AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Isim benzerliği Yüzünden, evet oldu.
:))
Sevgilime atacağım mesajı türkçe hocama atmıştım
nası toparladın :))
Aa
Özür dilerim yanlış geldi
Dedim. Bişe yazmadı
iyi bari uzamamış :)
Aynen :)
AA BB CC DD Erdal ABİ :D
:D :D
olmazmı sevgilime göğüslerimin fotosunu yollayactım abime yolladım :S
offfffffffff ömür çürütürrrr
ne diyeceğimi bilemedim :/
Salklik. Nasl kurtardn olayi bir dk anltt
Ya hemde kac tane oldu rezil oldum resmen
en kötüsü hangisiydi?
Sevgilime yolliycagim acik secikli mesaji cok yakin bir akrabamin esine yolladim ikisinin ismi ayni harfle basliyir aceleden bastim uolladim tabi benimde haberim yok taki mesajima cevap alincaya kadar ve en kotusu hmm seni yaramaz beni arzuladihini biliyordum diye yazmasiydi duzeltene kadar atla karayi sectim
off aile faciasına gidermiş o :/ kadına da bak :/
Dokunmatikler yokken çok oluyodu :D
aynen ya ne yaktı canımı :D
Biz aynı dertten muzdaripiz kesin :D yaşında var senin gördüğün kadarıyla :) sonradan işi çevirme çabaları filan :D arkadaşına mesaj attırmalar :D bak ona atıyodum vs :D
oo ben kıvıramadım ya fena patladı bende olay nerdeyse tamamen kaybediyodum :D
Ben iyi kıvırıyodum ya :d hata payı olduğu için ihtimaller dahilinde arkadaşları hazır tutuyodum D:
valla ben salak gibi mesajda direk onun adıyla dedikodusunu yapıp, arkadaşım diye ona gönderdim :D bir de şaka yaptığım lafı ciddi anladı çıldırdı :D
Sen bildiğin tuvaletin kenarına sçmışsın. D
:D hiç sorma ya yerin dibinde yüzdüm resmen :D
erkek arkadaşım niyetine abime attığım oldu ehehehe
abi fena başına bişey geldi mi sonunda :D
olmaz mııı hiçççç rezil olmusumdur hep :)
ah ah :)
arkdaşıma atacağm mal mesajını babama atmştm:)
ovv :D babalarda inecek var :D
cok oldu
siz dusunun :DD
alışkanlık olmuş baya :D
malesef :)
Olmaz mı ya? Off ne iğrenç bir anıydı :D
iğrenç mi hmm neymiş merak ettirdin :D
Anlatmasam daha iyi sanırım gerçekten utanç vericiydi :D
sana bırakıyorum o zaman :))
Ahahh tamam :)
Eski sevgilime Naber nan g. t yazdım bir ara
:D:D:D:D dkoptum :D:D:D:
Akşama hazırlanıyorum aşkım :) -> Enişteme :))
:D erkek erkeğin halinden anlar derler ama inş yanlış anlamadı :D
Ben ne anlamda göndersiysem onu anladı sanırım :)
kötüymüş hemen de üzerine alınmış :)
O akşam arkadaşta ders çalışacağız diye ailemi ekerken o da vardı :)
herşeyde de var bir de :)
Sorma sorma çok şantaj yaptı :)
tam filmlerdeki eniştelerdenmiş o :D
Kimsecikler olmadı kanki :%)
öyle devam :))
hmm hiç atmadım :D mesaj atmayı sevmem :D
Attim atmaz olur muyum rezillik :D
Allah tekrarından korusun :D
30 sn önce oldu :D
taze taze olay :D
neyse hallettik mevzuyu :D
geçmiş olsun :D
teşekkürler :)
Kızın birine atarken kuzenime attım
kuzenler daha anlayışlı oluyo kötü sonuçlanmamıştır o zaman :)
Küfürlüydü ya
erkekler de bu küfürden gidiyo :D
Affedersin ama bir kaşara küfür ediyordum Yanlışlıkla kuzene gitti
hmm neyse daha dikkatli gönderirsin küfür edince artık :)
Dikkat ediyorum 😀
:))
Tuhaf oluyor insan
aynen
Ben kuzene boyun kac dedin :D
anlamadım :(
Kiza mesaj atcagima kuzenime boyun kac die mesaj artim
hee bu hasarsız masum bir msjmış iyi iyi :))
Aynen gumlemedik :D
ben atmıştım yerin dibine girdim
izahı zor olanlarda öyle oluyor ya :/
aynen
Olmazmı hemde ne yanlıstı
neymiş neymiş :))
bir eşşeklık yapıp sevgılım dısında baska bır kızla konusuyodum ona atcagım mesjı sevgılıme attım ve benı ölduruyodu aşırı kıskanctır
Allah'ın sopası yok mu desem ne desem :))
Ne dersen de sopayi yedim
ama haketmişin kabul et :D
Kabul edıyorum zaten dayagımı yedım cezamı cektım :D
helal :D
Eyvallah :)
Bende bir kere benim dalgayı amcama attım. Kız arkime atacakken. Büyümüş l*n iyi beslemişsin dedi. Yarıldım ama neyseki birşey demedi :D
evet oldu ama sonradan toparladim allahtan
Oldu, keşke de olmasaydı..
Sevgilime bitanem yazacaktım babama atmıştım :)
o da bitane ne de olsa :D
Hemen aradı ne diyon kız diye baskasına atacağına sanamı attın dedi :) yok bitanem sana attm icimden geldi dedim :))
iyi kıvırmışın sen de :))
😂😂
Kavırmasaydım o kıvırtırdı beri 😁
:D aynen sen gene iyi ben babama öyle hitap da etmedim hiç yemezdi yani :D
😂😂😂 dikkat et
şu an sevgilim yok sıkıntı yok :))
👍👍 iyi bari
hıı sorma :/
Superdi
Babama attım mesaj :)
gene bir baba :D ne tür bir olay çıktı :)
Ohoo onu anlatmayim yav cokk uzun hem usendim walla baska bir zamana artk olmazmi ki ;)
bunu saymayız gene bekleriz :D
Mutlaka :)
Evet oldu,
peki.
tolga hata yapmaz diyim
sabit fikirli inş yapmaz :))
@Mathi sana diyo :D
@Mathi de bir kazazedemiz anlaşılan :)
Hem de ne kazazede :)
@Çiğdemcecik Maalesef. :(
@Mathi anlatmak ister misin hiç deşmeyelim mi :)
Azicik kufurlu bir mesaj yanlislikla gelmisti de olay o :D
@Çiğdemcecik Bi' arkadaşıma, onu ne kadar sevdiğimi anlatıyodum, yanlışlıkla bu hatuna yolladım. :((((
Yuh yalanciya bak :D @Mathi
Ya ne alaka? :D
Ne dedigini buraya yazarsam cevabimi kaldirirlar olm :D @Mathi
YALAN.
PIS. @Mathi
PISMAM
tamam sakin :D @Mathi , @MissPaprika öyle diyince emin olamadım ama eğer doğruysa; bir yandan iyi olmamış mı üzerindeki yükü atmışsındır işte
@Çiğdemcecik Yok yok, ortalık iyice karıştı. Ben arkadaşıma olan sevgimi arkadaşıma anlatıyodum; @MissPaprika 'ya olan sevgimi değil. Hem ben unun neresini seveyim be. :P
kafalar karıştı :D
Bosver canim bakma sen ona :D
peki :D
Olmadi hayatimda eksin yok abv
Çok oldu ya . d arkdslrimi karisdrdm hep
Oldu sevgilimle erotik konuşurken evli kadına attım yanlışıkla oda bana musallat olmuştu :D
Sevgilime atmıştım. Başka biriyle sanal seks yapıyorduk (hem ısırıyorum hem yaliyorum) yazmıştım :D
Oldu olmazmi ahahah
buyrun alalım bir tane :D
Bosver komikti
hıhh :D
Oldu ama öyle çok uç örnekler değil..
eycah dedirtmediyse sıkıntısızdır :) o adrenalin o heyecan ayrı birşey çünkü :)
oooo onceden cok yapardımm :)
eyvah dedirteni var mı :)
Olmadı çok şükür:d
ne güzel olmaz da inş :D
Aminn:D
Evet hem de ne rezillik:/
oldu çok rezil oldum hatta
Dikkatliyimdir. Kontrolu elden birakmam.
hic basima gelmedi :) dikkat ederim
çok olmuştur hangisini şimdi yazım
o piti piti yap seç :P en heyecan yaptığın hangisiyse o olsa?
Böyle konularda hiç bu kadar acemi olmadım... Öğreneceksiniz
hatalar insan içindir bu kadar ciddi yaklaşmanızı anlayamadım
Böyle Şeyler benim için hep ciddi oldu tabilki insanlar hata yapabilir kaç Yaşında OLDUĞUNU bilmiyorum belkide yeni yetişen bir ergensin böyle bir soru sorduğuna göre ama bu gibi hatalar Yüzünden zaten hep kaybetmedik mi
yaş aralığına bakabilirdin. yaş farketmez benden küçük olduğun halde ben nasılki saygısızlık etmiyorsam sen de kalkıp "böyle soruya göre ergensin" falan gibi küçümsemeye çalışmasaydın keşke. soruyu beğenmediysen -ki beğenmek zorunda diilsin- o zaman muhabbete girme çaban niye? burada 100 küsür kişinin ilgisini çekmiş konuşuyoruz. Ortamı bozmaya, sinir bozarak sivrilmeye çalışmazsan sevinirim.
Evet ya olmaz mı ://
olmaz olsun :/
O değil de liseli eegen gibi
Değil yerine diiil yazmani tiksindirici buldum.
Yaşına uygun yazsan hani...
gizli kullanıcı olarak mı geri geldin komiksin
eegen ne çok bilmiş?
Tanışmiyoruz yavrum
Ergen zihinli varlık. ..
yaw hadi hadi yaylan.
Bak bakalim tanışıyor muyuz?
G*t oldun mu şimdi?
Kapattim tekrar
doğuştan mı bu gerilik, sonradan mı oldu? "açtım bak kapattım bak" falan sanki seni izliyorum oturdum da
* aptali
2 gramlik kit aklınla beni, seni takip eden birisi sanıyorsun da bunu da takip et bizahmet o zaman. Neyse * git. Yaşının kadini değilsin. Kimlik 30 beynin 14...
öf yürü git be velet.
He yavrum he...
Ben de olgun ve dişi sanmıştım seni igigugvyvy6v
Benım nıye hıc boyle atraksıyonlarım olmaz kı . d
pür dikkatsin demekki :))
bir kaç kez oldu.
sen de yazmaya üşenenlerdensin anlaşıldı :))
yanlıs attıgım olduda eyvahlık olmadı:)9
onun heyecanı ayrı ama :))
heycan değil o korku snfdkg
yusuflar falan :D
hayır olmadı
ne güzel
ben atmadım hiç
hiç de Allah şaşırtmasın böyle devam :D
inşallah :DD
çok oldu
Sormaaa
tamam :D
Oldu tabi olmaz mı
nasıl oldu?
Sevgilime erotik mesajı yollarken arkadaşıma gitti. d
fenaymış :))
Aynen ^^
gonderdigimiz mesajların hepsi yanlis kisiyeymis
duygusal bir göndermemiydi bu :)
cok mu belli oluyo:)
ehh :))
duygusalda deilimdir ama nie booyle dediysem:
içinden geldi tutamadıysan demekki :D
o çok yaptım bunu :/
Iyi geceler :D
mersi sana da :))
:D:D
Hayır olmadı
olmasın da inş :)
Tesekkürler
oldu maalesef :)
Malesef oldu
bu tür durumlarda dikatli davranırım...
hep öyle olabilirsin inş.
ınsallah :D