yakın kız arkadaşına attım ona söyledim onunda zaten hoşuna gitmiş gülüp duruyodu mk
Çok oldu ve anlatmak istemiyorum bile tam rezillik
anlıyorum :))
kuzenim gönermiş. S :D
bundan çıkmıştır bu laf zaten di mi :D
KUZENİM YAZMIŞ :D BU KONUDA Kİ GELMİŞ GEÇMİŞ EN BÜYÜK YALANDIR :D
kesinlikle :D
Çok oldu o yüzden aryık mesaj yollamıyorum
kökten çözüm :)
Aynen. Mesaj alımlarına kapattım hattı Ama şimdi de whatsapp çıktı.. yok okuyorsun da niye yazmıyorsun, yok çevrimiçi oldun da neden yazmadın?
Yahu yazınca yanlış gidiyor sonra 1000 tane yalan uydurmaya çalışıyorum.
:D onu da kaldır telden de kurtul bari :)
Fotoğraf gönderme işi olmasa kaldıracağım da o yüzden kullanmam gerekiyor
hmm piki :)