• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Yanlış kişiye gönderdiğiniz, eyvah gitti dediğiniz mesaj oldu mu? (Sayfa 2)

Çiğdemcecik
Çiğdemcecik Takip Et
Guru Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Yanlış kişiye gönderdiğiniz, eyvah gitti dediğiniz mesaj oldu mu?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Eski Sevgili Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

111

Cevap

168

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • pekipek
    pekipek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevgilimle kavga ettik ayrılalım dedi falan. ben de ertesi gün o konuşmanın fotoğrafını çekip arkadaşıma atıcaktım yanlışlıkla sevgilime attım :(((( sonra kıvırdım tabi ama ödüm koptu.

    1
    5 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      bunun bir benzerini ben de yapıyodum az kaldı :D

      Yorumla
    • pekipek
      pekipek
      +1 yıl

      fotoğrafı gönderdim, gerçekten bu dediklerinde ciddi misin dedim :D sanki bilerek göndermişim gibi oldu yani. ama ayrılmıştık yazmamam gerekiyodu yanlışlıkla yazmış oldum :D barıştık sonra tabi.

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      vaay çok ustaca bir kıvırış olmuş yalnız tebrik ediyorum :D

      Yorumla
    • pekipek
      pekipek
      +1 yıl

      aynen ama kalbim çıkıyodu

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      o adrenalin fena :))

      Yorumla
  • kedilikahvelikiz
    kedilikahvelikiz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sevgilumle kavga ettigimiz siradaki mesaji anneme gondermistim

    2
    5 Yorumla
    • pipicannn
      pipicannn
      +1 yıl

      Iyi işte dertlesmissinizdir sonra da :)

      Yorumla
    • kedilikahvelikiz
      kedilikahvelikiz
      +1 yıl

      Tabi tabi hic sorma dertlesme degilde sonrasinda bn baya bir dertlenmistim😀😀

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      sevgiline sinirini unutmuşsundur :))

      Yorumla
    • kedilikahvelikiz
      kedilikahvelikiz
      +1 yıl

      Tabi sonrasnda anner laf anlatmak devreye girdi:)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • enginaltandüzyatan
    enginaltandüzyatan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    Benim iki kere oldu, ilkinde bir kız arkadaşa mesaj atacaktım ama sevgilime sürekli mesaj yolladığım için takır takır next next dedim. Mesaj sevgilime gitti. :) ama absürt bişey yoktu mesajda. İkincisinde de ev arkadaşıma bayram mesajı yollayacaktım, 2 numarası var zannediyodum, ama o diğer no babasınınmış, ben de muratgilin damından atlarım bayramınızı kutlarım yazdım. Adam aradı ben bunu ark sandım, sonra çaktım mevzuyu, baya utanmıştım. Adam mesajını aldım dedi bide. :)

    2
    1 Yorumla
    • khadu
      khadu
      +1 yıl

      Muratgilin damından atlarım bayramınızı kutlarım '' hahaha

      Yorumla
  • SonHevesBükücü
    SonHevesBükücü Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    " Kuzen, Nazmiye'yi istiyorum. Fazla söze gerek duymuyorum, o kadar. " Yaz Nazmiye'ye gönder :D

    1
    48 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      pek anlayamadım ama :)

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      " Kuzen, Nazmiye'yi istiyorum. Fazla söze gerek duymuyorum, o kadar." yazdım... Kuzenime göndereceğime Nazmiye'ye gönderdim diyorum =( bir de nasıl itici içeriğe bir bak :D :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hee :D :D nazmiye ne dedi :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Güldü ^^ Ama kesin bile bile gönderdiğimi sandı... Yanlış kişiye attın dedi :D Meğer onun da gönlü varmış :D :D Yine de çok itici bir mesaj ya =/ O ara kuzenle şakalaşıyorduk, birbirimize öyle posta koyuyoduk falan ( 18 yaşındaydım daha ^^ ). Hoş olmadı yani =/

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      şakayla söylendiği belli bence hem kıza da itici gelmemiş işte :))

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Yani sonuç güzel oldu da ^^ Yine de çok utanmıştım... Nedense o geceden sadece neticeyi hatırlıyorum, hatice hiç aklıma gelmiyor :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Pardon tam tersi olacak :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :D o duygun daha yoğun olmuş demekki :))

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Aynen aynen, utancım sevincimden büyükmüş ^^ Helal sana =)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      neticeye odaklan hatçeyi bırak :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Haticeyi de, neticeyi de ve hatta Nazmiye'yi de bıraktım ^^ Hatta o işleri komple bıraktım :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      komple bırakma suyunu çıkarma senin de bir ayarın olsun ama :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      18 ile 26 arasında bir fark olsun ama değil mi ^^ Ya ilgi duyuyorum, ama o kadar :D Son 2-3 yıldır hiç ileri geçmedi... Hayırlısı =) Kalp onaylamayınca olmuyor biliyosun o işler :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hee ilgiyi bırakma da sen :D amin hayırlısıyla çıkar illaki karşına gönlüne göre birisi inş 2-3 yıl iyi dinlenme olmuş en iyisini yapmışsın :)

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Tövbe de ilgi bırakılır mı :D :D Allah korusun ^^ Yani işte, nadasa bıraktım kendimi... Bekliyorum şimdi ^^ Biri gelsin de yeşertsin toprağı diye, hayırlısı =)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      amin :D olur olur sen gönlünü kapatmadıktan sonra tahtın sahibi gelir oturur eker biçer yapar bişeler :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Ay çiçeeee eksin ^^ Severim <3 Teşekkür ederim ayrıca gece gece bütün saçmalıklarıma katlandığın için :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      çok kibar çiçek :D ne demek daha iyi bir işim yok zaten düşün :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Kibar olmasa da çitlerizz hacıı :D Can sıkıntısına iyi gelir bak ^^ O "düşün" hiç hoş olmamış ama =)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      çitleriz de bize de verirsen :D düşün düşmüş oraya ben koymadım :/ :D netim gitti geldi ya gece tek uyanık da benim içerler karanlık modemin yanına tırsarak gidiyorum :/

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Ayıp ettin, benim kalbimde herkese yetecek kadar çitlek var ^^ He onu söyleyen gitti diyosun :D :D Yok artık, sebep? :D Ayrıca ışığı açabiliyorsun, biliyorsun değil mi ^^ Düğmesi var onun... :P

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      gitti gitti internetle beraber çıktılar şimdi :D çok yağmur yağıyor ondan heralde :/ babam kızıyor boşa israf yakarsam uyanacağı tutar :D :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Ahah :D Neresi orası? Ben Alibeyköy'deyim... Şimdi şimşek çaktı, sanırım yeni başlayacak yağmur ^^ Ya da zaten yağıyordu ben görmedim, bilmiyorum :D Şimdi sen şimşekten de korkuyorsundur :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ataşehir tarafı burada birkaç saattir var da şimşekler sonradan başladı ben şimşekten korkmam ama cam dibindeyim pc yıldırım çekecek diye bir korkum da yok değil hani :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Ben akşam eve geldiğimde atıştırıyodu burada da. Ama durdu kanımca sonra =) Ses duymadım en azından hiç :D Yok yahu niye çeksin, merak etme bir şey olmaz :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ben de annemin yalancısıyım kendim duymadım görmedimdi yağmuru :D ya çekerse :D şimşek çaktığında salak gibi kafamı biraz geri çekiyorum kafayı kurtarıym psikolojisi midir nedir :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Yuh dışarda kıyamet kopsa, haberimiz olmayacak ya :D :D Bir de pencere kenarında oturuyorsun :D :D Ahah güldüm ya, Allah da seni güldürsün ^^ Korkma korkma bir şey olmaz... Bizim evde her şey aktif şu anda :D Düşerse bize düşer ^^

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      kıyamet kopsa evden birileri mutlaka haber verir ya :D ama içerden tv sesi burada pc sesi falan perde ışık kapalı ohoo nası duyyim :D herşey nası aktif ne müsrifsiniz babam duymasın :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      dsahdjkahsk bence de haber verir biri tabi :D Ya bırak tamam allasen bir de bahane sayıyor :D Ya bizimkilerin ruhu köylü :D Tv açık olmazsa uyuyamıyorlar :D :D N'apiim ^^ Senin babadan bir tane de bizde var :D Dede gerçi bizimki ama, olsun karakter aynı :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      bence mantıklı sebepler sizin mantıklı sebebinizi alalım buyrun :D tv kapatmaya üşeniyoruz demiyolardır da :D o dedeyi bize gönder orda kriz geçirir burada yuvasında gibi hisseder :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Benim çok mantıklı 1 sebebim var, pencere kenarında değilim :D Yok yahu o kendi kendine kapanıyor, gece uyanıp geri açıyorlar üşenmeden :D :D Dede bizde olsa zaten, ya o beni vurur ya ben onu :P Çok uzak çok ^^ bir ara gelirse gönderirim teaam ^^

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      oda da at koştur dediğimiz türden büyüklükte herhalde :D hadi ya uyumuşun işte ne istiyon tv den dimi Alala ilginç :D dedeye sahip çıkın dedeye :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Yo baya baya evin en küçük odası benim aslında :D :D Ama perde çekiyoruz haliyle ^^ Genç bir erkek odası burası... :D :D Ufak kardeşim var, onun zibidiliği hep ya :D Kalkıyor üşenmeden Cartoon Network açıp, geri yatıyor :D :D Kendisiyle pek sevişmeyiz onun tabiriyle ^^ Sağ ol ben almiim

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      o zaman benden çok da farkın yok kafamı geri çekmiş halim gibi işte :D bende eskiden tv açıkken uyurdum zamanlamasını kurardım kapanma saatinden önce uyumaya çalışırdım tırsaktım ben de :D çok da değişmedim şimdi pc sayesinde araç değişti :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Yok ben kafamı kaçırmıyorum ^^ İşte şimdi teknoloji gelişti, bir süre dokunmayınca kendi kapanıyor o.0 Yahu o kadar niye korkuyosun acaba karanlıktan? =)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ben kaçırıyorumya kaçırıncaki uzaklığım kadar seninki de işte dedimdi :P tv mi pc mi o nası tv :/ şu da uzaylı mı aboo :D çocukluktan kalma 2 sebepten 1. biz veletken 3 harflileri 5 harflileri falan çok anlatırlardı ondan karanlıktaki şeylerden yani göremediklerimden korkarım 2. de kör olmaktan korkarım bu bir kez aklıma geldi bir daha gitmedi sebepsiz :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Tv Tv adamlar yapmış, ben ne bileyim nası tv :D Hıı tamam sus gece gece benim de psikolojimi bozma tamam ^^ 2. değişikmiş ama =) Allah korusun tabi ki... Ama niye kör olasın yahu durduk yere =)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      o tv yse bizdeki ne :D anlatılmaz zaten gece :/ bilmiyorum ya bir ara "ya kör olsaydım uyandığımda uyandığımı nası anlıcam" diye düşünce geldi gece gece sonra uyumaya korktum :/ ya bu gördüklerimiz son gördüklerimizse :O neyse düşünmeyek böyle şeyler amin Allah korusun :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Ahah o da tv ^^ Yahu zaten bir video izledin laned ossun, onlarla ilgili yine... Gece gece neyin peşidesiniz arkadaşlar -_- Allah korusun yahu düşünme öyle şeyler =)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      videoyu niye izliyon bu saatte sen de hem bahsetme diyon hem parmaklarını aralayıp bakan çocuk gibi bakıyon :D şu an aslında düşünmüyorum da aklıma geldi öylesine :)

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Yahu adamın biri uzaylılar var mı diye sormuş, bir diğeri de bir video paylaşmış... Onu izledim =) Sonra başka biri de onların uzaylı değil, 3 harfli olduğunu iddia etmiş bir yorumda... İnsan merak edip okuyor laned olsun :D Boşuna dememişler fazla merak iyi değil diye :D Tamam ben de genel olarak düşünme diyorum ^^

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi oldu dediğin o konuyu ben de gördüm iyi bakmam videoya ama onlar montaj falandır ya neyse :D ama iyi soru bu bak bunu sitede sorsam mı kullanıym ben bunu milletin de psikolojisi bozulsun oh mis :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Yok yahu video 51. bölge diye bir yeri anlatıyor... Sözde orada uzaylılar iletişime geçildiğini falan iddia ediyor... Ona yorum yapan başka biri var, onun yorumları bu söylediklerim =) Videoda öyle korkunç bir şey yok hani ^^ Ahah sen neyin peşindesin arkadaşım ya ^^

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hmm anladımm amerikada mı bu yer orada bir bölgenin üzerinde uçak geçişine bile izin vermiyorlarmışmış. uzaylılar varsa ve bizi kâle almıyolarsa çok ayıp ediyolar gelsinler bir konuşalım :D Bilmem tamamen işsizlikten benimki :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Aynen. Onların meşhur bir Roosevelt olayı var ya. Ordan ve o bölgeden başlıyordu sanırım :D Türkiyede ne işleri var ya, biz daşlarız :D :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ismini bilmiyorum oranın ya bizim komşu çok okurdu bunları falan ondan duydumdu ben taşlamam dayak falan yersem kimse yardım edemez sonra :D

      Yorumla
    • SonHevesBükücü
      SonHevesBükücü
      +1 yıl

      Adam dünyalar arası seyahat yapacak, sana dayak mı atacak :D Çok iyimsersin ^^ Ayrıca burası Türkiye biz adamın ufosunu ele geçirir üstlerine süreriz rahat ol sen ^^ Concon Amerikalılara benzemez bizim insanımız ♥ Ayrıca mesaj atar mısın cevap olarak ^^ yani cevabını mesajdan yaz :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      attım ama gitti mi duruyor mu anlamadım :D

      Yorumla
  • wntrmt
    wntrmt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 53%
    +1 yıl

    şahsi bir mesele için sadece patrona yolladığım mesaj tüm iş yerindekilere gitmişti :)

    1
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      neyseki patrona gönderilecek mesajda kötü birşeyler yazamaz :))

      Yorumla
    • wntrmt
      wntrmt
      +1 yıl

      o aralar patronla aram iyiydi. arada felsefe yapardık. millet ona yazdıklarımı gördüğünde baya bir şaşırmış olmalı. ama hiçbir yerde muhabbeti geçmedi :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      işin içinde patron var ne diyebilirlerki :)

      Yorumla
  • sormagitsinn
    sormagitsinn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    Anemin dayisina seni seviyorum aşkım diye yollamistim çok utanmistim :/

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      kötüymüş :))

      Yorumla
  • Bozuk_Kimya
    Bozuk_Kimya Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 802 cevap paylaştı.

    bir arkadaşı çekiştirmek için başka bir arkadaşa mesaj atacağıma çekiştirdiğim arkadaşa mesajı göndermiştim, rezillik diz boyu mod one

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • LegendKiller
    LegendKiller Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Arkadaşlar arasında eğlenirken 3 senedir peşinde koştuğum bana yüz vermeyen kıza küfürlü mesaj atmıştım. Sonra çevir kazı yanmasın :D

    2
    7 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      çok kötü :D

      Yorumla
    • LegendKiller
      LegendKiller
      +1 yıl

      :D sen ne diyorsun

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      merak ettim sonunda kızı tavlayabildin mi :D

      Yorumla
    • LegendKiller
      LegendKiller
      +1 yıl

      yok 4 sene sürdü, sonra bir sözüm vardı bitmesi için. O oldu işte yani hayatına başka biri girdi, ben de bıraktım. İyi ki de bırakmışım :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hmm hayırlısı olmuştur seven o kadar bekletmezdi zaten neyse iyi yapmışsın :)

      Yorumla
    • LegendKiller
      LegendKiller
      +1 yıl

      :D yok zaten sevmiyordu, benim inadım tutmuştu aynen en iyisini yaptım :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hee amma inatmışsın :D

      Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    mesaj ne kelime adama kontor attımda saolsun geri gönderdi bilmem kaç sene önce
    mesaj atcak kimsem olmadıgı için yanlışlık olmadı hiç

    4
    26 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      insaflı birine denk gelmişsin öyle ne kontörleri gitti milletin önceden :))

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      banada geldi gönderdim yanlış hatırlamıyosam hatta biride mesaj atmış ben bilmem ne aşkım seni otogarda bekliyom diye ben yanlış demesem garibim beklicek durcak

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      öyle yanlış gelen msjı ben de mutlaka düzeltirim karşı taraf mağdur olmasın diye iyi yapmışsın

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      o değilde arkadaşa attıgım bir mesaj vardı bakayım yerine hızlıca skeyim yazmıştım

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      off kötüymüş :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      tabi anladı oda ne demek istediğimi kız değildi :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hee kız olaydı yandıydın :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      oda sizin fesatlıgınız ama :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      erkeklere olan güvensizlikten napalım :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      şu kelimeden nefret ediyorum işte :D her erkek aynı sanki

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      diil ama kim diil kim aynı bilemediğimiz için tetikteyizya zaten :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      ben diilim :D zaten olmayanı engellersin

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      olsun tetikte olmak şart :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      hemen karalama kamoanyası :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      yoo hiç de diil tedbir sadece :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      karşıdaki insanı tanıyosan öyle bişey atsa bile yanlışlıkla olmuş dersinki oda yanlışlıkla atmıştır :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      orası öyle tabi ben genel anlamda dediydim :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      iyi sapık olalım kurtulamicaz zaten bu lakaptan :(

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      aynı dilde mi yazıyoruz :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      dil aynı ama düşünceniz farklı :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      evet :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      değiştir o zaman o düşünceyi :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      sen değiştir banane :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      ben neyi değiştireyim ben sapığım fesatım mı diyeyim sen değiştir işte :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ben de fesat diilim neyse olduğumuz gibi kalalım :)

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      Fesatsin bak :)

      Yorumla
  • SFNDC
    SFNDC Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    bir ara yeni konuşmaya başladığım kıza tamam olur kanka yazmıştım ordan sonra kanka olarak devam ettik lanet olsun :(

    3
    7 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :D:D:d çok güldüm ya :D

      Yorumla
    • SFNDC
      SFNDC
      +1 yıl

      belki güzel bir geleceğimiz olabilirdi :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      keşke hemen diyeydin tüh nasip dilmiş :D

      Yorumla
    • SFNDC
      SFNDC
      +1 yıl

      yok ya aslında hayırlı oldu tam çirkef çıktı kız tanıdıkça soğudum :D :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      demekki her işte bir hayır varmış gerçekten :D

      Yorumla
    • SFNDC
      SFNDC
      +1 yıl

      aynen öyle :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • PatikliKertenkele
    PatikliKertenkele Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Ovvv olmazmı hemde en olmaması gereken kişiye gitti ve onun hakkında idi çok utanmıştım 😔

    1
    5 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      benimki gibi :D yer yarılsa yerin dibine girsem dediğim andır :)

      Yorumla
    • PatikliKertenkele
      PatikliKertenkele
      +1 yıl

      Evet çok kötü birde yüzüne nasıl bakıcam durumu olmuştu :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      aynen ne dicem nası açıklıcam diye fır dönmüştüm evin içinde bir de gülme krizi geldi sinirden :D arkadaş korkmuştu benden :D

      Yorumla
    • PatikliKertenkele
      PatikliKertenkele
      +1 yıl

      Benim arkadaşımda aynı yav bir otur sakın ol diyor ben yok olamam edemem suratım kıpkırmızı dokunsalar sinirimden aglıcam yani :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ah ah o halleri yaşayan bilir :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Iki sevgilim vardi birine aticam mesaji digerine atmistim uzun bir mesajdi ve aldattigimi anlamasi muhtemeldi .. ama olay cok iyi cevirdigim icin anlamadi sonra ikisindende ayrildim zatenn...

    1
    2 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      oo iyi bari öyle de böle de hasarsız atlatmışın :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen nasil kurtarcam diye kendimi yemistim ama :))

      Yorumla
  • ben-kisaca-fd
    ben-kisaca-fd Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 34%
    +1 yıl

    Liseden mezun olduktan 3 sene sonra, lisedeki hocama sevgililer günü için mesaj atmıştım :D

    1
    12 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hadi ya nası toparladın :D

      Yorumla
    • ben-kisaca-fd
      ben-kisaca-fd
      +1 yıl

      Yanlışlıkla attığımı anlattım güzelce, inanmadı senin bakışların farklıydı zaten falan dedi hoşuna gitmiş, genç bir hocaydı dersanede. Kendisininde zamanında lise hocasına aşık olduğunu, doğal olduğunu fakat beraber olamayacağımızı söyledi. Bende teşekkür ettim :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hemen tribe girmiş he :D

      Yorumla
    • ben-kisaca-fd
      ben-kisaca-fd
      +1 yıl

      Hiç sorma, baktım sevinmiş anlatamadım :) Gençlik işte... :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      neyseki seninki kötü duruma düşürmemiş :))

      Yorumla
    • ben-kisaca-fd
      ben-kisaca-fd
      +1 yıl

      Yok be ablacım, severdi zamanında beni :) Ama 2-3 ay sonra karşılaştığımda utanmıştım baya

      Yorumla
    • ben-kisaca-fd
      ben-kisaca-fd
      +1 yıl

      Sen nasıl toparladın ablam?

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ben toparlayamadım inanmadı bir türlü: benimki askerdi bana da kıyamaz ağlamaklı sesime kıyamazdı biraz öyle böle duygu sömürüsüyle aldık maçı :D

      Yorumla
    • ben-kisaca-fd
      ben-kisaca-fd
      +1 yıl

      Güzel silahlarınız var ve iyi kullanmışsın :) Peki şimdi hangisine dikkat ediyorsun? sevgilin hakkında dedikodu yapmamaya mı yoksa mesajı gönderirken gönderdiğin kişiye mi? :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      2 sine de :D bir müsibet bin nasihattan yeğdir o hesap ben de mesaj gönderirken 2-3 dafa alıcı adını kontrol ediyodum arkadaşlara gönderirken de yapıyorum :D

      Yorumla
    • ben-kisaca-fd
      ben-kisaca-fd
      +1 yıl

      En iyisini yapıyorsun ablam :) İyi sabahlar...

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      saolasın sana da iyi sabahlar :)

      Yorumla
  • Nikoliaidstrdx
    Nikoliaidstrdx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    eyvahhh :)

    https://www.youtube.com/watch?v=6UzVB13dEYo
    1
    2 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • Nikoliaidstrdx
      Nikoliaidstrdx
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • Hakankaan35
    Hakankaan35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    bır kız ayarladım barda ve baya alkolluydum numarasını verdı bugun sana gecelımmı yazdı yanımdayken arkadsaı duymsın dıye bene olur dedım , bana fazla prezervatıf var mı dıye sordu o an da da okuldan bayan hocam mesaj atmıstı yarın mazeret sınavında karakter gelıstrme mı ne yazıyordu hızlı cevap vermenın kurbanı bende ' ben kullanmıyorum onu et ete degecek tatlım' yazdım hala hocam benımle konusmuyor sınafdan ff aldım :D

    0
    5 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      çok kötü :))

      Yorumla
    • Hakankaan35
      Hakankaan35
      +1 yıl

      hemde cok fena :D oyuzden alkol ınsanı sadece rezil eder ama tavsıyem bırakmayın :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      kullanmam sevmem tavsiye de etmem :)

      Yorumla
    • Hakankaan35
      Hakankaan35
      +1 yıl

      ayık kafayla babanla 1 saat bas basa kalabılıyorsan ya da bır sevgılın olupta camasır makınasından dan hızlı basını donduryorsa bence ıcmelısın :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      şifa niyetine bile istemem :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben atmadım da görümce adayım atmıştı bana. Mesajda hakkımda düşündüğü gerçekler vardı, o günden beri görüşmüyorum.

    3
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      Görümcelerrrr :) hayırlısı olmuş yazılı bahanen olmuş oldu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ahahaha, galiba :)
      O günden sonra hiç görmedim ama illaki görecem, mesajı saklıyorum bu sebepten ,:P

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      sakla sakla o büyük bir koz :D

      Yorumla
  • kraft
    kraft Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Ay ben onu çok yaparım:)) eski telefonum kayıt tutardı en son mesaj gönderdiğim kişileri..

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      benim de öyleydi :)

      Yorumla
  • ancestork
    ancestork Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    valla bikere 3525 e gönderceğim mesajı 9333 e göndermiştim bizde böyle :(

    1
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      çoook heyecanlı olmuştur :D

      Yorumla
    • ancestork
      ancestork
      +1 yıl

      hem de nebiçim 50 kr sms ücreti alcak diye ödüm kopmuştu :DD

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :D:D

      Yorumla
  • bomanti
    bomanti Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41
    +1 yıl

    hiç yaşamadım şu ana dek Allah yaşatmasın böyle bir durumu

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      amin :)

      Yorumla
  • kadınsı11
    kadınsı11 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    babama olmuştu :)) sınıftan arkadaş bize gelecekti nerede kaldın l*n diye mesaj atmıştım :))

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      baban mesaj okuyamıyordur umarım :D

      Yorumla
  • Mirzaxd2
    Mirzaxd2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    sanırım hayır. sanırım dediğime göre vardır ama önemsizdir. senın varmı?

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      anlattığım olay var en önemli oydu :)

      Yorumla
  • Erica_
    Erica_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bundan 4 yıl önce kız arkadaşımın sevdiği çocukla mesajlaşıyordum. Birbirimizden hoşlanıyorduk. Kızın haberi yoktu tabi. Kafam biraz güzeldi '' Ben de senden çok hoşlanıyorum Onur lakin Sinemin de üzülmesini istemem'' diye mesaj atacaktım. Kıza atmıştım. Küpleri bindi. Aramız limoni oldu. Adres vermeler şuraya gel göstereceğim gününü demeler. Buyur gel dedim. Ne gelen var ne giden.

    1
    11 Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Baby soldaki siyah elbiseliyi istiyorum :///

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      Zevksizsin =/ @Şairevlenmesi

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Beyazlıyı gönder gelsin o zmn 😋

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      Çöpçatanlık mı yapacağım sana =/ @Şairevlenmesi

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Günlük ilişkilerin adamıyım uzun vadeli olmasın. yapsan ne olur :/

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      Pezo değilim ben =/ @Şairevlenmesi

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      öyle demedim zten :) da orda ki hangisi sensin

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      Beni tanımıyormuş ayağına yatma l*n :P @Şairevlenmesi

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Asdjhddh ,) o gece bende ordaydım arkada ki masada bak resmime :)

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      Nasıl görmedim seni velet asdjkl @Şairevlenmesi

      Yorumla
    • Şairevlenmesi
      Şairevlenmesi
      +1 yıl

      Ben istemediğim sürece kimse göremez babyy ,)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    eski sevgili falan kolay iş :D bir network sistemi kullanıyorum tr içine göndereceğim gizli bir dosyayı bruksele yolladım yalnışlıkla :D yani tr çinde ki arkadaşların görmesi gerekiyordu sadece. derken 2000 kişinin olduğu merkez klasöre gitti :D çok fenaydı

    0
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      off başına iş açılmadı bu hata yüzünden inş :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yok 20 dk içinde geri aldım maili sistem geri almamıza da izin veriyor:D o 20 dk da 40-50 kişi gördü ama muhtmelen anlamadılar ne olduğunu :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi bari az hasarla atlatmışın :D

      Yorumla
  • lisewra
    lisewra Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 46%
    +1 yıl

    Mesaj degildee arkadasımı ariyim derken eski sevgilimin annesini aramıştım hiçde farkında değilim l*n sana bomba haberim var dememle yüzüne kapatmam aynı anda oldu...

    3
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • zumbuk
    zumbuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl

    Ben değil de bir tanıdığım gereksiz insan, karısına seni özledim diye yazmış, hemen ardından yanlışlıkla attım pardon yazmıştı. ( yani ilk mesajı sevgilisine atıcak yere karısına atmıştı). Saf...

    2
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      saf bir de pardon yazmış :D

      Yorumla
    • zumbuk
      zumbuk
      +1 yıl

      O sıvama kısmı sanırım. :))

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      aynen :))

      Yorumla
  • Alfons
    Alfons Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    İşyerindeki sekreter personel Müdürü ile oynaş içindeydi hemen patrona söyleyim yakalasın Die mesaj yazdım yanlışlıkla mesajı Sekretere gönderdim ve ogün işyerindeki Son Günüm oldu

    1
    7 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      off çok kötüü :)) yerinde olsam işte o zaman sölerdim patrona :)

      Yorumla
    • Alfons
      Alfons
      +1 yıl

      söyledim onlarıda çıkarmış amma gel gelelimki patron beni arıyo gel diye ama gitmiyorum

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi yapmışsın :D niye gitmiyosun başka sebeplerden diilse temizlenmiş işte şirket :)

      Yorumla
    • Alfons
      Alfons
      +1 yıl

      şu an daha iyi bir yere başladım maaş olarakta çok iyi takmıyorum bile orayı :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hııı o zaman sıkıntı yok hayırlı olsun :)

      Yorumla
    • Alfons
      Alfons
      +1 yıl

      teşekkür ederim bacı gardaş :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      rica :))

      Yorumla
  • bayankurukafa
    bayankurukafa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bayankurukafa diyorki: ben sevgilme aşkımmm diye mesaj attım bizim polis olan komşuya gitti :D

    1
    11 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      adam ele verdi mi seni :D

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      bayankurukafa diyorki: yok da mesaj bna geldi diye aradı babama söylicek diye korktum :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      o stres ülser yapar :D

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      bayankurukafa diyorki bir kere erkek arkadaşımla görüştüğümü babamın arkadaşı görür gibi oldu hemen ev telefonunun kablosunu söktüm iki gün takmadım :D eski mahalleden arkadaşıydı cep teli değşti babamın sadece evden ulaşabiilerdi :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      vaay iyi yapmışsın :D bu arada bayankurukafa 3. bir şahıs mı :)

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      bayankurukafa diyorki : ben onun tercümanıyım :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      heaa selam söyle bari :D

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      ayankurukafa diyorki: aleyküm selamm : onunda sana var :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      saolasın sana da zahmet oldu ama :D

      Yorumla
    • bayankurukafa
      bayankurukafa
      +1 yıl

      bayankurukafa diyorki: olsun :D hemen yanımda zaten :P

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      peki bayankurukafa :D

      Yorumla
  • 29Karadenizli29
    29Karadenizli29 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Arkadasa yollayacagima babama yollamisim
    Okey oynama ya gidelimmi yaziyodu mesajimda

    1
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      onda bişey yokmuş yav :)

      Yorumla
    • 29Karadenizli29
      29Karadenizli29
      +1 yıl

      Daha beterleri var biliyorum. Şanslıyım :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      bence de :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    sevgilime herifim iyi geceler öpüyorum mesajını gitmişim abime atmışım hesap sordu seni sevdiğimden dedim :D

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      off kötü olmuş baya yine de iyi kıvırmışın yedi mi bari :D

      Yorumla
  • Okan0009
    Okan0009 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    bir kızla tanıştım cafede otururken baska kıza dışarı çıkcan mı hadi gel dicektim yanımdakine atmışım bidaha da yüzüme bakmadı :D

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      pirince giderken bulgurdan olmak :))

      Yorumla
  • gєηтLємαηηη
    gєηтLємαηηη Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    bayan arkadaşıma atacağım mesaj, şirketteki bir bayan elemanıma girmişti,
    insan çok zorda kalıyor, fena birşey

    1
    5 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      erkeklerden çok bayanları inandırmak zordur :))

      Yorumla
    • gєηтLємαηηη
      gєηтLємαηηη
      +1 yıl

      Evte oldukça zor olmuştu, yanlışlıkla attığıma inandırmam.
      Aslında tamam inandım diyordu ama içten içede acaba diyen bir hali vardı.
      Asıl o acaba diyen halini yok etmek beni çok zorlamıştı

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      tetikte beklemiş kız nolur nolmaz diye :))

      Yorumla
    • gєηтLємαηηη
      gєηтLємαηηη
      +1 yıl

      Sanırım öyle oldu :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • kazhin92
    kazhin92 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bak ekran fotosu çekip göndermiştim yanlislikla değil ama gönderdiğim kişiyi başka pis bir isimle kaydetmiştim yerin diplerine girdim

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ovvv işte bu durumlar fena :D onun izahı mizahı yok çünkü :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Nasıl bir kafayla yaptım bilmiyorum ama fake face hesabimin mailini ve şifresini yanlışlıkla kocama yollamistim yalancının mumunu sondurttu allah

    2
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hakkaten öyle olmuş :))

      Yorumla
  • Hummelsx
    Hummelsx Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Oluyor bazen, geçen yakin arkadasim semihe çarşamba hali sahiya gidiyomuyuz diye mesaj aticam. Okulun inek kızının telefon numarasi kayitli bende, ders notlarini ödevlerini buna kitliyorum yoksa konusmam. Yanlislikla buna attim, kız ne hali sahasi ya baska davet etcek bir yer bulamadin mi :S diyo bide. Bi' dahada yazmadim kesin hali sahayada gelirdi :D

    0
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      başka davet beklemiş demekki o kadar nottan sonra bir götüreydin bir yerlere :D

      Yorumla
    • Hummelsx
      Hummelsx
      +1 yıl

      Benden uzak Allaha yakin olsun diyorum :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      o derece tatlı bişey diyosun :D

      Yorumla
  • xdnzkgn
    xdnzkgn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 348 cevap paylaştı.

    arkadaşımla mesajlaşırken yanlışlıkla sevgilime atmıştım lisedeyken. g*t viren yazmıştım :D:D:D:D:D

    1
    4 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      off kız ne olduğunu şaşırmıştır :D

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      e tabi anlamamazlıktan geldi sağolsun aşkım. :) o gün bu gündür küfürlü mesaj yollamam :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      boşuna dememişler bir musibet, bin nasihatten iyidir diye :D

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      valla ya :D

      Yorumla
  • YaKıŞıKLı_RoMaNTiK
    YaKıŞıKLı_RoMaNTiK Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Sevgilime göndereceğim mesajı kardeşimin öğretmenine göndermiştim. d

    1
    5 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      kardeşin sınıfı geçebildi mi :D

      Yorumla
    • YaKıŞıKLı_RoMaNTiK
      YaKıŞıKLı_RoMaNTiK
      +1 yıl

      Evet hemde takdirle. d

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi bari :D

      Yorumla
    • xdnzkgn
      xdnzkgn
      +1 yıl

      ne yazdıysan artık :D

      Yorumla
    • YaKıŞıKLı_RoMaNTiK
      YaKıŞıKLı_RoMaNTiK
      +1 yıl

      Söylemem ince iş :D

      Yorumla
  • JoSam
    JoSam Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 727 cevap paylaştı.

    oldu teyzeme gonderdim. milletin icinde sevgilin napiyor dedi bende dedim hangisini soruyorsun teyzecim o kadar cok var ki dedim. annemde aman abla hangisini soruyorsun gercekten dedi. teyzem biraz dumur olmustu.

    0
    2 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      burada yanlış kişiye gönderim yok galiba ama :)

      Yorumla
    • JoSam
      JoSam
      +1 yıl

      sevgilim yerine teyzeme gonderdim

      Yorumla
  • arızalıhatun
    arızalıhatun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    attım, cokta zor duruma dustum sonunda. lanet olsun bu hayat, lanet olsun bu sevgim kfhdhdjf

    2
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      geçmiş ola :D

      Yorumla
  • cernnnnn
    cernnnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ay arkadaş ima yanlış lkla aşkım mesajı yolla msdm:)

    1
    2 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      dil alışkanlığı onu konuşurken de yapan arkadaşım vardı :D

      Yorumla
    • cernnnnn
      cernnnnn
      +1 yıl

      :) evet dil alışkanlığında

      Yorumla
  • Troubleman
    Troubleman Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 51%
    +1 yıl

    Hepsi birbirinden kötü durumlardı sevgilime atacağım mesajı arkadaşıma atmışım o da birgün sonra bana söyledi mesajı hatırlamıyorum ama baya zor durumda kalmıştım sonraki yıl başka bir kıza attığım mesaj babama gitmiş evde epey bir dalgası olmuştu :D

    0
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      babaya bir tane göndermeden olmaz zaten :D

      Yorumla
  • busebegümnur
    busebegümnur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    evet sevgilime uyuyorum diyip arkadaşımla dışarı çıkacağım zaman ben indim sen nerdesin diye attığım bir mesajj :))))) ahha hhh

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      eyvah gitti :D

      Yorumla
  • İLiSkİuZmanİi
    İLiSkİuZmanİi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    benım olmadıda kız arkadasm yanlşlkla çok mesaj attı beni aldattgnı yanlş attgı mesajlardn anladm hemde bir çok erkekle...

    1
    9 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      oo hadi ya çok kötü olmuş ama öğrenmiş oldun en azından :/

      Yorumla
    • İLiSkİuZmanİi
      İLiSkİuZmanİi
      +1 yıl

      onu sevdqm için ayrılamadm hala seviyorm ama güvenmyrn çok kötü. s

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ciddi mi :/ Allah kurtarsın ne diyim ilişki senin ilişkin

      Yorumla
    • İLiSkİuZmanİi
      İLiSkİuZmanİi
      +1 yıl

      saol zaten onada soylyrm sana inanmyrm güvenmyrm diye sevmesem asla konuşmazdm ama aşk affedelyr malsf:(

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      affedilesi gibi değilmiş ama neyse :/

      Yorumla
    • İLiSkİuZmanİi
      İLiSkİuZmanİi
      +1 yıl

      6 yıllık pff

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      6 yılın gitmiş daha fazlası da gitmesin yav

      Yorumla
    • İLiSkİuZmanİi
      İLiSkİuZmanİi
      +1 yıl

      haklsn o kızdan adam olmaz

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      malesef

      Yorumla
  • Lykia19
    Lykia19 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Eski kız arkadaşıma mesaj atıcakken yanlıslıkla babama atmıştım ve şans'a evdeydim ve babamda uyuyordu. Ondan önce mesajı okudum ve sildim hemen. . d

    1
    9 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      direkten dönmüşsün sen de :))

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Şans'a. Ama mesajlaşırken uyuya kaldıgım bir zaman kız kardeşim üstümü örtmeye gelirken telefonumu alıp mesajları falan karıştırmış okumuş. Kendi itiraf etti ama bu da bir nevi yakalanma gibi bişe.

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      vaay meraklı tilki :) o seni yakalamaktan çok kendini yakalatmış :)

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Çok meraklıdır. Ben telefonla konuşurken az dinlemedi beni.
      Yo istese söylemezdi de maksat beni sinirlendirmek için falan söylüyordu.. Mesajlarını okudum herşeyi gördüm falan. Herşey dediği de hiçbişe yani normal muhabbet (:

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      güya eline koz geçmiş gibi bir de hava atıyo :D

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Ahah kesinlikleee. Konusmalarını duydum ki falan derdi halbuki cogunu duymuyodu sessiz konusurdum.. :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      boş atıp dolu tutmaya çalışmaca :D

      Yorumla
    • Lykia19
      Lykia19
      +1 yıl

      Kesinlikle :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • MythArroow
    MythArroow Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Olma mı la? Sevgilime aşkım ne haber? diyeceğime hala kızına ya da en yakın arkadaşıma atmıştım, sonra pardon pardon didim gerçi de :P :D

    1
    8 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      o çok fena diilmiş iyi bari :))

      Yorumla
    • MythArroow
      MythArroow
      +1 yıl

      :D O an ki şok fenaydı :D Anlamadım? Derken? Mesajları geldi, bende şaşırdım bir an sonradan tüy dikmedim ama düzelttim. :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      bana da bir kere kuzen attıydı sevgiyle dolu bir söz yamıştı ben de yanlış attın heralde kuzi dedim aa yok ya sevdiğimden içimden geldi falan diye kıvırmaya çalıştıydı :D

      Yorumla
    • MythArroow
      MythArroow
      +1 yıl

      Ben direk söylerim :D Dürüst biriyimdir. :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      en iyisi o da bazen gerekiyo :D

      Yorumla
    • MythArroow
      MythArroow
      +1 yıl

      Direk söylüyorum ben. :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi :))

      Yorumla
    • MythArroow
      MythArroow
      +1 yıl

      Eyvallah. :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Iki kizla konusuyordum yigenimin resmini yolladim ikisinede. Kizin birinin adi muge digeri arzuydu arzu olanada muge olanada " merhaba muge abla" yazdim yigenimin agzindan. Arzu basti kalayi. Sonra tek kizla devam ettim.

    1
    4 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      pardon yiğenim yazmış diyeydin :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :)))) kuzenim yazmis diye bisey vardi o geldi aklima. Soyledigin aklima gelmedi degil ama dogali bir kac hafta olmustu :))

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hmm :D ordan krtarma olmazmış o zaman :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :)) malesef

      Yorumla
  • chanelblue
    chanelblue Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    Universitedeyken haftasonu erkek erkeğe yapmayı planladigimiz butun planlar hatuna gitti mesaj olarak.
    Cevap: Kolay gelsin, hayırlı işler :)

    1
    4 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      uvv son msjı olmadı inş planda kötü birşey yoktu umarım :))

      Yorumla
    • chanelblue
      chanelblue
      +1 yıl

      Valla olan oldu, benim ona, onun da bana son mesajı oldu :) ama çokta önemli değildi açıkçası sonu olmayan bir yol misali.

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      su akar yolunu bulur misali herşey olacağına varmış bu bahaneyle :)

      Yorumla
    • chanelblue
      chanelblue
      +1 yıl

      Bir nevi öyle oldu :) yaklaşık 13 sene oncesi :)

      Yorumla
  • azramrv
    azramrv Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    sevgilime aticam mesaji ananeme atmıstim dayimlara falan okutur ne diyo diye falan diye cok korkmustum allahtan okutmamis dedim sil wjwjjaja

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ucuz yırtmışın :D

      Yorumla
  • belam06
    belam06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben attim hic unutmuyom askerde arkadaşa atiyim die komutana atmisdim assubaya allahtan sadece telefonu almisti numarasini kaydetmisdim salak gibi komutanı :(

    1
    5 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      komutanın da seni mi kaydetmiş nerden bildi senden geldiğini?

      Yorumla
    • belam06
      belam06
      +1 yıl

      Bende vermisdim numarami hafta sonu kullaniom saniodu o sadece

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hmm yakıyodun az kala askerliği :)

      Yorumla
    • belam06
      belam06
      +1 yıl

      Aynen iyi biriydi bizim komutan sadece telefonu aldi

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi bari :)

      Yorumla
  • meftun41
    meftun41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Merhaba ben orhan hani su enisteci olan :D iyi geceler :)

    1
    30 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      meftun nasıl yani enişteci derken :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Ablamın sevgilisi bana atacağı mesaji ona atiyoedu ya kamil :D ya Hatunadam nickim vardi hemen unuttun mu askolsun ya :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      öyle desene detay vermezsen nerden biliym birkaç enişteci bir ton amcacı bir ton babacı abici var burada :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Ahahahah :D sevdim ya ben senj hatta biri burada en çok kimi begeniyosunuz dedi seni yazdım o kadar yani ;)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hadi ya valla mı dur hemen söyleme havada kalıyım biraz :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Vallahi bak guzelim ya :) ♥

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      güzelim mi sen benim fotoya baktığına emin misin kaç numara o gözlük :/

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Senn o fotoğrafn sahibi olduğunu düşünüyor musun? Ayrıca dış güzellik mi herşey bir benim tipime bakarmisin?

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ben işte bu karakalem halim göz rengim daha koyu bir o var :D:D senin fotoya bakıyorum yaş aralığına bakıyorum 18 ya var ya yoksun dimi

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      19 yaşını bitiriyorum canım bn :) ayrıca kaea kalemi severim güzelim ;) ♥

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      canımcım ben de 30 öyle büyükmüşün gibi güzelimler havalar falan pehh ben yendim sus :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Banane banane :D susmicam :) bilemedin ondan havalandim ama yoksa yasimi büyütme gibi bir cabam yok guzelim ;) :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      büyütemezsin zaten yüzünden belli olur yaşın farkllı foto koyman gerek güzelisi :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Hii ben elalemin resmini koymam bir kere tmam mi :D ayrıca çok tatliyim ben bikere :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hıhhh artis kendinden makas al bir de :D koyma zaten başkalarının resmini aferin en fazla karakalem koy :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Yok ben böyle iyiyim tatlım oz güvenim tam beni seven böyle sevsin ;) bak sen sevdin mesela :) ♥

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      sevdim de şu güzelim tatlım canım hiitaplarını sevmedim

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Tamam haklısın Özür dilerim dostum :/

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      tamam dostum :D bak bu olur sevdim :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Dikkat et bak hep dostum derim aslında :D sen sevdisen sorunn yok o zaman :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      evet aldık kabul ettik bakalım dostum :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Adam adaaaam :D sevdim seni :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      adam ben miyim :D mersi taam kedi yavrusuna döndüm :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Ahahahha :D sevdugum tek kedi sensin heralde :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      olm sen beni niye bu kadar sevdim :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Başka kimseyi tanımıyorum çünkü :D cevabı çok net değil mi ama :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      neyse benim uyumam lazım sonra devam ederiz dostum :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hee seçenek yok :D neyse orhan iyi uykular çok mersi güldürdün beni :)

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Saka l*n saka :D ama eğer secenek olsa bile sen doğru şıksin dostum ;) ♥ iyi geceler iyi uykular :D

      Yorumla
    • meftun41
      meftun41
      +1 yıl

      Bende çok teşekkür ederim sende beni mutlu ediyosun dostum :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Görümcem hakkinda konuşurken kötü konusrken yani ona atmistim yanlışlıkla sonra da herşeyi üstüne alınma ne pinpiriklisin falan demistim :D böyle çok şey yaşadım hep gelir basima :D

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      yerse artık :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yanlış kişiye mesaj atma değilde... Arkadaşın birine ne yazdın la diye mesaj yazdım sonra telin otomatiği bunu ne azdın la olarak düzeltmiş bnde fark etmeden gönderdim ...( neyse ki kız arkadaşımdı )

    1
    2 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :D:D:D kız olması büyük bir olayı engellemiş :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen ya hiç sorma :/

      Yorumla
  • Pearttt
    Pearttt Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    He yav cok oluyordu
    Hızlı zamanlarımdi
    Duruldum sanki simdi :p

    1
    6 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hız hız bütün hataların anası :D

      Yorumla
    • Pearttt
      Pearttt
      +1 yıl

      o nedir ya :D
      hataların başı denmez miydi :D
      Hem neden baba degilde ana :D

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      ben bayanım ana dururken baba reklamı mı yapaydım :D

      Yorumla
    • Pearttt
      Pearttt
      +1 yıl

      Bayan yok artık kadın diyceniz :F

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      avrat :D

      Yorumla
    • Pearttt
      Pearttt
      +1 yıl

      Puu sana avrat ne :D
      Ben deyince kızıyonuz kendi kendinize niye söylüyorsunuz :p

      Yorumla
  • kotuuadamm
    kotuuadamm Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 544 cevap paylaştı.

    Oldu hemde o kisi hakkinda dwdikodu icerikli bir msjdi

    2
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      sen de bendensin :))

      Yorumla
  • kıvılcım345
    kıvılcım345 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Cem Yılmaz'ın Fundamentals gösterisinde anlattığını hatırladım :D

    1
    2 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      o mesaj havalanıyo ya.. :D

      Yorumla
    • kıvılcım345
      kıvılcım345
      +1 yıl

      sonuçta oda mesaj :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgilime attığım mesajı enisteme attım yarın evde kimse yok beklerim canım diye allahtan aşkım yazmadım:)

    1
    4 Yorumla
    • naughty06
      naughty06
      +1 yıl

      Bu haliylede sıkıntı olmuştur sanki

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      aman enişten yanlış anlamadı inş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok iyi kivirdum aşkım yazayım sicardim:-)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi bari :))

      Yorumla
  • mine96
    mine96 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    en yakın arkadaşıma atacağım mesajı mesajda bitanem falan yazıyodu sınıftan bir çocuğa attım çocuk yine anlayışlıda arkadaşları faln gördü inanmadılar tam rezillikti :)

    0
    5 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      hadi ya arkadaşlarına mı göstermiş hemen o da :/

      Yorumla
    • mine96
      mine96
      +1 yıl

      hayır zaten 2 arkadaşının arasında tabi lisedyken sırada oturuyolar 3 kişi ne bilsin benden geldiğini açmış saklamamşda gördü arkadaşları fenaydı :) inanmadlar bize

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      liseli çocuklar zaten dile sakız arar :)) kötüymüş ya :)

      Yorumla
    • mine96
      mine96
      +1 yıl

      hiç deme :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • sertadam34
    sertadam34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    yanlış kişiye mesaj gitmesin die 112 olarak kaydetdim

    1
    1 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi taktik :)

      Yorumla
  • frat48
    frat48 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    oldu ama hiç bozuntuya vermedim :) bir kere o mesaj atıldımı devamı gelecek kardeş :)

    1
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      bu da bir taktik tabi :))

      Yorumla
    • frat48
      frat48
      +1 yıl

      işe yarayan normalde cesaret bile edemediğin kişilere bile mesaj attın mı laf olsun diye devamını getiriyon sonra bir bakıyon hayatının önemli bir yerine sahip oluyor :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      aynen bu yolla açılamadığı kişiye açılanlar falan varmış baksana :)

      Yorumla
  • nickenegerekvar
    nickenegerekvar Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bir arkadaşa am. na koyım diye bir ses kaydı göndericektim whatsapptan. Sınıftaki kız arkadaşıma gitmişti. Ne diyon l*n sen dedi. Bende şey pardon sana göndermedim onu demiştim. Arkadaş biraz gıcık etmişti beni.

    1
    0 Yorumla
  • donSUZ
    donSUZ Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    yakın arkadaşım hakkında bol küfürlü mesajı hazırlayıp diğerine atıcakken o arkadaşıma yolladım :))

    2
    3 Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      kıvırması zor :D

      Yorumla
    • donSUZ
      donSUZ
      +1 yıl

      sonra çok güldük ya :)

      Yorumla
    • Çiğdemcecik
      Çiğdemcecik
      +1 yıl

      iyi o zaman :D

      Yorumla
  • Devamını Gör (159)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Yanlış kişiye gönderdiğiniz, eyvah gitti dediğiniz mesaj oldu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Yanlışlıkla başkasına attığınız mesaj oldu mu? 36 cevap verildi
Yanlış kişiye mesaj attığınız okdu mu? 11 cevap verildi
Yanlış kişiye yanlış mesaj attığınız oldu mu? 19 cevap verildi
Yanlış kişiye yanlış mesaj attığınız oldu mu? 87 cevap verildi
Yanlış mesaj kurbanı oldunuz mu? 51 cevap verildi
23 eylül 23:23 mesaj atan kişiye ait misin mesaj geldi mi size? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨