AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
Sevgilimle kavga ettik ayrılalım dedi falan. ben de ertesi gün o konuşmanın fotoğrafını çekip arkadaşıma atıcaktım yanlışlıkla sevgilime attım :(((( sonra kıvırdım tabi ama ödüm koptu.
bunun bir benzerini ben de yapıyodum az kaldı :D
fotoğrafı gönderdim, gerçekten bu dediklerinde ciddi misin dedim :D sanki bilerek göndermişim gibi oldu yani. ama ayrılmıştık yazmamam gerekiyodu yanlışlıkla yazmış oldum :D barıştık sonra tabi.
vaay çok ustaca bir kıvırış olmuş yalnız tebrik ediyorum :D
aynen ama kalbim çıkıyodu
o adrenalin fena :))
Sevgilumle kavga ettigimiz siradaki mesaji anneme gondermistim
Iyi işte dertlesmissinizdir sonra da :)
Tabi tabi hic sorma dertlesme degilde sonrasinda bn baya bir dertlenmistim😀😀
sevgiline sinirini unutmuşsundur :))
Tabi sonrasnda anner laf anlatmak devreye girdi:)
:))
Benim iki kere oldu, ilkinde bir kız arkadaşa mesaj atacaktım ama sevgilime sürekli mesaj yolladığım için takır takır next next dedim. Mesaj sevgilime gitti. :) ama absürt bişey yoktu mesajda. İkincisinde de ev arkadaşıma bayram mesajı yollayacaktım, 2 numarası var zannediyodum, ama o diğer no babasınınmış, ben de muratgilin damından atlarım bayramınızı kutlarım yazdım. Adam aradı ben bunu ark sandım, sonra çaktım mevzuyu, baya utanmıştım. Adam mesajını aldım dedi bide. :)
Muratgilin damından atlarım bayramınızı kutlarım '' hahaha
" Kuzen, Nazmiye'yi istiyorum. Fazla söze gerek duymuyorum, o kadar. " Yaz Nazmiye'ye gönder :D
pek anlayamadım ama :)
" Kuzen, Nazmiye'yi istiyorum. Fazla söze gerek duymuyorum, o kadar." yazdım... Kuzenime göndereceğime Nazmiye'ye gönderdim diyorum =( bir de nasıl itici içeriğe bir bak :D :D
hee :D :D nazmiye ne dedi :D
Güldü ^^ Ama kesin bile bile gönderdiğimi sandı... Yanlış kişiye attın dedi :D Meğer onun da gönlü varmış :D :D Yine de çok itici bir mesaj ya =/ O ara kuzenle şakalaşıyorduk, birbirimize öyle posta koyuyoduk falan ( 18 yaşındaydım daha ^^ ). Hoş olmadı yani =/
şakayla söylendiği belli bence hem kıza da itici gelmemiş işte :))
Yani sonuç güzel oldu da ^^ Yine de çok utanmıştım... Nedense o geceden sadece neticeyi hatırlıyorum, hatice hiç aklıma gelmiyor :D
Pardon tam tersi olacak :D
:D o duygun daha yoğun olmuş demekki :))
Aynen aynen, utancım sevincimden büyükmüş ^^ Helal sana =)
neticeye odaklan hatçeyi bırak :D
Haticeyi de, neticeyi de ve hatta Nazmiye'yi de bıraktım ^^ Hatta o işleri komple bıraktım :D
komple bırakma suyunu çıkarma senin de bir ayarın olsun ama :D
18 ile 26 arasında bir fark olsun ama değil mi ^^ Ya ilgi duyuyorum, ama o kadar :D Son 2-3 yıldır hiç ileri geçmedi... Hayırlısı =) Kalp onaylamayınca olmuyor biliyosun o işler :D
hee ilgiyi bırakma da sen :D amin hayırlısıyla çıkar illaki karşına gönlüne göre birisi inş 2-3 yıl iyi dinlenme olmuş en iyisini yapmışsın :)
Tövbe de ilgi bırakılır mı :D :D Allah korusun ^^ Yani işte, nadasa bıraktım kendimi... Bekliyorum şimdi ^^ Biri gelsin de yeşertsin toprağı diye, hayırlısı =)
amin :D olur olur sen gönlünü kapatmadıktan sonra tahtın sahibi gelir oturur eker biçer yapar bişeler :D
Ay çiçeeee eksin ^^ Severim <3 Teşekkür ederim ayrıca gece gece bütün saçmalıklarıma katlandığın için :D
çok kibar çiçek :D ne demek daha iyi bir işim yok zaten düşün :D
Kibar olmasa da çitlerizz hacıı :D Can sıkıntısına iyi gelir bak ^^ O "düşün" hiç hoş olmamış ama =)
çitleriz de bize de verirsen :D düşün düşmüş oraya ben koymadım :/ :D netim gitti geldi ya gece tek uyanık da benim içerler karanlık modemin yanına tırsarak gidiyorum :/
Ayıp ettin, benim kalbimde herkese yetecek kadar çitlek var ^^ He onu söyleyen gitti diyosun :D :D Yok artık, sebep? :D Ayrıca ışığı açabiliyorsun, biliyorsun değil mi ^^ Düğmesi var onun... :P
gitti gitti internetle beraber çıktılar şimdi :D çok yağmur yağıyor ondan heralde :/ babam kızıyor boşa israf yakarsam uyanacağı tutar :D :D
Ahah :D Neresi orası? Ben Alibeyköy'deyim... Şimdi şimşek çaktı, sanırım yeni başlayacak yağmur ^^ Ya da zaten yağıyordu ben görmedim, bilmiyorum :D Şimdi sen şimşekten de korkuyorsundur :D
ataşehir tarafı burada birkaç saattir var da şimşekler sonradan başladı ben şimşekten korkmam ama cam dibindeyim pc yıldırım çekecek diye bir korkum da yok değil hani :D
Ben akşam eve geldiğimde atıştırıyodu burada da. Ama durdu kanımca sonra =) Ses duymadım en azından hiç :D Yok yahu niye çeksin, merak etme bir şey olmaz :D
ben de annemin yalancısıyım kendim duymadım görmedimdi yağmuru :D ya çekerse :D şimşek çaktığında salak gibi kafamı biraz geri çekiyorum kafayı kurtarıym psikolojisi midir nedir :D
Yuh dışarda kıyamet kopsa, haberimiz olmayacak ya :D :D Bir de pencere kenarında oturuyorsun :D :D Ahah güldüm ya, Allah da seni güldürsün ^^ Korkma korkma bir şey olmaz... Bizim evde her şey aktif şu anda :D Düşerse bize düşer ^^
kıyamet kopsa evden birileri mutlaka haber verir ya :D ama içerden tv sesi burada pc sesi falan perde ışık kapalı ohoo nası duyyim :D herşey nası aktif ne müsrifsiniz babam duymasın :D
dsahdjkahsk bence de haber verir biri tabi :D Ya bırak tamam allasen bir de bahane sayıyor :D Ya bizimkilerin ruhu köylü :D Tv açık olmazsa uyuyamıyorlar :D :D N'apiim ^^ Senin babadan bir tane de bizde var :D Dede gerçi bizimki ama, olsun karakter aynı :D
bence mantıklı sebepler sizin mantıklı sebebinizi alalım buyrun :D tv kapatmaya üşeniyoruz demiyolardır da :D o dedeyi bize gönder orda kriz geçirir burada yuvasında gibi hisseder :D
Benim çok mantıklı 1 sebebim var, pencere kenarında değilim :D Yok yahu o kendi kendine kapanıyor, gece uyanıp geri açıyorlar üşenmeden :D :D Dede bizde olsa zaten, ya o beni vurur ya ben onu :P Çok uzak çok ^^ bir ara gelirse gönderirim teaam ^^
oda da at koştur dediğimiz türden büyüklükte herhalde :D hadi ya uyumuşun işte ne istiyon tv den dimi Alala ilginç :D dedeye sahip çıkın dedeye :D
Yo baya baya evin en küçük odası benim aslında :D :D Ama perde çekiyoruz haliyle ^^ Genç bir erkek odası burası... :D :D Ufak kardeşim var, onun zibidiliği hep ya :D Kalkıyor üşenmeden Cartoon Network açıp, geri yatıyor :D :D Kendisiyle pek sevişmeyiz onun tabiriyle ^^ Sağ ol ben almiim
o zaman benden çok da farkın yok kafamı geri çekmiş halim gibi işte :D bende eskiden tv açıkken uyurdum zamanlamasını kurardım kapanma saatinden önce uyumaya çalışırdım tırsaktım ben de :D çok da değişmedim şimdi pc sayesinde araç değişti :D
Yok ben kafamı kaçırmıyorum ^^ İşte şimdi teknoloji gelişti, bir süre dokunmayınca kendi kapanıyor o.0 Yahu o kadar niye korkuyosun acaba karanlıktan? =)
ben kaçırıyorumya kaçırıncaki uzaklığım kadar seninki de işte dedimdi :P tv mi pc mi o nası tv :/ şu da uzaylı mı aboo :D çocukluktan kalma 2 sebepten 1. biz veletken 3 harflileri 5 harflileri falan çok anlatırlardı ondan karanlıktaki şeylerden yani göremediklerimden korkarım 2. de kör olmaktan korkarım bu bir kez aklıma geldi bir daha gitmedi sebepsiz :D
Tv Tv adamlar yapmış, ben ne bileyim nası tv :D Hıı tamam sus gece gece benim de psikolojimi bozma tamam ^^ 2. değişikmiş ama =) Allah korusun tabi ki... Ama niye kör olasın yahu durduk yere =)
o tv yse bizdeki ne :D anlatılmaz zaten gece :/ bilmiyorum ya bir ara "ya kör olsaydım uyandığımda uyandığımı nası anlıcam" diye düşünce geldi gece gece sonra uyumaya korktum :/ ya bu gördüklerimiz son gördüklerimizse :O neyse düşünmeyek böyle şeyler amin Allah korusun :D
Ahah o da tv ^^ Yahu zaten bir video izledin laned ossun, onlarla ilgili yine... Gece gece neyin peşidesiniz arkadaşlar -_- Allah korusun yahu düşünme öyle şeyler =)
videoyu niye izliyon bu saatte sen de hem bahsetme diyon hem parmaklarını aralayıp bakan çocuk gibi bakıyon :D şu an aslında düşünmüyorum da aklıma geldi öylesine :)
Yahu adamın biri uzaylılar var mı diye sormuş, bir diğeri de bir video paylaşmış... Onu izledim =) Sonra başka biri de onların uzaylı değil, 3 harfli olduğunu iddia etmiş bir yorumda... İnsan merak edip okuyor laned olsun :D Boşuna dememişler fazla merak iyi değil diye :D Tamam ben de genel olarak düşünme diyorum ^^
iyi oldu dediğin o konuyu ben de gördüm iyi bakmam videoya ama onlar montaj falandır ya neyse :D ama iyi soru bu bak bunu sitede sorsam mı kullanıym ben bunu milletin de psikolojisi bozulsun oh mis :D
Yok yahu video 51. bölge diye bir yeri anlatıyor... Sözde orada uzaylılar iletişime geçildiğini falan iddia ediyor... Ona yorum yapan başka biri var, onun yorumları bu söylediklerim =) Videoda öyle korkunç bir şey yok hani ^^ Ahah sen neyin peşindesin arkadaşım ya ^^
hmm anladımm amerikada mı bu yer orada bir bölgenin üzerinde uçak geçişine bile izin vermiyorlarmışmış. uzaylılar varsa ve bizi kâle almıyolarsa çok ayıp ediyolar gelsinler bir konuşalım :D Bilmem tamamen işsizlikten benimki :D
Aynen. Onların meşhur bir Roosevelt olayı var ya. Ordan ve o bölgeden başlıyordu sanırım :D Türkiyede ne işleri var ya, biz daşlarız :D :D
ismini bilmiyorum oranın ya bizim komşu çok okurdu bunları falan ondan duydumdu ben taşlamam dayak falan yersem kimse yardım edemez sonra :D
Adam dünyalar arası seyahat yapacak, sana dayak mı atacak :D Çok iyimsersin ^^ Ayrıca burası Türkiye biz adamın ufosunu ele geçirir üstlerine süreriz rahat ol sen ^^ Concon Amerikalılara benzemez bizim insanımız ♥ Ayrıca mesaj atar mısın cevap olarak ^^ yani cevabını mesajdan yaz :)
attım ama gitti mi duruyor mu anlamadım :D
şahsi bir mesele için sadece patrona yolladığım mesaj tüm iş yerindekilere gitmişti :)
neyseki patrona gönderilecek mesajda kötü birşeyler yazamaz :))
o aralar patronla aram iyiydi. arada felsefe yapardık. millet ona yazdıklarımı gördüğünde baya bir şaşırmış olmalı. ama hiçbir yerde muhabbeti geçmedi :)
işin içinde patron var ne diyebilirlerki :)
Anemin dayisina seni seviyorum aşkım diye yollamistim çok utanmistim :/
kötüymüş :))
bir arkadaşı çekiştirmek için başka bir arkadaşa mesaj atacağıma çekiştirdiğim arkadaşa mesajı göndermiştim, rezillik diz boyu mod one
:))
Arkadaşlar arasında eğlenirken 3 senedir peşinde koştuğum bana yüz vermeyen kıza küfürlü mesaj atmıştım. Sonra çevir kazı yanmasın :D
çok kötü :D
:D sen ne diyorsun
merak ettim sonunda kızı tavlayabildin mi :D
yok 4 sene sürdü, sonra bir sözüm vardı bitmesi için. O oldu işte yani hayatına başka biri girdi, ben de bıraktım. İyi ki de bırakmışım :)
hmm hayırlısı olmuştur seven o kadar bekletmezdi zaten neyse iyi yapmışsın :)
:D yok zaten sevmiyordu, benim inadım tutmuştu aynen en iyisini yaptım :)
hee amma inatmışsın :D
mesaj ne kelime adama kontor attımda saolsun geri gönderdi bilmem kaç sene önce
mesaj atcak kimsem olmadıgı için yanlışlık olmadı hiç
insaflı birine denk gelmişsin öyle ne kontörleri gitti milletin önceden :))
banada geldi gönderdim yanlış hatırlamıyosam hatta biride mesaj atmış ben bilmem ne aşkım seni otogarda bekliyom diye ben yanlış demesem garibim beklicek durcak
öyle yanlış gelen msjı ben de mutlaka düzeltirim karşı taraf mağdur olmasın diye iyi yapmışsın
o değilde arkadaşa attıgım bir mesaj vardı bakayım yerine hızlıca skeyim yazmıştım
off kötüymüş :D
tabi anladı oda ne demek istediğimi kız değildi :D
hee kız olaydı yandıydın :D
oda sizin fesatlıgınız ama :D
erkeklere olan güvensizlikten napalım :D
şu kelimeden nefret ediyorum işte :D her erkek aynı sanki
diil ama kim diil kim aynı bilemediğimiz için tetikteyizya zaten :)
ben diilim :D zaten olmayanı engellersin
olsun tetikte olmak şart :D
hemen karalama kamoanyası :D
yoo hiç de diil tedbir sadece :D
karşıdaki insanı tanıyosan öyle bişey atsa bile yanlışlıkla olmuş dersinki oda yanlışlıkla atmıştır :)
orası öyle tabi ben genel anlamda dediydim :)
iyi sapık olalım kurtulamicaz zaten bu lakaptan :(
aynı dilde mi yazıyoruz :D
dil aynı ama düşünceniz farklı :D
evet :D
değiştir o zaman o düşünceyi :D
sen değiştir banane :D
ben neyi değiştireyim ben sapığım fesatım mı diyeyim sen değiştir işte :D
ben de fesat diilim neyse olduğumuz gibi kalalım :)
Fesatsin bak :)
bir ara yeni konuşmaya başladığım kıza tamam olur kanka yazmıştım ordan sonra kanka olarak devam ettik lanet olsun :(
:D:D:d çok güldüm ya :D
belki güzel bir geleceğimiz olabilirdi :D
keşke hemen diyeydin tüh nasip dilmiş :D
yok ya aslında hayırlı oldu tam çirkef çıktı kız tanıdıkça soğudum :D :D
demekki her işte bir hayır varmış gerçekten :D
aynen öyle :D
:))
Ovvv olmazmı hemde en olmaması gereken kişiye gitti ve onun hakkında idi çok utanmıştım 😔
benimki gibi :D yer yarılsa yerin dibine girsem dediğim andır :)
Evet çok kötü birde yüzüne nasıl bakıcam durumu olmuştu :D
aynen ne dicem nası açıklıcam diye fır dönmüştüm evin içinde bir de gülme krizi geldi sinirden :D arkadaş korkmuştu benden :D
Benim arkadaşımda aynı yav bir otur sakın ol diyor ben yok olamam edemem suratım kıpkırmızı dokunsalar sinirimden aglıcam yani :D
ah ah o halleri yaşayan bilir :D
Iki sevgilim vardi birine aticam mesaji digerine atmistim uzun bir mesajdi ve aldattigimi anlamasi muhtemeldi .. ama olay cok iyi cevirdigim icin anlamadi sonra ikisindende ayrildim zatenn...
oo iyi bari öyle de böle de hasarsız atlatmışın :)
Aynen nasil kurtarcam diye kendimi yemistim ama :))
Liseden mezun olduktan 3 sene sonra, lisedeki hocama sevgililer günü için mesaj atmıştım :D
hadi ya nası toparladın :D
Yanlışlıkla attığımı anlattım güzelce, inanmadı senin bakışların farklıydı zaten falan dedi hoşuna gitmiş, genç bir hocaydı dersanede. Kendisininde zamanında lise hocasına aşık olduğunu, doğal olduğunu fakat beraber olamayacağımızı söyledi. Bende teşekkür ettim :D
hemen tribe girmiş he :D
Hiç sorma, baktım sevinmiş anlatamadım :) Gençlik işte... :)
neyseki seninki kötü duruma düşürmemiş :))
Yok be ablacım, severdi zamanında beni :) Ama 2-3 ay sonra karşılaştığımda utanmıştım baya
Sen nasıl toparladın ablam?
ben toparlayamadım inanmadı bir türlü: benimki askerdi bana da kıyamaz ağlamaklı sesime kıyamazdı biraz öyle böle duygu sömürüsüyle aldık maçı :D
Güzel silahlarınız var ve iyi kullanmışsın :) Peki şimdi hangisine dikkat ediyorsun? sevgilin hakkında dedikodu yapmamaya mı yoksa mesajı gönderirken gönderdiğin kişiye mi? :)
2 sine de :D bir müsibet bin nasihattan yeğdir o hesap ben de mesaj gönderirken 2-3 dafa alıcı adını kontrol ediyodum arkadaşlara gönderirken de yapıyorum :D
En iyisini yapıyorsun ablam :) İyi sabahlar...
saolasın sana da iyi sabahlar :)
eyvahhh :)
https://www.youtube.com/watch?v=6UzVB13dEYo:D :D
:D:D
bır kız ayarladım barda ve baya alkolluydum numarasını verdı bugun sana gecelımmı yazdı yanımdayken arkadsaı duymsın dıye bene olur dedım , bana fazla prezervatıf var mı dıye sordu o an da da okuldan bayan hocam mesaj atmıstı yarın mazeret sınavında karakter gelıstrme mı ne yazıyordu hızlı cevap vermenın kurbanı bende ' ben kullanmıyorum onu et ete degecek tatlım' yazdım hala hocam benımle konusmuyor sınafdan ff aldım :D
çok kötü :))
hemde cok fena :D oyuzden alkol ınsanı sadece rezil eder ama tavsıyem bırakmayın :D
kullanmam sevmem tavsiye de etmem :)
ayık kafayla babanla 1 saat bas basa kalabılıyorsan ya da bır sevgılın olupta camasır makınasından dan hızlı basını donduryorsa bence ıcmelısın :D
şifa niyetine bile istemem :D
Ben atmadım da görümce adayım atmıştı bana. Mesajda hakkımda düşündüğü gerçekler vardı, o günden beri görüşmüyorum.
Görümcelerrrr :) hayırlısı olmuş yazılı bahanen olmuş oldu :)
Ahahaha, galiba :)
O günden sonra hiç görmedim ama illaki görecem, mesajı saklıyorum bu sebepten ,:P
sakla sakla o büyük bir koz :D
Ay ben onu çok yaparım:)) eski telefonum kayıt tutardı en son mesaj gönderdiğim kişileri..
benim de öyleydi :)
valla bikere 3525 e gönderceğim mesajı 9333 e göndermiştim bizde böyle :(
çoook heyecanlı olmuştur :D
hem de nebiçim 50 kr sms ücreti alcak diye ödüm kopmuştu :DD
:D:D
hiç yaşamadım şu ana dek Allah yaşatmasın böyle bir durumu
amin :)
babama olmuştu :)) sınıftan arkadaş bize gelecekti nerede kaldın l*n diye mesaj atmıştım :))
baban mesaj okuyamıyordur umarım :D
sanırım hayır. sanırım dediğime göre vardır ama önemsizdir. senın varmı?
anlattığım olay var en önemli oydu :)
Bundan 4 yıl önce kız arkadaşımın sevdiği çocukla mesajlaşıyordum. Birbirimizden hoşlanıyorduk. Kızın haberi yoktu tabi. Kafam biraz güzeldi '' Ben de senden çok hoşlanıyorum Onur lakin Sinemin de üzülmesini istemem'' diye mesaj atacaktım. Kıza atmıştım. Küpleri bindi. Aramız limoni oldu. Adres vermeler şuraya gel göstereceğim gününü demeler. Buyur gel dedim. Ne gelen var ne giden.
Baby soldaki siyah elbiseliyi istiyorum :///
Zevksizsin =/ @Şairevlenmesi
Beyazlıyı gönder gelsin o zmn 😋
Çöpçatanlık mı yapacağım sana =/ @Şairevlenmesi
Günlük ilişkilerin adamıyım uzun vadeli olmasın. yapsan ne olur :/
Pezo değilim ben =/ @Şairevlenmesi
öyle demedim zten :) da orda ki hangisi sensin
Beni tanımıyormuş ayağına yatma l*n :P @Şairevlenmesi
Asdjhddh ,) o gece bende ordaydım arkada ki masada bak resmime :)
Nasıl görmedim seni velet asdjkl @Şairevlenmesi
Ben istemediğim sürece kimse göremez babyy ,)
eski sevgili falan kolay iş :D bir network sistemi kullanıyorum tr içine göndereceğim gizli bir dosyayı bruksele yolladım yalnışlıkla :D yani tr çinde ki arkadaşların görmesi gerekiyordu sadece. derken 2000 kişinin olduğu merkez klasöre gitti :D çok fenaydı
off başına iş açılmadı bu hata yüzünden inş :D
yok 20 dk içinde geri aldım maili sistem geri almamıza da izin veriyor:D o 20 dk da 40-50 kişi gördü ama muhtmelen anlamadılar ne olduğunu :D
iyi bari az hasarla atlatmışın :D
Mesaj degildee arkadasımı ariyim derken eski sevgilimin annesini aramıştım hiçde farkında değilim l*n sana bomba haberim var dememle yüzüne kapatmam aynı anda oldu...
:D :D
Ben değil de bir tanıdığım gereksiz insan, karısına seni özledim diye yazmış, hemen ardından yanlışlıkla attım pardon yazmıştı. ( yani ilk mesajı sevgilisine atıcak yere karısına atmıştı). Saf...
saf bir de pardon yazmış :D
O sıvama kısmı sanırım. :))
aynen :))
İşyerindeki sekreter personel Müdürü ile oynaş içindeydi hemen patrona söyleyim yakalasın Die mesaj yazdım yanlışlıkla mesajı Sekretere gönderdim ve ogün işyerindeki Son Günüm oldu
off çok kötüü :)) yerinde olsam işte o zaman sölerdim patrona :)
söyledim onlarıda çıkarmış amma gel gelelimki patron beni arıyo gel diye ama gitmiyorum
iyi yapmışsın :D niye gitmiyosun başka sebeplerden diilse temizlenmiş işte şirket :)
şu an daha iyi bir yere başladım maaş olarakta çok iyi takmıyorum bile orayı :)
hııı o zaman sıkıntı yok hayırlı olsun :)
teşekkür ederim bacı gardaş :)
rica :))
bayankurukafa diyorki: ben sevgilme aşkımmm diye mesaj attım bizim polis olan komşuya gitti :D
adam ele verdi mi seni :D
bayankurukafa diyorki: yok da mesaj bna geldi diye aradı babama söylicek diye korktum :D
o stres ülser yapar :D
bayankurukafa diyorki bir kere erkek arkadaşımla görüştüğümü babamın arkadaşı görür gibi oldu hemen ev telefonunun kablosunu söktüm iki gün takmadım :D eski mahalleden arkadaşıydı cep teli değşti babamın sadece evden ulaşabiilerdi :D
vaay iyi yapmışsın :D bu arada bayankurukafa 3. bir şahıs mı :)
bayankurukafa diyorki : ben onun tercümanıyım :D
heaa selam söyle bari :D
ayankurukafa diyorki: aleyküm selamm : onunda sana var :D
saolasın sana da zahmet oldu ama :D
bayankurukafa diyorki: olsun :D hemen yanımda zaten :P
peki bayankurukafa :D
Arkadasa yollayacagima babama yollamisim
Okey oynama ya gidelimmi yaziyodu mesajimda
onda bişey yokmuş yav :)
Daha beterleri var biliyorum. Şanslıyım :)
bence de :))
sevgilime herifim iyi geceler öpüyorum mesajını gitmişim abime atmışım hesap sordu seni sevdiğimden dedim :D
off kötü olmuş baya yine de iyi kıvırmışın yedi mi bari :D
bir kızla tanıştım cafede otururken baska kıza dışarı çıkcan mı hadi gel dicektim yanımdakine atmışım bidaha da yüzüme bakmadı :D
pirince giderken bulgurdan olmak :))
bayan arkadaşıma atacağım mesaj, şirketteki bir bayan elemanıma girmişti,
insan çok zorda kalıyor, fena birşey
erkeklerden çok bayanları inandırmak zordur :))
Evte oldukça zor olmuştu, yanlışlıkla attığıma inandırmam.
Aslında tamam inandım diyordu ama içten içede acaba diyen bir hali vardı.
Asıl o acaba diyen halini yok etmek beni çok zorlamıştı
tetikte beklemiş kız nolur nolmaz diye :))
Sanırım öyle oldu :)
:))
Bak ekran fotosu çekip göndermiştim yanlislikla değil ama gönderdiğim kişiyi başka pis bir isimle kaydetmiştim yerin diplerine girdim
ovvv işte bu durumlar fena :D onun izahı mizahı yok çünkü :D
Nasıl bir kafayla yaptım bilmiyorum ama fake face hesabimin mailini ve şifresini yanlışlıkla kocama yollamistim yalancının mumunu sondurttu allah
hakkaten öyle olmuş :))
Oluyor bazen, geçen yakin arkadasim semihe çarşamba hali sahiya gidiyomuyuz diye mesaj aticam. Okulun inek kızının telefon numarasi kayitli bende, ders notlarini ödevlerini buna kitliyorum yoksa konusmam. Yanlislikla buna attim, kız ne hali sahasi ya baska davet etcek bir yer bulamadin mi :S diyo bide. Bi' dahada yazmadim kesin hali sahayada gelirdi :D
başka davet beklemiş demekki o kadar nottan sonra bir götüreydin bir yerlere :D
Benden uzak Allaha yakin olsun diyorum :D
o derece tatlı bişey diyosun :D
arkadaşımla mesajlaşırken yanlışlıkla sevgilime atmıştım lisedeyken. g*t viren yazmıştım :D:D:D:D:D
off kız ne olduğunu şaşırmıştır :D
e tabi anlamamazlıktan geldi sağolsun aşkım. :) o gün bu gündür küfürlü mesaj yollamam :D
boşuna dememişler bir musibet, bin nasihatten iyidir diye :D
valla ya :D
Sevgilime göndereceğim mesajı kardeşimin öğretmenine göndermiştim. d
kardeşin sınıfı geçebildi mi :D
Evet hemde takdirle. d
iyi bari :D
ne yazdıysan artık :D
Söylemem ince iş :D
oldu teyzeme gonderdim. milletin icinde sevgilin napiyor dedi bende dedim hangisini soruyorsun teyzecim o kadar cok var ki dedim. annemde aman abla hangisini soruyorsun gercekten dedi. teyzem biraz dumur olmustu.
burada yanlış kişiye gönderim yok galiba ama :)
sevgilim yerine teyzeme gonderdim
attım, cokta zor duruma dustum sonunda. lanet olsun bu hayat, lanet olsun bu sevgim kfhdhdjf
geçmiş ola :D
Ay arkadaş ima yanlış lkla aşkım mesajı yolla msdm:)
dil alışkanlığı onu konuşurken de yapan arkadaşım vardı :D
:) evet dil alışkanlığında
Hepsi birbirinden kötü durumlardı sevgilime atacağım mesajı arkadaşıma atmışım o da birgün sonra bana söyledi mesajı hatırlamıyorum ama baya zor durumda kalmıştım sonraki yıl başka bir kıza attığım mesaj babama gitmiş evde epey bir dalgası olmuştu :D
babaya bir tane göndermeden olmaz zaten :D
evet sevgilime uyuyorum diyip arkadaşımla dışarı çıkacağım zaman ben indim sen nerdesin diye attığım bir mesajj :))))) ahha hhh
eyvah gitti :D
benım olmadıda kız arkadasm yanlşlkla çok mesaj attı beni aldattgnı yanlş attgı mesajlardn anladm hemde bir çok erkekle...
oo hadi ya çok kötü olmuş ama öğrenmiş oldun en azından :/
onu sevdqm için ayrılamadm hala seviyorm ama güvenmyrn çok kötü. s
ciddi mi :/ Allah kurtarsın ne diyim ilişki senin ilişkin
saol zaten onada soylyrm sana inanmyrm güvenmyrm diye sevmesem asla konuşmazdm ama aşk affedelyr malsf:(
affedilesi gibi değilmiş ama neyse :/
6 yıllık pff
6 yılın gitmiş daha fazlası da gitmesin yav
haklsn o kızdan adam olmaz
malesef
Eski kız arkadaşıma mesaj atıcakken yanlıslıkla babama atmıştım ve şans'a evdeydim ve babamda uyuyordu. Ondan önce mesajı okudum ve sildim hemen. . d
direkten dönmüşsün sen de :))
Şans'a. Ama mesajlaşırken uyuya kaldıgım bir zaman kız kardeşim üstümü örtmeye gelirken telefonumu alıp mesajları falan karıştırmış okumuş. Kendi itiraf etti ama bu da bir nevi yakalanma gibi bişe.
vaay meraklı tilki :) o seni yakalamaktan çok kendini yakalatmış :)
Çok meraklıdır. Ben telefonla konuşurken az dinlemedi beni.
Yo istese söylemezdi de maksat beni sinirlendirmek için falan söylüyordu.. Mesajlarını okudum herşeyi gördüm falan. Herşey dediği de hiçbişe yani normal muhabbet (:
güya eline koz geçmiş gibi bir de hava atıyo :D
Ahah kesinlikleee. Konusmalarını duydum ki falan derdi halbuki cogunu duymuyodu sessiz konusurdum.. :D
boş atıp dolu tutmaya çalışmaca :D
Kesinlikle :D
:))
Olma mı la? Sevgilime aşkım ne haber? diyeceğime hala kızına ya da en yakın arkadaşıma atmıştım, sonra pardon pardon didim gerçi de :P :D
o çok fena diilmiş iyi bari :))
:D O an ki şok fenaydı :D Anlamadım? Derken? Mesajları geldi, bende şaşırdım bir an sonradan tüy dikmedim ama düzelttim. :D
bana da bir kere kuzen attıydı sevgiyle dolu bir söz yamıştı ben de yanlış attın heralde kuzi dedim aa yok ya sevdiğimden içimden geldi falan diye kıvırmaya çalıştıydı :D
Ben direk söylerim :D Dürüst biriyimdir. :D
en iyisi o da bazen gerekiyo :D
Direk söylüyorum ben. :D
iyi :))
Eyvallah. :)
Iki kizla konusuyordum yigenimin resmini yolladim ikisinede. Kizin birinin adi muge digeri arzuydu arzu olanada muge olanada " merhaba muge abla" yazdim yigenimin agzindan. Arzu basti kalayi. Sonra tek kizla devam ettim.
pardon yiğenim yazmış diyeydin :))
:)))) kuzenim yazmis diye bisey vardi o geldi aklima. Soyledigin aklima gelmedi degil ama dogali bir kac hafta olmustu :))
hmm :D ordan krtarma olmazmış o zaman :)))
:)) malesef
Universitedeyken haftasonu erkek erkeğe yapmayı planladigimiz butun planlar hatuna gitti mesaj olarak.
Cevap: Kolay gelsin, hayırlı işler :)
uvv son msjı olmadı inş planda kötü birşey yoktu umarım :))
Valla olan oldu, benim ona, onun da bana son mesajı oldu :) ama çokta önemli değildi açıkçası sonu olmayan bir yol misali.
su akar yolunu bulur misali herşey olacağına varmış bu bahaneyle :)
Bir nevi öyle oldu :) yaklaşık 13 sene oncesi :)
sevgilime aticam mesaji ananeme atmıstim dayimlara falan okutur ne diyo diye falan diye cok korkmustum allahtan okutmamis dedim sil wjwjjaja
ucuz yırtmışın :D
Ben attim hic unutmuyom askerde arkadaşa atiyim die komutana atmisdim assubaya allahtan sadece telefonu almisti numarasini kaydetmisdim salak gibi komutanı :(
komutanın da seni mi kaydetmiş nerden bildi senden geldiğini?
Bende vermisdim numarami hafta sonu kullaniom saniodu o sadece
hmm yakıyodun az kala askerliği :)
Aynen iyi biriydi bizim komutan sadece telefonu aldi
iyi bari :)
Merhaba ben orhan hani su enisteci olan :D iyi geceler :)
meftun nasıl yani enişteci derken :D
Ablamın sevgilisi bana atacağı mesaji ona atiyoedu ya kamil :D ya Hatunadam nickim vardi hemen unuttun mu askolsun ya :)
öyle desene detay vermezsen nerden biliym birkaç enişteci bir ton amcacı bir ton babacı abici var burada :D
Ahahahah :D sevdim ya ben senj hatta biri burada en çok kimi begeniyosunuz dedi seni yazdım o kadar yani ;)
hadi ya valla mı dur hemen söyleme havada kalıyım biraz :D
Vallahi bak guzelim ya :) ♥
güzelim mi sen benim fotoya baktığına emin misin kaç numara o gözlük :/
Senn o fotoğrafn sahibi olduğunu düşünüyor musun? Ayrıca dış güzellik mi herşey bir benim tipime bakarmisin?
ben işte bu karakalem halim göz rengim daha koyu bir o var :D:D senin fotoya bakıyorum yaş aralığına bakıyorum 18 ya var ya yoksun dimi
19 yaşını bitiriyorum canım bn :) ayrıca kaea kalemi severim güzelim ;) ♥
canımcım ben de 30 öyle büyükmüşün gibi güzelimler havalar falan pehh ben yendim sus :D
Banane banane :D susmicam :) bilemedin ondan havalandim ama yoksa yasimi büyütme gibi bir cabam yok guzelim ;) :D
büyütemezsin zaten yüzünden belli olur yaşın farkllı foto koyman gerek güzelisi :D
Hii ben elalemin resmini koymam bir kere tmam mi :D ayrıca çok tatliyim ben bikere :D
hıhhh artis kendinden makas al bir de :D koyma zaten başkalarının resmini aferin en fazla karakalem koy :D
Yok ben böyle iyiyim tatlım oz güvenim tam beni seven böyle sevsin ;) bak sen sevdin mesela :) ♥
sevdim de şu güzelim tatlım canım hiitaplarını sevmedim
Tamam haklısın Özür dilerim dostum :/
tamam dostum :D bak bu olur sevdim :D
Dikkat et bak hep dostum derim aslında :D sen sevdisen sorunn yok o zaman :D
evet aldık kabul ettik bakalım dostum :D
Adam adaaaam :D sevdim seni :D
adam ben miyim :D mersi taam kedi yavrusuna döndüm :D
Ahahahha :D sevdugum tek kedi sensin heralde :D
olm sen beni niye bu kadar sevdim :D
Başka kimseyi tanımıyorum çünkü :D cevabı çok net değil mi ama :)
neyse benim uyumam lazım sonra devam ederiz dostum :D
hee seçenek yok :D neyse orhan iyi uykular çok mersi güldürdün beni :)
Saka l*n saka :D ama eğer secenek olsa bile sen doğru şıksin dostum ;) ♥ iyi geceler iyi uykular :D
Bende çok teşekkür ederim sende beni mutlu ediyosun dostum :D
Görümcem hakkinda konuşurken kötü konusrken yani ona atmistim yanlışlıkla sonra da herşeyi üstüne alınma ne pinpiriklisin falan demistim :D böyle çok şey yaşadım hep gelir basima :D
yerse artık :D
Yanlış kişiye mesaj atma değilde... Arkadaşın birine ne yazdın la diye mesaj yazdım sonra telin otomatiği bunu ne azdın la olarak düzeltmiş bnde fark etmeden gönderdim ...( neyse ki kız arkadaşımdı )
:D:D:D kız olması büyük bir olayı engellemiş :D
Aynen ya hiç sorma :/
He yav cok oluyordu
Hızlı zamanlarımdi
Duruldum sanki simdi :p
hız hız bütün hataların anası :D
o nedir ya :D
hataların başı denmez miydi :D
Hem neden baba degilde ana :D
ben bayanım ana dururken baba reklamı mı yapaydım :D
Bayan yok artık kadın diyceniz :F
avrat :D
Puu sana avrat ne :D
Ben deyince kızıyonuz kendi kendinize niye söylüyorsunuz :p
Oldu hemde o kisi hakkinda dwdikodu icerikli bir msjdi
sen de bendensin :))
Cem Yılmaz'ın Fundamentals gösterisinde anlattığını hatırladım :D
o mesaj havalanıyo ya.. :D
sonuçta oda mesaj :D
Sevgilime attığım mesajı enisteme attım yarın evde kimse yok beklerim canım diye allahtan aşkım yazmadım:)
Bu haliylede sıkıntı olmuştur sanki
aman enişten yanlış anlamadı inş
Yok iyi kivirdum aşkım yazayım sicardim:-)
iyi bari :))
en yakın arkadaşıma atacağım mesajı mesajda bitanem falan yazıyodu sınıftan bir çocuğa attım çocuk yine anlayışlıda arkadaşları faln gördü inanmadılar tam rezillikti :)
hadi ya arkadaşlarına mı göstermiş hemen o da :/
hayır zaten 2 arkadaşının arasında tabi lisedyken sırada oturuyolar 3 kişi ne bilsin benden geldiğini açmış saklamamşda gördü arkadaşları fenaydı :) inanmadlar bize
liseli çocuklar zaten dile sakız arar :)) kötüymüş ya :)
hiç deme :)
:))
yanlış kişiye mesaj gitmesin die 112 olarak kaydetdim
iyi taktik :)
oldu ama hiç bozuntuya vermedim :) bir kere o mesaj atıldımı devamı gelecek kardeş :)
bu da bir taktik tabi :))
işe yarayan normalde cesaret bile edemediğin kişilere bile mesaj attın mı laf olsun diye devamını getiriyon sonra bir bakıyon hayatının önemli bir yerine sahip oluyor :)
aynen bu yolla açılamadığı kişiye açılanlar falan varmış baksana :)
bir arkadaşa am. na koyım diye bir ses kaydı göndericektim whatsapptan. Sınıftaki kız arkadaşıma gitmişti. Ne diyon l*n sen dedi. Bende şey pardon sana göndermedim onu demiştim. Arkadaş biraz gıcık etmişti beni.
yakın arkadaşım hakkında bol küfürlü mesajı hazırlayıp diğerine atıcakken o arkadaşıma yolladım :))
kıvırması zor :D
sonra çok güldük ya :)
iyi o zaman :D