Fiziki görünümünü beğenmediğin biri seni etkileyebilir mi?

Fiziki görünümünü beğenmediğin biri seni etkileyebilir mi?

Fizik ve karakter bir bütündür. Yine de belirleyici unsur karakterdir. Sadece fiziki olarak beğenmekle kimseye meyletmem. Zekâsı yetersiz zayıf karakterli kadınlar ve erkekler fiziken beğenmedikleri insanlara ilgi duymayı reddederler ancak. Tamamen ibretlikler!
Çok haklısın
💖🦋💖🦋
Yani bu konuda samimi ve dürüst olmak gerekirse yok herkes ilk öncelikle beğendiği kişinin görünüşünü fiziğini yakışıklı ya da güzel olmasına bakıyor, yani zaten şöyle bir şey var bu dünyada engellilerin ve özellikle de çirkin olanların aşk konusunda şansı olmuyor Ben de dahil olmak üzere, hani şimdi biliyorum insanların bir çoğu diyecek aman öyle deme niye öyle konuşuyorsun Büyük konuşma falan filan yok yok öyle
Sen yine de öyle deme.. cidden belli olmaz o işler
Yok yok öyle 32 yaşına geldim bu durumları çok yaşadım emin ol
Zekası karakteri ve konuşma tarzı ile tavlayabilir
Akıllıysa komikse etkilenirim yakışıklılık kriterlerim arasında değil.
Cevap
47Cevap
Görselinden çok daha fazla önem arz eden şeyler olduğunu düşünürsek, şüphesiz etkileme şansı var..
Evet var fiziğe göre etkilenecek yaşı geçtik
Evet var ben zaten güzellikten etkilenmem ki. benim için bana olan duyguları önemli ve karakteri ön planda olmalı yoksa dışı güzel bir çok kız var zaten onları özel yapan şey kalbidir. yoksa güzellik doğuştan gelen bir şey bunu elde etmek için bir şey yapmadılar. ama insan karakterini kendisi belirler. bu yüzden de anlaşabilmek daha önemli birlikte gülemiyorsam birlikte şaka yapamıyorsam ya da mutlu olamıyorsam güzel olmasının ne faydası var ki
İnsanların ilk etkilendiği nokta görünüşleridir o yüzden bu etki önemli ilk anda. Ha bu etkilenme ya da fiziki hallerini beğenme durumu kişiden kişiye değişebilir.
Kendi açımdan söylemem gerekirse fiziki ya da görünüş olarak beğenmediysem (kendime göre tabii) etkilenmem...
Hoş olmayan derken yani ortalamanın altındaysa bilemiyorum ama ortalama, normaldeki ideal tipimden farklı biriyse bile, zekası, konuşma tarzı, ortamlardaki tavırları ve bana karşı olan tavırlarıyla beni etkileyebilir evet :)
Eğer ki ben kendime dikkat ediyorsam karşımdaki kişi de benim gibi mi ona dikkat ederim. Spor olsun sakallarını kesip tüylerini alması falan bunlar önemli tabi. Ama yine birinden tamamen soğumak için başka şeyler de gerekli benim için.
her şey fiziki görünümle bitmiyo bence, seni karakteri ve konuşmalarıylada etkileyebilir. Zaten etkilendiğini zaman fiziki olarakta daha farklı bakmaya başlarsın çünkü bakış açın değişmiş olur. Derler ya güzel bakan güzel görür diye onun gibi.
Yani günlük yaşantı içinde kıvrak zekasıyla etkiler ama yatakta etkileyemez.
😈😂
Senin için her yerde kıvrak olmalı tabi 😂
Belki kısmen evet 😂
Her zaman Hayatima renk katani tercih ediyorum. güzelliğine fazla güvenme yarin bir bakmisinki kaza gecirdin ve güzellik elden gitti ne yapcan o zaman.
Düşük ihtimal. Kadınlar da erkekler de karşı tarafta birçok kriteri gözden geçirir ama önce dış görünüşe bakar.
Kadınlar sadece dış görünüşü baz almadıkları için erkeklerin bu konuda şansı var. Kadınların ise pek yok kusura bakmayın.
Tabiki de. Konuşmadan kim kimi etkileyebilir ki? İnsanlar konuşa konuşa yani. Zaten sevene her hali güzel görünür, görmeye başlar.
Ben kimseyi beyenmem ilk gördüğümde. Bu çirkin bulmak değil çekim olmaz. Karakteri çok hoşuma giderse gitgide güzelleşir
Bir insandaki her hangi bir şey sana marjinal gelebilir.
Aşık Veysel in dediği gibi sana bir de benim gözümle baksalar
ne zaman etkileyecek
tüm gün snaldayız
ya da telefonlayız
yüzyüze kim görüyor
szileri bizleri
her şey bu kadar sanalken
Zeki, kültürlü olması kibar olması, beyefendi olması ve kafamızın uyuşması yeterlidir.
Tamda beni tarif ettin : )
Şans vermek için biraz olsada fiziğinin etkilemesi lazım
Ben daha çok bakımına dikkat ediyorum. Özellikle dişler benim kırmızı çizgim
Bana hoş gelen başkasına nasıl gelirse gelsin banane ben seni yaradan dan ötürü sevdim demiş şair
Zaten karaktere ve aramızdaki muhabbete bakarim bire ortak zevklerden 1 tane olsa yeter
Etkileyemez ya. Dış görünüşünde en azından beğendiğim bir şeyler olmalı. Çirkin bulmamaliyim onu..
Var ya, çok küçük bir etkileşimden insan etkilenebilir. Güzel olmasa da
Dışını begenmedigim birinin içini de merak etmem.
Hem gözüme hem gönlüme göre olsun derim ama etkileme şansı var tabi.
Nasip artık bir şey diyemem. Seviyosam her şeyi bana güzel görünür zaten.
Fiziği iyi olandan bile bn kolay kolay etkilenmiyorum kötü olandan hc etkilenmem
Evet, çok yüksek hem de, kişilik özellikleri uygunsa
Zor fiziki olarak etkilesim sart saglikli iliski olmaz
Beni etkilemek genel biraz zor Hanfendi ksmsns
Doğru söylemek gerekirse çok zor.
Çok zor. Önce görüntü güzel olacak ki devamı gelsin. Kötü görüntüsü olan bir yemeği görünce bile iştahımız kaçıyor.
Kesinlikle. Zaten daha önce böyle bi ilişkim oldu ama o anda fiziki görünümüne bakmamıştım zaten. Tamamen karakterini sevdiğim biriydi.
Fiziki görünüm önemli görünüm hoş değilse ilgilenmem
Güzel olmayan biri etkileyebilir ama benim begenmedigim biriyse zor
Bunu bilemeyiz yaşamak gerek
Karakteri ile tavlayabilir.
Kızlar artık pek umurumda değil.
Tabi ki var... dış gorunuse bakmam ben
Bence bakarsın
@Nickolatesla asla bakmam... hersey dış gorunus degil...
Mesaj atar mısın bir şey danışacam
Karakteri düzgünse etkiler..
Karakteri onemli
Kalbimi fethettiyse fiziği umursamam.
cirkinse parası varsa olir uoksa olmaz
Fizik son sırada..
Doğruya doğru yok.
Fizik olmasa erkek etkilenmez
Benim gözüme hoş gelmesi şart
Zeki akıllı bilgili biriyse esprili vb olur
yoktur. Yüz o kadar önemli değil benim adıma
Akıllı bir insana tav olmamak elde mi?
Fiziki görünüm görecelidir mühim olan anlayış ve saygı göstermesi
Var tatlı insanlarda kalp çalar
Ki zaten onlar çalar
Ses tonu iyiyse evet
Enerjisine bağlı
Zor tabi seksi çekici biri olmalı
düşük bi ihtimal
Var tabi müamele önemli
Tabiki var.
yüzde sıfır
Çok düşük ama imkansız değil
Zekası ile evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?