• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsanız bu ne olurdu? (Sayfa 2)

Kim-Bilir-Belkidee
Kim-Bilir-Belkidee Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
159
Yapay Zekaya Sor
Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsanız bu ne olurdu?
Cevapla
Sevgi Soruları Aşk Soruları KPSS Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
24 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

66

Cevap

50

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Beyazzz2525
    Beyazzz2525 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Ateş ve su gibiyiz yan yana gelemedik bir türlü

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Güzel bir benzetme 😅niye gelemiyorsunuz bizde en son ocakta buluşmuştuk 😅hiç mi gelemediniz

      Yorumla
    • Beyazzz2525
      Beyazzz2525
      +1 yıl

      Bilmiyorum , belkide sevgisi az belkide sevgisi duygusu yok bana karşı ikisinden birisi 😀aman salla kimseye kendimi sevdirmeye cabalayacak degilim sevseydi pesimden gelirdi 🍀Sana bol şans

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, sevginin azı çoğu yoktur aslında olmamalı seviyorsan seviyorsundur aması fakatı cartı curtu olmaz 😅

      Hangisi işinize geliyorsa o olsun 😅

      Salladım gitti 😂

      En güzelini yapıyorsun kesinlikle katılıyorum kimseye kendimizi sevdirmek zorunda değiliz. Detaylar önemlidir tam bilmiyorum ama ben her türlü aşkımın peşinden giderim.😅Amin amin inşaAllah cümlemize senin de gönlünce olsun

      Yorumla
    • Beyazzz2525
      Beyazzz2525
      +1 yıl

      Bende sevdigim zaman pesinden giderim ama o benimle ilgilenmiyorsa demekki ayni hissetmiyoruz , duygular karşilikli degil denek ki , belkide böyle olmasi gerekiyordur akışına bırak , kendine iyi bak😊

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Haklısın, o da olabilir zaten duyguların tamamen karşılıklı olacağına inancım yok. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. İstediğim gibi ya da sevdiğim gibi sevilmeyeceğimi biliyorum. Fakat zamanında hep derdim benim sevgim en az İstanbul kadar büyük 4/1i çeyreği kadar sevse yeter derdim kendi kendime. Ağzıma tüküreyim. 😂 Keşke tamamını isteseymişim 😂 çeyreği kadar geliyor bana insanların sevgisi. 😅

      Teşekkür ederim sende kendine iyi bak. Hem günaydın hemde mutlu günler dilerim 🫡

      Yorumla
  • Sky_Walker
    Sky_Walker Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Kesinlikle ıhlamur çiçeği olurdu.

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
  • tiredSavitar
    tiredSavitar Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    kozmosun o zifiri karanlığına

    1
    11 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Niye 😅

      Yorumla
    • tiredSavitar
      tiredSavitar
      +1 yıl

      çünkü çok sessiz ve hacminin büyük bir çoğunluğu boşuktan oluşuyor :d

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Himm anladım 😅 yani yok mu

      Yorumla
    • tiredSavitar
      tiredSavitar
      +1 yıl

      tüm büyüyü bozdun he. d illa yazırıcaksın. evet yok :))

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Olsun olsun 😅 Benimde yoktu uzun yıllardır ama sonra oldu seninde olur ayrıca kardeşim aslan gibisin maşaAllah gönlünce olsun ve bu arada yeni fark ettim kusura bakma yoksa yazardım. 😅

      Yorumla
    • tiredSavitar
      tiredSavitar
      +1 yıl

      teşekkür ederim. o senin içinin güzelliği.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Rica ederim bu da sizin güzelliğiniz 😊

      Yorumla
    • tiredSavitar
      tiredSavitar
      +1 yıl

      biz floörtleşmeye başladık sanki. niye böyle oldu ya :)

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Estağfurullah kardeşim 😅 kardeşim dedim siz mesafeli oldunuz bende mesafeli bir şekilde iltifatınızı iade ettim. Güzel bakan güzel görür. Karşımdaki kişi güzel bir şey söyler ise sizin güzelliğiniz der iade ederim genel olarak hayatımda. Güzel söz söylemek sünnettir...

      Yorumla
    • tiredSavitar
      tiredSavitar
      +1 yıl

      şaka yapıyorum yahu. biraz makara döndürelim dedim de, olmadı. neyse artık :) hem böyle mutlu olman dileklerimleeee

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah, amin inşaAllah cümlemiz😅

      Yorumla
  • mesut_boztas
    mesut_boztas Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Can çekişen bir varlık

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden böyle bir şey 🤔

      Yorumla
  • Zombieeeeeeeee
    Zombieeeeeeeee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl

    Model - pembe mezarlık 😒😒😏😏

    1
    14 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hiç pembe mezarlık görmedim 😅ama zombi filmleri oyunlarını severim 😅 Nedeni nedir

      Yorumla
    • Zombieeeeeeeee
      Zombieeeeeeeee
      +1 yıl

      https://youtu.be/dQ7LJ9nYKU8

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Aman aman😂ilk defa duyuyorum bu şarkıyı 😂

      Yorumla
    • Zombieeeeeeeee
      Zombieeeeeeeee
      +1 yıl

      Yaş faktörü :D

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Diyorsunuz 😅Ama ben eskileri çok dinlerim ve de söylerim mesela ay yüzlüm Murat Göğebakan Tarkan arar buluruz izini 😅aşka yürek gerek 😅 Serdar Ortaç bilsem ki 😅Belkız özener sevemedim karagözlüm muazzez Ersoy en güzel yerin kahverengi gözlerin

      Eski filmleri de çok izlerim şarkıları da güzel örneğin hayat sevince güzel 😅Yaş ile alakası yok

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Ayşeciğin bir filmi vardı yavrum diye ya da anne de olabilir bebeğini satıyordu Handan hanım ebe Nazife filan 😅o tarz filmleri ezbere bilirim çok duygulandığim filmdi gözlerim dolmuştu ebe Nazife ebe Nazife dinin gibi doğru söyle kızım Ayşe öldü mü 😂

      Yorumla
    • Zombieeeeeeeee
      Zombieeeeeeeee
      +1 yıl

      Demek ki bu arada kaynamış. Olur öyle şeyler 😉

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Evet evet olur olabilir 😅Eskiler çok güzeldi özeldi eskiden aşk sevgi bir başkaydi günümüz ilişkileri gibi menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükenmiyordu 😅

      Yorumla
    • Zombieeeeeeeee
      Zombieeeeeeeee
      +1 yıl

      Yok bee eskiden de aynı halttı. Sadece hep bir şanslı azınlık oluyor her şeyi yolunda giden güzel giden. Umarım o azınlığa biz de gireriz bir gün :)

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Bilmem, ben 10 sene evvel sevenler görürdüm yani gerçekten sevenleri 15 sene evvel daha çok. Hiç kimsenin dilinde şöyle böyle seviyorum aşığım diyenleri görmüyorum duyamıyorum şu an ki çevremde ya da hiçbir yerde üzülüyorum eskiden çocuklara gençlere sevin derdim adam gibi şimdi pek de diyemiyorum. Eskiden alternatif bu kadar çok olmazdı şimdi sosyal medya var alternatifi çoğaltti her şey basitleşti iletişim çağında iletişimsizlik söz konusu

      En azından bende eskiden daha çok severdim üzüldükçe sevgimi de o kadar göstermiyorum. Üzülmekten bıktım yahu 😅

      Yorumla
    • Zombieeeeeeeee
      Zombieeeeeeeee
      +1 yıl

      Ben ve eski erkek arkadaşım (yeni ayrıldık) halâ aşığız birbirimize. Ama sadece aşk yetmiyor ilişkinin sorunsuz ya da az sorunlu olması için. Türkiye'de ne yazık yan faktörler çok. Eskiden de çoktu. Eskiden daha çok katlanıyorlardı sorunlara ya da sorunlara gözlerini kapatıyorlardı. Dıştan gördüğünde ideal çift diye düşünülen ilişkilerin çoğunun içi fos. İçi fos olmayan ve yan faktörleri de çok sorun çıkarmayan ilişkiler bizi bulur umarım...

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Aşk yetmez tabi ki tek başına kelime anlamı olarak fakat içeriği yeterli aslında aşkı aşk yapan şeyler var ise karşılıklı fedakarlık anlayış saygı sevgi hoşgörü vs vs nice şeyi içinde barındırır aşk. Türkiye de maalesef ekonomi berbat her geçen gün daha kötüye gidiyor. Katılıyorum bende aynısını düşünüyorum dışardan her şey güllük gülistanlık örneğin Instagram çiftleri 😅

      Amin inşaAllah gönlünüzce olsun mutlu akşamlar dilerim 🫡

      Yorumla
    • Zombieeeeeeeee
      Zombieeeeeeeee
      +1 yıl

      Teşekkür ederim:) umarım her şey gönlümüze göre olur

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Rica ederim amin inşaAllah 😅 Hoşçakalın

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben aşka inanmıyorum

    1
    7 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Bende insanların aşkına inanmıyorum ama aşka hep inandım 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet ilahi aşk o olabilir

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      İlahi aşk bir başka abi, siz neden inanmıyorsunuz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnsanlar her gönül verdiklerini aşk sanıyor. Ve onu da çok hızlı tüketiyor. Öyle bir hal aldı ki ağızların iğrenç sakızı haline geldi. İnsanların aşk diye nitelendirdikleri şey aslında görüntüye olan hayranlıktır. İlahi aşkta görüntü yoktur. Ruhun ve kalbin görünmeyene ama onun vasıflarına olan hayranlıktır. Görünmeyene inanırsanız başkalarının göremediklerini görürsünüz.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hemen hemen kısmen tamamen olmasa da katılıyorum abi, emeğine yüreğine gönlüne sağlık. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Benim için aşk sevgi fazlalığından ibarettir. Gönlünüzce olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Oyuncağı kırılmış bir korkak iliski

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Keşke sadece oyuncaklarımız kırılsaydı çocuklukta ki gibi 🥲

      Yorumla
  • Zena24356
    Zena24356 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Buna💩

    2
    9 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Çok mu kötü 😂

      Yorumla
    • Zena24356
      Zena24356
      +1 yıl

      Hemde nasıl

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, niye öyle peki sizce 😅

      Yorumla
    • Zena24356
      Zena24356
      +1 yıl

      Lanetliyim

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Öyle düşünme abla 😊 Gönlünü ferah tut. Kader kulun çabasına bağlıdır gayrete aşıktır. 😅

      Elinizden geleni ardınıza koymayın yapıştırın gitsin azdan az çoktan çok gider 😅

      Yurtta aşk cihanda aşk

      https://m.youtube.com/watch?v=PEqL94bN2l0

      Yorumla
    • Zena24356
      Zena24356
      +1 yıl

      Peki teşekkür ederim

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Ricalarımı iletiyorum 😊Mutlu günler dilerim

      Yorumla
    • Zena24356
      Zena24356
      +1 yıl

      Sizede

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah abla

      Yorumla
  • küçüksevimlibrokoli
    küçüksevimlibrokoli Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    tam anlamıyla "💩"

    2
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
  • Selen411
    Selen411 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Tom ve Jerry

    1
    6 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Çok severim 😅severek izlerim yegenlerim ile 😅Siz hangisisiniz 😅Jerry Tom ve neden 😅

      Yorumla
    • Selen411
      Selen411
      +1 yıl

      İkimizde kavga ediyoruz çünkü sürekli yiyoruz birbirimizi. Buda zamanla insanı yıpratıyor

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, bizde çok kavga ettik, ediyoruz ama şu an çok şükür iyiyiz aslında ben tartışmalara aşk gözüyle bakıyorum sürekli iyi olunca iyinin tadı anlamı önemi kalmıyor. Aksiyon da seviyorum gönül almayı da vermeyi de 😅

      Yorumla
    • Selen411
      Selen411
      +1 yıl

      Ne güzel işte👍🤣

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      He valla 😂 Gönlünce olsun mutlu günler dilerim 😅

      Yorumla
    • Selen411
      Selen411
      +1 yıl

      🥰🥰

      Yorumla
  • mağaradakivampirr10
    mağaradakivampirr10 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 38%
    +1 yıl

    B*ka benziyor

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Ne çok 💩 a benzeten çıktı siz neden 😅

      Yorumla
  • birsenfonişairi
    birsenfonişairi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Dibi tutmuş pilav.

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm güzel bir benzetme 😅 hiç sevmem neden 😅

      Yorumla
    • birsenfonişairi
      birsenfonişairi
      +1 yıl

      Yani büyük umutlarla başlamış ama sonunda mındar olmuş. Tadı kaçmış. 😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hayırlısı 😅Yenisini yaparız yapa yapa öğrenir güzelleşir dimi 😅

      Gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
    • birsenfonişairi
      birsenfonişairi
      +1 yıl

      Teşekkürler 😊🙏

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah 😊🫡

      Yorumla
  • llalunahCr
    llalunahCr Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Boş bir levha.

    1
    7 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, niye peki 😅

      Yorumla
    • llalunahCr
      llalunahCr
      +1 yıl

      Yok ondan dolayı...

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Anladım, profildeki siz misiniz? 🤔

      Yorumla
    • llalunahCr
      llalunahCr
      +1 yıl

      Evət, nədən?

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Çok hoş, güzelsiniz, güzel bir levha yakışır 😅

      Gönlünüzce olsun 😊

      Yorumla
    • llalunahCr
      llalunahCr
      +1 yıl

      Təşəkkür edərimm.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Ricalarımı iletiyorum..

      Yorumla
  • Absürttbirisi
    Absürttbirisi Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    🫀🔥🌪️🍻🧩

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      🤔🤔🤔😅

      Yorumla
  • happylol
    happylol Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 92%
    +1 yıl

    Emme basma tulumba🙃

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Tulumbayı severim 🤣

      Yorumla
    • happylol
      happylol
      +1 yıl

      Afiyet bal şeker olsun kardeşim😃

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah sağolsun abi sana da 😅 Gönlünce olsun iyi geceler dilerim

      Yorumla
  • melikenilayy
    melikenilayy Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Masal

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Niye 😅 Her masal mutlu sonla biter derler

      Yorumla
    • melikenilayy
      melikenilayy
      +1 yıl

      O yuzden masal olsun🙂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Güzel bir seçim, mutlu bir sonsuzluk diliyorum o zaman iyi geceler 😊

      Yorumla
    • melikenilayy
      melikenilayy
      +1 yıl

      Cok tesekkurler 🥰🔮 İyi geceler

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah 😊 Ricalarımı iletiyorum

      Yorumla
  • Kůmsåliledenìz07 m
    Kůmsåliledenìz07 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Fezaya

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Derken 😅 O nasıl bir şey

      Yorumla
  • umursamazbirkedy_
    umursamazbirkedy_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bala. Bal...

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Bildiğimiz bal dimi 😅Çok güzel benzetme katılıyorum 😅benim için de olabilir 🍯

      Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Çöl...

    1
    7 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden abi😅

      Yorumla
    • Olgunateş
      Olgunateş
      +1 yıl

      İnsan yalnız doğar, yalnız ölür. Hayatımıza girip çıkan insanlar otobüs durağına benzerler, biz ise otobüs... Herkesin ineceği bir durak mutlaka vardır

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Güzel bir bakış açısı ancak ahiret var ben gelecekteki eşimin ahirette de yanımda olmasını eşim olmasını isterdim isterim şahsen 😅

      Gönlünüzce olsun

      Yorumla
    • Olgunateş
      Olgunateş
      +1 yıl

      Burada buldun da ahirette de yanında olsun istiyorsun.. Büyük geçmiş olsun kardeşim

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Abi sevdiğim var da henüz bir şey yok bu dünyada eşim olursa isterim ama olmazsa istemem tabi ki 😅

      Yorumla
    • Olgunateş
      Olgunateş
      +1 yıl

      Bu dünyada birbirinizi aldatmamanız yeterli. Öbür dünyada daha güzel alternatifler seni bekliyor. İnancın doğrultusunda

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Ben cennete gidersem eğer sadece bu dünyada ki eşimi isterim huri istemiyorum bu dünyada da eşim olmazsa yaşadığım ana
      kadar en çok sevdiğim kişinin eşim olmasını isterim.

      Yorumla
  • papatyaaa_9213
    papatyaaa_9213 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 87%
    +1 yıl

    Kuala knk

    1
    7 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Duydum ama pek bilmiyorum niye kanka kuala 🤣

      Yorumla
    • papatyaaa_9213
      papatyaaa_9213
      +1 yıl

      Fazlasıyla durağan uyuşuk

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hiç sevmem 😅 uyuşuk durağan filan 😅Çok pis hareketliyimdir ve de hareketi severim 😅Yorumuna istinaden aşkın yok mu😅

      Yorumla
    • papatyaaa_9213
      papatyaaa_9213
      +1 yıl

      Aynn ask yokkk

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, olur inşaAllah gönlünüzce olsun 😅 Mutlu günler dilerim...

      Yorumla
    • papatyaaa_9213
      papatyaaa_9213
      +1 yıl

      Allah razı olsun

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Amin inşaAllah cümlemizden 🫡

      Yorumla
  • aznue
    aznue Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 79%
    +1 yıl

    uzay boslugu😅

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Güzelmiş 😅bunu yazan çok oldu neden 😅

      Yorumla
    • aznue
      aznue
      +1 yıl

      hic bir fikrim
      yok

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Peki canınız sağolsun ve gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
  • buglem56
    buglem56 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Anka kuşu olurdu

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Severim Beyblade izlerken vardı ara sıra Kore dizilerinde görmüştüm 😅Neden o olurdu

      Yorumla
  • BabanınPiyadeTüfeği
    BabanınPiyadeTüfeği Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Para olabilir

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Mesela neden

      Yorumla
    • BabanınPiyadeTüfeği
      BabanınPiyadeTüfeği
      +1 yıl

      İkisi de az, ikisi de çok olsun istiyorum

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, güzel bir istek bende çok isterim😅 Gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
  • ElifEkinciii
    ElifEkinciii Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hiç aşık olmadım ki bilmiyorum aşk neye benzer 🤔

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm 😅 Aşk hayatında senin için ne ifade ediyor? Ben hiç aşık olmasam da olmadığım zamanlarda da aşk benim için her şey demekti her şey aşktan ibaretti. Aşk hayatını değil de aşkı benzetebilirsin aşk nedir senin için 😅

      Mesela su olabilir benim için aşksız hayatın tadı tuzu yok benim için😅

      https://m.youtube.com/watch?v=fn0TjVY6Y1w

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Boşluk

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden😅

      Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Brokoli

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
  • Gecekusu98
    Gecekusu98 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Koşu bandı

    1
    8 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅 Güzelmiş spor severler için ben hiç sevmem 😂Motor var yani koşmaya ne gerek var ya da bisiklet filan 😅

      Yorumla
    • Gecekusu98
      Gecekusu98
      +1 yıl

      İleri gitmiyor ama ben gittiğini zannediyorum o yüzden koşu bandı dedim hsjsjsjsj

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm güzelmiş bak mantıklı kesinlikle 😂bende ondan yani ileri gittiği yok olduğumuz yerde kendimizi yoruyoruz yahu 😂

      Yorumla
    • Gecekusu98
      Gecekusu98
      +1 yıl

      Ama senin umudun var be abi Kpss bitsin sevdiceğin sana döner, Biz mesneviden ders almış gibi kendi kendimize dönüyoruz hsjsjsjjs

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      O iş öyle değil ki. Aramızda var bin kilometre. Olacağı kesin değil ki. Aileler tanışmadı daha hep ertelendik. Ben şart koştum sadece bu sene son diye. Olursa olur olmazsa da son'um olur kendi bilir. Topu topuna 5 kere buluşmadık yani 😅

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      4 bile değil 😅 3 ya 😅

      Yorumla
    • Gecekusu98
      Gecekusu98
      +1 yıl

      Mesafelerin bir önemi yok ki kalpler bir olsun. Aileler tanışır, belli ki işler henüz ciddileşme yoluna girmemiş hiç telaş yapma. Son'um olur kendi bilir diyorsun ama belli ki çok seviyorsun. Ah be Allah mutlu mesut etsin, Allah kavuştursun.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Evet seviyorum. Sonum olur derken bu saatten sonra başkasına inanamam güvenemem. Kendimi aileme adarım o bakımdan. Başlangıcımız ciddiydi ancak bende maddi imkan yoktu bekledik borç harç geçen sene bitti çok şükür..

      Amin inşaAllah 😊 Teşekkür ederim

      Yorumla
  • Lordseyfo
    Lordseyfo Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 91%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Sefalet

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Niye 😅

      Yorumla
    • Lordseyfo
      Lordseyfo
      +1 yıl

      😁😁😄 5 kere red yedim

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Çok Muş 🤣ama yılmak pes etmek yok 🤣Devam fakat ışık görmeden adım atmamalı 😅

      Yorumla
    • Lordseyfo
      Lordseyfo
      +1 yıl

      😁aynen

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah, gönlünce olsun 😅

      Yorumla
  • flawsome25
    flawsome25 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Kara delik

    1
    6 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
    • flawsome25
      flawsome25
      +1 yıl

      Hiç benim kadar düzgün seven birine denk gelmediğimi fark ettim ama umarım bir gün kendim gibi birine denk gelirim

      Yorumla
    • flawsome25
      flawsome25
      +1 yıl

      Kara delik dememin asıl sebebi ne kadar seversem seveyim sevdiklerim bir hiç gibi yok olup gidiyor ve ben hissizleşiyorum zamanla

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Bende bu sözü kullanıyordum hala da kullanıyorum. Beni benim gibi benim sevdiğim gibi hiç kimse sevmedi bende beni benim gibi benim sevdiğim gibi sevecek olanı beklemekten vazgeçtim. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Bana göre çoğunluk genel sevmeyi bilmiyor. Sevgi mutlu eder ama mutluluktan çok hüznü tattım tadıyorum. Bence kendin gibi birini ya da senin gibi sevecek birini bekleme, günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor. Hiç görmedim seveni çevremde lafta sözde hepsi seviyor tabi...

      Bende hissizleştim zamanla hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler ve gidiyorlar..

      Gidenlerin canı cehenneme 😅

      Yorumla
    • flawsome25
      flawsome25
      +1 yıl

      Ben hiçbir zaman beklemedim zaten ama onlar gibi önüme düşenle takılmak yerine yanlız kalırım daha mutlu olurum çünkü ben hayatımdaki her şeyi bir insanın ilgisine bağlamadım hiçbir zaman. Aynen çoğunluk sevmekten sevilmekten anlamıyor

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Güzel düşünüyorsun bence de önümüze düşene şans vermeyelim ben çok şans verdim çok pis pişmanım aman aman 😅

      Katılıyorum kesinlikle anlamıyorlar maalesef..

      Gönlünüzce olsun 😊

      Yorumla
  • Tam4gunolmusdunn
    Tam4gunolmusdunn Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Kiviye benziyor

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Severim 🤣Neden mesela

      Yorumla
    • Tam4gunolmusdunn
      Tam4gunolmusdunn
      +1 yıl

      Ekşi yerleri var ama güzel

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Katılıyorum kesinlikle 😅
      Gönlünüzce olsun

      Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Cehennem

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Sıcaklık iyidir ama cehennemin iyi olduğunu düşünmüyorum bu arada Leon en çok sevdiğim filmler arasında 1. ci sırada yer alıyor sevginin gücü 😅

      Neden cehennem

      Yorumla
    • Samaranınintikamı
      Samaranınintikamı
      +1 yıl

      Bende Leon'un yeri farklı ve çok severim gelirsem aşk hayatımın cehennem olmasının sebebi hep yanmış olmam, cehennem gibi olması ve yıkıcı olması.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Benim içinde çok farklı kaç kez izledim hiç bilmiyorum mükemmel kesinlikle. Anladım, bende çok yandım alev alev misali ama çok şükür şimdi iyiyim. Cennetiniz olur inşaAllah. 😊

      Yorumla
  • serkanaynaci
    serkanaynaci Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 73%
    +1 yıl

    Muşmula

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
  • kızılsaçyeşilgözlu
    kızılsaçyeşilgözlu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 461 cevap paylaştı.

    olmayan biseye

    1
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Mesela örneğin 🤣

      Yorumla
    • kızılsaçyeşilgözlu
      kızılsaçyeşilgözlu
      +1 yıl

      sonu olmayan yol

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm güzelmiş, benim için de aşk sonsuzluk, sonsuzluğa uzanan yolculuk mutlu bir son yerine mutlu bir sonsuzluk isterim 😅

      Sonu olmayan yol yoktur 😅Başı varsa yolun sonu da vardır 🤣

      Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı.

    Hiç aşk hayatım olmadı ki benzetiyim

    1
    0 Yorumla
  • Mersinli_kız
    Mersinli_kız Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Boş bardak

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Himm neden peki 😅

      Yorumla
  • demirg
    demirg Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    dışkı

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Niye abi 😅

      Yorumla
    • demirg
      demirg
      +1 yıl

      14 yıl evlilik 20 yıllık tanışmışlıkta ayrılık durumuna geldiysen başka bişeyle anlatamıyorsun maalesef.

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, Rabbim yar ve yardımcın olsun abi, haklısın katılıyorum yaşamadım ama az çok tahmin edebiliyorum çok zor bir durum. Gönlünce olsun abim. 🥰

      Yorumla
    • demirg
      demirg
      +1 yıl

      Allah razı olsun kardeş

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Cümlemizden abi sağlıklı sıhhatli huzurlu ve mutlu akşamlar dilerim

      Yorumla
  • korkmazCHT
    korkmazCHT Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Gel git dalgası

    1
    6 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden mesala 😅

      Yorumla
    • korkmazCHT
      korkmazCHT
      +1 yıl

      Biri geliyo biri giriyor ne diyim

      Yorumla
    • korkmazCHT
      korkmazCHT
      +1 yıl

      Gidiyo pardon

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Anladım 😅 Hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler ve gidiyorlar 😅

      Gidenlerin yolu açık olsun 😅

      Gönlünüzce olsun

      Yorumla
    • korkmazCHT
      korkmazCHT
      +1 yıl

      Eyvallah.👍

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      EyvAllah

      Yorumla
  • emiiinnn
    emiiinnn Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 454 cevap paylaştı.

    Patates

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Niye😅

      Yorumla
  • Efendi_Bey
    Efendi_Bey Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 979 cevap paylaştı.

    Sahra çölü, kupkuru

    2
    0 Yorumla
  • onurgulmez1907
    onurgulmez1907 Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    Yalnizlarin adamı

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm 😅Neden

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    B@ka

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Niye 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aldatıldım ve 10 gün sonra beni aldattığı kadınla evlendi

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm, peslik herif, lanet olası, günümüz ilişkilerinde ihanet çok zaten menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor maalesef..

      Sadık birini bulmalı mümkün olduğunca çapkınlardan uzak durmalı hatta alkol içenlerdende alkol tüm kötülüklerin anasıdır..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bizim ki uzamış bir ilişkiydi, alışkanlıktı çünkü 10 yıl sürdü... aldatmak onun acizliği. Benim hep tanıdığım dürüst bir adam olarak geçip gidebilirdi o kendine yakışanı yaptı...

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm çok sürmüş hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar af edersin boku çıkar harama sokar çıkıyor maalesef, olan oldu, keşke öyle olsaydı, hayırlısı bundan sonra hayırlı sabahlar dilerim 😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Leventin Elayı düğün gününde terk ettiği sahne

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Yani aşk yok mu 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Cidden bu sahneyi yaşadım geçen hafta

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm üzüldüm, Rabbim yar ve yardımcınız ve de gönlünüzce olsun..

      Hiç kimse vazgeçilmez ya da senden daha değerli değildir. Üzülme üzme kendini akmasın gözünden tek bir damla değmez insanlara..

      Gidenlerin canı cehenneme 😅

      Hem daha küçüksün niceleri olur 😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çok da küçük değilim 25e gidiyorum 😅 ama yorumunuz beni mutlu etti.
      Hayırlısı böyleymiş umarım bu süreci çok zor atlatmam

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Olsun 😅Yine de en güzel yaşlarındasın okul yoktur sanırım, hayatının başlangıcı işte 😅İçinden ne gelirse yap en çok kendine vakit ayır. Mutlu olmanıza sevindim. Daim olsun huzur ve mutluluğunuz..

      Mutluluk biziz, bizim içimizde biz neyde istersek onda görmesini bilirsek görebilirsek bizimdir. Kör olursak, suçu bizdedir yine. Mutluluk şarkılarda, şiirlerde, kimi zaman böyle anlık iletiler de kimi zaman luna parkta, sahillerde sinemalarda. Kimi zaman balık tutmakta, bağırmakta çağırmakta, kimi zaman bebeklerde, çocuklarda. Mutluluk kimi zaman tebessüm de kedi köpeklerde, hayvanlarda. Mutluluk herşeyde, çünkü mutluluk biziz, kişinin kendisidir mutluluk. Biz neye istersek, ona mutluluk bulaştırırız, hastalık gibi. Neyden istersen mutlu olursun, olabiliriz. Sen yeter ki mutlu olmak iste..

      Kolayı zor zoru kolay eden kişilerdir. İmkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır. Unutma o yokken de sen vardın. O yokken de her şey güzeldi belki güzelleştiren o sandın ama sadece bir yanılsama belki de mutsuz eden oydu..

      Çivi çiviyi söker kesinlikle, şans isteyene şans ver ama önce kendine şans ver eğer kimseye şans vermezsen zor olur emin ol..

      En azından flört et 😅yeni insanlar ile tanış sohbet muhabbet eğlen gez toz 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sade dondurma

    1
    2 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Saf temiz.. renksiz… olması gerektiği gibi… tadı güzel … soğuk tatlı…

      Yorumla
  • Blacksea1987
    Blacksea1987 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 39
    +1 yıl

    türlü 🤣😂🤣😂

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Güzel benzetme abi severim türlüyü de sizin ki nasıl 😅

      Yorumla
    • Blacksea1987
      Blacksea1987
      +1 yıl

      bekarken türlü idi 😀

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Şimdi nasıl abi 😂

      Yorumla
    • Blacksea1987
      Blacksea1987
      +1 yıl

      şimdi ekmek gibi sade duru yavan 😂😂😂

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Afiyet olsun abi, gönlünce olsun 😂Benim ki de türlü o zaman bekarım 😂

      Yorumla
  • turna3400
    turna3400 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kelebek

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Niye kelebek 😅

      Yorumla
  • ggortakhesap
    ggortakhesap Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    selam ben robin

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Selam bende Ash Katchum da ne alaka 😅

      Yorumla
    • ggortakhesap
      ggortakhesap
      +1 yıl

      how i met your mother'da ki robin 🥲

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      it doesn't matter robin😅

      Yorumla
    • ggortakhesap
      ggortakhesap
      +1 yıl

      😭😭

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Bu neden şimdi wat is this 🤔

      Yorumla
  • _Rüya_474
    _Rüya_474 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    +1 yıl

    Buz..

    1
    5 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
    • _Rüya_474
      _Rüya_474
      +1 yıl

      Bilmem ilişkim olmadi

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Anladım, gönlünce olsun 😅 İyi akşamlar dilerim

      Yorumla
    • _Rüya_474
      _Rüya_474
      +1 yıl

      Teşekkur ederim sizede iyi akşamlar

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Rica ederim, EyvAllah..

      Yorumla
  • Aynekoycamsimdi
    Aynekoycamsimdi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Narr

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Neden 😅

      Yorumla
  • Tombulkuşummm
    Tombulkuşummm Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Hiç olmadı

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Yaşınız doğru mu😅

      Yorumla
  • saraam
    saraam Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Toksiklik

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm pek bilmesem de toksiği günümüzde çok kullanıyorlar 😅

      Nedeni nedir

      Yorumla
  • To_Be_Honest
    To_Be_Honest Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 97%
    +1 yıl

    🥴👈🏻

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      😅🤔

      Yorumla
  • EsefY
    EsefY Takip Et
    Xper 1 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şarap olurdu. Aklımı bir hoş ediyor aşk

    0
    3 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      İçmesem de sarhoş ettiğini biliyorum 😅 Güzel bence 😅beni de hoş ediyor ama içmeye gerek kalmıyor aşk yeterli tek başına her türlü 😅

      Yorumla
    • EsefY
      EsefY
      +1 yıl

      İşte ben de bu yüzden; İçmeye gerek kalmadan hoş, sarhoş ediyor diye şaraba benzettim aşkı

      Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Hımm mükemmel o zaman 😅 Sevindim helâl sarhoşluğu tercih ederim her daim gönlünüzce olsun 😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yok ki tarif edeyim

    1
    1 Yorumla
    • Kim-Bilir-Belkidee
      Kim-Bilir-Belkidee
      +1 yıl

      Olsun olmaması tarif edilemez değil ya 😅Aşkın yok madem aşkı bir şeye benzetebilirsin aşk senin için ne ifade ediyor 😅

      Yorumla
  • JayWest
    JayWest Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    @charmsture sen

    1
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsanız bu ne olurdu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsanız bu ne olurdu? 49 cevap verildi
Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsanız bu ne olurdu? 168 cevap verildi
Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsaydınız bu ne olurdu? 101 cevap verildi
Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsanız neye benzetirdiniz? 207 cevap verildi
Aşk hayatınızı bir şeye benzetecek olsanız ne olur? 26 cevap verildi
Aşkı bir şeylere benzetecek olsaydınız neye benzetirdiniz? 211 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaban mersini özü sever misiniz?
  • Deveye ayran iç demişler kırk çadır devirmiş niye nolmuş? içeceksin ayranı, öpeceksin arabı... demişlermi ne?
  • Risk almayı sevenlerden misiniz?
  • Yapmaktan en zevk aldığın şey ne?
  • Bezelye pilav ikilisini seviyor musunuz bezelye de et mi tavuk mu olmalı?
  • Yalnız mısın Sevgilin yanında mı?
  • şu an kimler denizde olmak istiyor?
  • Dondurma yemeden durabilen var mı, siz kaç gün dayana biliyorsunuz?
  • Hangi yemekler limonsuz olmaz?
  • Genelde yaşınıza uygun mu davranırsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨