
Fiziki görünümünü beğenmediğin biri seni etkileyebilme şansına sahip olabilir mi?

Fiziki görünümünü beğenmediğin biri seni etkileyebilme şansına sahip olabilir mi?
Ben masallardakinden daha güzel bir kızla yani seninleyim ve o kadar etkileyicisin ki etkilenen her yerim enerji doluyor, huzur kokuyor. Fiziksel hava şekillerine vurgunum. Allah tam istediğim şekilde yaratmış seni hayatım😋 kısaca senden ebediyete kadar etkilendim 😘😍
😌♥️
Fiziki gorunum bir noktaya kadar insanı taşıyabiliyor, kişi konuşmaya başladıktan sonra fiziki goruntu benim icin anlamsizlasiyor. Fikirleri, bakis acisi , olaylari yorumlama şekli ifade ediş tarzi benim icin cok on planda oluyor. Isterse en yakışıklı adam olsun zeka ve ahlak yoksa anlamsız benim için.
Çok çok doğru bir yorum
Teşekkür ederim.😊🌿
Eig için de teşekkür ederim.😊
Rica ederim 🌸
Hayır yok meyve alırken bile en güzelini seçiyoruz yakışıklı değilse içinide merak edemem
Aynı siniftasin ya da aynı iş'te ; sohbet muhabbet derken adamın tavrı zekası etkileyebilir, sende zekayı seversin bilirim😌
Zekada önemlide dışta şöyle bir çekmeli😂
Tabi çekmeli bacı bacı oturmayacaz sonuçta 😄
Teşekkür ederim çiçeğim💙
Rica ederim bitanem💜
Elbette var. İnsanlara karşı ön yargılarım kesinlikle yoktur. Güzel, çirkin diye yargılamam kimseyi zaten hayatıma alacağım insanı öyle anlık heves ile seçmem. Görünüşe aldanıp hevesle biriyle ilişkiye adım atmayı düşünen kişiler genelde hüsrana uğruyor diyebiliriz.
Cevap
77Cevap
Benim gözüme hoş gelmesi yeterli. Çoğu kişinin yakışıklı görmediği biri beni etkileyebiliyor.
Zeki, etkileyici, ağzı laf yapan biriyse düşerim ben shdh
Ağzı laf yapan derken?
Kalbim dolu olmasaydı olabilirdi. Dış güzellik insanı değilim. Ego ile şişirilmiş ve zekası sönük biri beni asla fiziksel özellikleri ile elde edemez
Evet var fiziğe değil karaktere bakıyorum
- Evet, var: Çekiciyse/Karizmatikse çirkin olması bile beni etkileyebilir.
- Evet, olabilir: Çirkin biri beni etkileyebilir de herhangi bir açıdan beğenmediğim birinden etkilenmem... Olası, ancak çok düşük bir olasılık. Birinin çirkin olmasıyla birinin görüntüsünü beğenmemek ayrı. Çirkin olsa da bana itici gelmiyordur, çekici bile geliyordur, anılarımız vardır ya da onunla anı biriktirmek için bende istek uyandırıyordur; beni çoktan etkilemiştir. Öte yandan; çirkindir ve bana da itici geliyordur ya da yakışıklıdır da bana itici geliyordur. Bu durumda; bana sıkıcı-sıradan geliyorsa, çabalamıyorsa ya da benimle olmak için değil - beni elde etmek için çabalıyorsa etkilen (e) mem.
Kesinlikle var. Hareketleri, davranışları... Benim daha çok baktığım şeyler. Tipi iyi olanı iki gün sonra iplersin ama hareketiyle seni etkileyebilen hep aklında kalır.
Örnej vereyim: Seni bir sürü adamın arasına dalıp kurtaran mı yoksa tipi iyi olan mı? Bu biraz ekstrem bir örnek gerçi.
Her neyse, tipi iyi ve kibarsa tadından yenmez ama tipi kötü ve kibarsa da olur. Neden olmasın?
Çok haklısın. Ağzını açıp iki kelam edince yanında 1dk durmak istemeyecegin birinin ne kadar yakışıklı olduğunun hiç bir önemi kalmıyor
Etkileyebilir. Görüntüsü hoş olup, boş olanı da gördük. Fiziksellik her an değişebilir bir durum. Ancak oturmuş bir karakter çok zor değişir. O yüzden bir süre sonra davranışlara bakarız. Ancak şöyle de bir şey var, başkalarına hoş gelmeyen insanı hoş bulduğumuzda, ona verilen değerin kıymetini bilemeyip, kendini bir şey sanmaya başlamaları. Bunu da gördüm mesela. Davranış, davranış üslup.. Bunlar ilişki konusunda gerçekten çok önemli.
Can çıkar huy çıkmaz o yüzden fabrika ayarlarıyla oynamaya gerek duymayacağımız kişilere fırsat vermemiz daha akıllıca olur. Duyguyu kontrol edemezsin ama yön verebilirsin. Ör) Ahmet'e değil mehmete doğru git diyerek 😄
En iyisi gitmemek 😂
Hmm dur bir de şöyle deneyim;
Cerene gitme sevdaya git 😄
Benim kolbim sokattır 😂
Hayır senin kolbinde sadece kedilere yer var böyle bir kalp sokat olamaz 😌
Sadece kediler komsi🐾🐾
Çokkkk ama Çokkkk zor. Hatta büyük konuşmak istiyorum imkansız gibi.
Biraz realist olmak gerekirse hepimiz ilk etapta fiziki görünümüne bakıyoruz. Etki yoksa tepki de yok. Ne kadar iyii ve güzel kalplı olursa olsun.
İlk önce fiziki görünüm.
Bir çok kişi belki olayı Dramatize edebilir. Yok içi güzel olsun, yok efenim çok güzel ama kötü biri falan.
Bakın her insan için şunu diyebilirim ki öncelik fiziki görünüm sonra kişilik karakterine bakıyoruz.
Zaten doğru olanı da.
Evet etkilenme için ilk görsel çekim/beğeni şart fakat zamanla onu tanıdıkça zekası ve duruşu ile fiziki görünümünü çekici hale getirebiliyor
Peki Ece hanım kaç kişi görsel çekim veya beğeni olmadan karşı cinse şans veriyor?
Koca Bi sıfır diyebilirim.
Veya 100 kişiden 2si...
Evet orası doğru.
Bende fiziki görünümünden etkilenmediğm birini tanımak için kapımı açmam herkes gibi.. ama ;
tesadüfen tanıma şansın olursa bu fırsatta oluşuyor işte Mehmet bey")
Öncelikle merhaba ;
Karşı cinste başlığınıza istinaden, kesinlikle ve altını çizdiğim nokta, merhamet duygusunun, bir demirin işlendiği ve şekil bulduğu gibi, o emeği veren ustanın elindeki nasırlar gibi o güzel duygunun işlenmiş olmasıdır. Sonrasında ise, kişiliğine ve karakterine hayatı boyunca güzel şeyler katmış olması. Bilgi, birikim, hobi, dünyayı gerçekten tanımak gibi, incelikleri kendine katmış olması hanımefendi. Bu benim dikkatimi oldukça fazla çeker.
Sanırım bu sorunun en kaliteli ve kibar yorumu sizinki
👏
Tabi ki görsel de etkilemeli ama sevdiği zaman güzelleştirmez mi zaten insan.. Esas olan budur.. Gönül sever göz güzel görür, olan budur aslında.. Sevgi bitince kusurları görmek de bu yüzdendir işte.. Keyifli geceler..
zaman güzelleştirmez mi zaten insan.. 💜
Eksik kopyalamişim pardon 😄
"sevdiği zaman güzelleştirmez mi zaten insan.." 👌
:) 🖤
"beğenmediğin" kelimesi yeterli.. Beğenmemişsem ona karşı öyle kıpır kıpır olmaz asla içim.. Fakat beğendiğim kişiye karşı da çabucak soğuyabilirim yeterince zeki değilse. Güzel bir kız olabilir ama gerçekten bom boş ve sıradan ise ona karşı olan beğeni duygusu söner çabucak. Çabuk elde edilebilen hiçbir şey bana çekici gelmiyor.
Önce fizik ama ondan önce yüz. Yüz, karakter, fizik. Ben mesela zamanında sarışın bir güneşe tutulmuştum. Önce sözlerine, sonra gözlerine en son gökyüzüne. Fiziğine hiç bakmamıştım, çünkü bakacağım buluşma zamanına çok vardı. Aslında o ilk tanıştığımız da bana iki ay sonraya buluşma vermişti ben ona bir sene sonra buluşalım dedim. O bir sene de beni tanımış olur du buluştukdan sonra artık evlenirdik. Benim için öyle bir gökyüzüydu. Şimdi yok ama başkası mı onu etkiledi yoksa o mu benden kaçtı bilmiyorum.
Mümkün değil. Olduğunu iddia eden erkekler de yalan söylüyor. Erkek için görsellik bir numarada her zaman. Etkilendiyse hatunun mutlaka bir fiziksel oluru vardır aklı fikri ile de birleşince tamamlamıştır.
Erkekler görsel uyarima sahip olduğu için onlarda daha önem kazanıyor sanırım fiziki görünüm
100% öyle. Görsel uyarılma olmadan friendzone'dan çıkamaz.
Evet, etkileyebilir. Gözümde her şey fizik değil.
Zekadan etkilenen bir insanım. Karşı tarafın konuya bakış açısı, yaklaşımı, bilgisi ve aktarımı. Kültürel açıdan kendini geliştirmiş, enstrüman çalan bir kadın...
Piyano çalan bir kadını ele alalım. Onu dinlemek bile beni etkileyebilir. Geçmişte olsa fizik ve güzellik önceliğim diyebilirdim ama artık öyle değil.
Bazen karşındakinin zekasına hayran kalabiliyorsun.. şekilci bir insan olmadım hayatimda hicbir zaman lakin insan sevdiği kişide yanına yakışsın istiyor..
Zeki bir erkek her haliyle yakışır yanıma, zeka çok çekici bir olgu, beni çok etkiliyor
o bende yok
Olabilir neden olmasın insanı çekici yapan biçok özelliği var.
Özellikle tavır ve duruş kaliteliyse baya bir çekicilik katıyor
Yani kanka Bunun için bir şey söyleyemem Duruma göre değişir ama belli olmuyor etkileyebiliyor de etkilemeyebiliyor da
elbette var. her şey dış görünüm değil. tabiki önemli bir etken ancak karakter de çok önemli. karakteri olmadıktan sonra çok güzel olmasının çok seksi olmasının bir önemi olmuyor.
Cahil birinin fiziki güzelliğini görebilmek bile mucize olur bana göre
Özgüven, endam olursa 😀 ilk etabı geçer zekasına, mizahına bakarım bunlarda tamamsa, tamamdır 😀
Devamlılığı için zeka şart 😃
E yani ama zaten zekadan sonra yol ayrimi basliyor 😀
Önce dıştan severim hoşuma gitmeli yoksa :)) o iş yaş :))
Evet. Karakteri, bilgi birikimi ve zekası bir insanı sevmenize neden olan değerli özellikler. Aksi halde beğendiğiniz bir bedene hayalinizdeki ruhları koyup, sevmeye çalışıyorsunuz.
Bukalemundan hallice birine 7 yıl verdim yahu, çok da önemi yok😂
😅
İlk adım için hayır lakin konuştukça değişiyor
Evet bence de, zekası ve tavrı onu bir anda en yakışıklı erkeğe döndürebiliyor
Kesinlikle; hal ve hareketleri, ses tonu, jest mimikleri çok etkili
Çalıştığım iş yerine yeni bir kız geldi 1 haftadır onun gözlerinin içine bakıyorum. Beğendim ama sevgilisi olup olmadığını bilmiyorum dış görünüşü güzel boydan kısa:) nasil bu tür konuları açarım
hayatım boyunca etkilendiğim, sevdiğim erkekler çirkindi
Onların ağzı daha çok laf yapıyor ve daha azimliler elde etme konusunda
yok beee benim anaçlığım
bu insanına göre değişir neye göre kime göre
Sana göresini sordum
zargana gibi olmadığı sürece etkilenirim saçlarına bakarım ve gözlerine dikkat ederim genellikle beni en çok saçları ve gözleri etkiler onun dışında işin içine fizik giriyor kilolu ve balık etli olması yeterlidir benim için
Fiziki ya da görüntü ile alakası yoktur birini etkilemek için bunlar yetersiz. :)
Zekayla desteklenmeli
Siz öyle diyorsanız öyledir. : )
Hayır gözüme hoş gelmeli giyimi duruşu gülüşü vs ile. Dışını hiççç beğenmediğim birine çekim hissedemem ve doğal olarak romantik anlamda etkilenmem de ama dolu dolu bi insansa iyi kalpliyse vs çok yakın arkadaş olmaktan mutluluk duyarım, çok isterim
Peki yakışıklı olmasa ama ağzı laf yapan biri olsa seni etkileyebilirmi
Üzerimden trafoyu attım kardeşim. 😃 Öyle etkilenme falan olmuyor artık.
Çarpılmadan atabildiysen ne mutlu sana 😃
Şeytanla cebelleştim ama çarpılmadım. 😃 Çarpılsak eğri büğrü dolaşırdık. 🤣🤣🤣
Artık etkilenme olmadığına göre bügrü kalmışsın 😁😂
Hocam biliyor zaten büğrü kaldığımı. 🤣🤣🤣 Arada hicazlı bir şeyler söyler bana. 😃
Hahahaha Bilmiyordum vallahi, aynı kafayiz hocan Ali'yle )
Hocam iyi insandır. Beş yıldır devamlı konuştuğum tek kişidir zaten. Aynı kafadan insan bulmak zor burada zaten. 😃
Kesinlikle 🙏
Evet zekası, ilgisi, güzel sözcükleri, samimiyeti, sevgisini gösterebilmesi.. vs tip önemli değil gerçekten. Tipsizi de yakışıklısı da aynı önemli olan karakter
Merhaba
Herkesin etkilenme şansı var ama biraz karakter meselesi diyelim çok güzel olsa kötü biri olsa etkilenmezsin ama kişiden kişiye değişen durum bu tabi
Genelde çok güzel kadinim ama erkek beni zekasıyla , konuşmasıyla, romantizmiyle etkiler. Guzellikle değil.
Var çünkü fiziki görünüşe bakmıyorum , benim için zekası ve bana olan davranışı önemlidir. Dış görünüş her an değişme ihtimali ile karşı karşıyadır.
Ya fiziksel görünüş en az etkili şey, elbette var:
zekidir
eğlencelidir
kültürlüdür
görgülüdür
Dis görünüşe onem vermiyorum karakteri düzgün olan konusmasi iyi komik olan biri beni zaten etkileyebilir
Sadece kuru kuruya yakışıklılık olmaz. Zeki ve asil biri de olması da lazım.
Önce iklime sonra vitrine de. İklimini bilmiyorsam ve sadece vitrin ile tanıştıysam etkileyebilir tabi.
Pazarda domates alırken bile dış güzelliğine bakıyoruz güzel değilse o tezgaha dahi yaklaşmıyoruz gerisini senin yorumuna bırakıyorum ☺
😂
Olabılır. İnsanların bilinçaltı birbirleri ile iletişim kurarlar ve bu iletişimde alıcakları kararda özgürler.
Dış görünüş elbette önemli fakat zeka ve karakter daha önemli olduğunu düşünüyorum ama dışını beğenmediğim birinin de içine bakmam
Eğer bakımlı, temiz ve içten samimi eğlenceli bir kişilik ise pek ala etkiler çünkü sıcaklık her zaman önde gelir.
Evet etkileyebilir. Zekasıyla, duruşuyla, davranışlarıyla fiziki görünümü çok iyi olan birisine göre kat kat daha fazla etkiler.
Tabi ki var
Kadınları çok seviyorum
Kadına değer vermek bana güç veriyor
Evet sen kadına değer veren nadir erkeklerdensin
Çok teşekkürler 😊
Yani o zaman karakterinin yüzde yüz olması gerekir sonuçta insanız ve insanları ilk görüşte karakterine değil doğal olarak dışına bakarız😅
Evet ilk etap için fiziki çekim olmalı ama bu etkileşim devamı için de karakter şart. Bu dengesizlik bozuyor tüm işleri 😃
Kesinlikle😆
Kara. ktersizse kesin düşerim kesin. Nerde kara. ktersiz kalbim oraya çekiliyor ak
Başkalarınin hoş bulmadıgı insanlar bana tam tersi çok çekici gelebiliyor
Görüntünün etkileyiciliği saman alevi gibi gelir geçer ama zeka, duruş, karakter etkilediyse o etki öyle kolay kolay geçmez. Görüntüden etkilenecek yaşları geçtik.
elbette var neden olmasin her şey fizik değil.. zeka çok önemli acayip bir. dikkat çekiyor bence
2 bardak viski içince manken gibi görünüyor tamamı
Var çünkü benim net bir güzellik algım yok. Önemli olan insanın aurasıdır bana göre.
Yani etkilenebilirim Belki çok güzel güler ya da cok iyidir illa bişey olur Hersey dış görünüş degil ki
Bence kesinlikle var çünkü dil çok önemli Tatlı dil güveniyorsun
Çok az bir ihtimal. Önce dış görünüş etkiliyor zaten
Güzellik önemli tabi ama bu demek değil ki zeka önemsiz. Bir de kadının ses tonu benim için çok önemli. Kadife gibi yumuşak olmalı
Fiziki görünüm gelip geçici beni daha çok zekası cezbeder.🎈
Merhabalar
Gerçekten kalbime dokunuyorsa tabiki var
Genel beğenilmesi önemsiz ben seviyor beğeniyorsam... Dünyanın en iyisi en güzeli odur
Benim için yakışıklı olsun da.. Yaydığı enerji ile..
Elbette var. Bir şekilde bir yeri beğensem yeterli
Ya etkileyebilir ama şimdi dürüst olmak gerekirse -kendim için değil daha genel- zor yani. İlk izlenim başka bir şey. Sonrasında olur mu olur, tip o kadar önemli değil ama işte zaten acaba o ilk adım atılır mı?
Fiziki görünümden kastınızın nasıl olduğuna bağlı, karşımdaki insan güzel kokuyorsa, kendine çevresine değer verip beni iyi etkiliyor ve yanında eğleniyorsam yüzü çok fazla engel değildir benim için.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?