AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
Ateş ve su gibiyiz yan yana gelemedik bir türlü
Güzel bir benzetme 😅niye gelemiyorsunuz bizde en son ocakta buluşmuştuk 😅hiç mi gelemediniz
Bilmiyorum , belkide sevgisi az belkide sevgisi duygusu yok bana karşı ikisinden birisi 😀aman salla kimseye kendimi sevdirmeye cabalayacak degilim sevseydi pesimden gelirdi 🍀Sana bol şans
Hımm, sevginin azı çoğu yoktur aslında olmamalı seviyorsan seviyorsundur aması fakatı cartı curtu olmaz 😅
Hangisi işinize geliyorsa o olsun 😅
Salladım gitti 😂
En güzelini yapıyorsun kesinlikle katılıyorum kimseye kendimizi sevdirmek zorunda değiliz. Detaylar önemlidir tam bilmiyorum ama ben her türlü aşkımın peşinden giderim.😅Amin amin inşaAllah cümlemize senin de gönlünce olsun
Bende sevdigim zaman pesinden giderim ama o benimle ilgilenmiyorsa demekki ayni hissetmiyoruz , duygular karşilikli degil denek ki , belkide böyle olmasi gerekiyordur akışına bırak , kendine iyi bak😊
Haklısın, o da olabilir zaten duyguların tamamen karşılıklı olacağına inancım yok. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. İstediğim gibi ya da sevdiğim gibi sevilmeyeceğimi biliyorum. Fakat zamanında hep derdim benim sevgim en az İstanbul kadar büyük 4/1i çeyreği kadar sevse yeter derdim kendi kendime. Ağzıma tüküreyim. 😂 Keşke tamamını isteseymişim 😂 çeyreği kadar geliyor bana insanların sevgisi. 😅
Teşekkür ederim sende kendine iyi bak. Hem günaydın hemde mutlu günler dilerim 🫡
Kesinlikle ıhlamur çiçeği olurdu.
Neden 😅
kozmosun o zifiri karanlığına
Niye 😅
çünkü çok sessiz ve hacminin büyük bir çoğunluğu boşuktan oluşuyor :d
Himm anladım 😅 yani yok mu
tüm büyüyü bozdun he. d illa yazırıcaksın. evet yok :))
Olsun olsun 😅 Benimde yoktu uzun yıllardır ama sonra oldu seninde olur ayrıca kardeşim aslan gibisin maşaAllah gönlünce olsun ve bu arada yeni fark ettim kusura bakma yoksa yazardım. 😅
teşekkür ederim. o senin içinin güzelliği.
Rica ederim bu da sizin güzelliğiniz 😊
biz floörtleşmeye başladık sanki. niye böyle oldu ya :)
Estağfurullah kardeşim 😅 kardeşim dedim siz mesafeli oldunuz bende mesafeli bir şekilde iltifatınızı iade ettim. Güzel bakan güzel görür. Karşımdaki kişi güzel bir şey söyler ise sizin güzelliğiniz der iade ederim genel olarak hayatımda. Güzel söz söylemek sünnettir...
şaka yapıyorum yahu. biraz makara döndürelim dedim de, olmadı. neyse artık :) hem böyle mutlu olman dileklerimleeee
EyvAllah, amin inşaAllah cümlemiz😅
Can çekişen bir varlık
Neden böyle bir şey 🤔
Model - pembe mezarlık 😒😒😏😏
Hiç pembe mezarlık görmedim 😅ama zombi filmleri oyunlarını severim 😅 Nedeni nedir
https://youtu.be/dQ7LJ9nYKU8
Aman aman😂ilk defa duyuyorum bu şarkıyı 😂
Yaş faktörü :D
Diyorsunuz 😅Ama ben eskileri çok dinlerim ve de söylerim mesela ay yüzlüm Murat Göğebakan Tarkan arar buluruz izini 😅aşka yürek gerek 😅 Serdar Ortaç bilsem ki 😅Belkız özener sevemedim karagözlüm muazzez Ersoy en güzel yerin kahverengi gözlerin
Eski filmleri de çok izlerim şarkıları da güzel örneğin hayat sevince güzel 😅Yaş ile alakası yok
Ayşeciğin bir filmi vardı yavrum diye ya da anne de olabilir bebeğini satıyordu Handan hanım ebe Nazife filan 😅o tarz filmleri ezbere bilirim çok duygulandığim filmdi gözlerim dolmuştu ebe Nazife ebe Nazife dinin gibi doğru söyle kızım Ayşe öldü mü 😂
Demek ki bu arada kaynamış. Olur öyle şeyler 😉
Evet evet olur olabilir 😅Eskiler çok güzeldi özeldi eskiden aşk sevgi bir başkaydi günümüz ilişkileri gibi menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükenmiyordu 😅
Yok bee eskiden de aynı halttı. Sadece hep bir şanslı azınlık oluyor her şeyi yolunda giden güzel giden. Umarım o azınlığa biz de gireriz bir gün :)
Bilmem, ben 10 sene evvel sevenler görürdüm yani gerçekten sevenleri 15 sene evvel daha çok. Hiç kimsenin dilinde şöyle böyle seviyorum aşığım diyenleri görmüyorum duyamıyorum şu an ki çevremde ya da hiçbir yerde üzülüyorum eskiden çocuklara gençlere sevin derdim adam gibi şimdi pek de diyemiyorum. Eskiden alternatif bu kadar çok olmazdı şimdi sosyal medya var alternatifi çoğaltti her şey basitleşti iletişim çağında iletişimsizlik söz konusu
En azından bende eskiden daha çok severdim üzüldükçe sevgimi de o kadar göstermiyorum. Üzülmekten bıktım yahu 😅
Ben ve eski erkek arkadaşım (yeni ayrıldık) halâ aşığız birbirimize. Ama sadece aşk yetmiyor ilişkinin sorunsuz ya da az sorunlu olması için. Türkiye'de ne yazık yan faktörler çok. Eskiden de çoktu. Eskiden daha çok katlanıyorlardı sorunlara ya da sorunlara gözlerini kapatıyorlardı. Dıştan gördüğünde ideal çift diye düşünülen ilişkilerin çoğunun içi fos. İçi fos olmayan ve yan faktörleri de çok sorun çıkarmayan ilişkiler bizi bulur umarım...
Aşk yetmez tabi ki tek başına kelime anlamı olarak fakat içeriği yeterli aslında aşkı aşk yapan şeyler var ise karşılıklı fedakarlık anlayış saygı sevgi hoşgörü vs vs nice şeyi içinde barındırır aşk. Türkiye de maalesef ekonomi berbat her geçen gün daha kötüye gidiyor. Katılıyorum bende aynısını düşünüyorum dışardan her şey güllük gülistanlık örneğin Instagram çiftleri 😅
Amin inşaAllah gönlünüzce olsun mutlu akşamlar dilerim 🫡
Teşekkür ederim:) umarım her şey gönlümüze göre olur
Rica ederim amin inşaAllah 😅 Hoşçakalın
Ben aşka inanmıyorum
Bende insanların aşkına inanmıyorum ama aşka hep inandım 😅
Evet ilahi aşk o olabilir
İlahi aşk bir başka abi, siz neden inanmıyorsunuz?
İnsanlar her gönül verdiklerini aşk sanıyor. Ve onu da çok hızlı tüketiyor. Öyle bir hal aldı ki ağızların iğrenç sakızı haline geldi. İnsanların aşk diye nitelendirdikleri şey aslında görüntüye olan hayranlıktır. İlahi aşkta görüntü yoktur. Ruhun ve kalbin görünmeyene ama onun vasıflarına olan hayranlıktır. Görünmeyene inanırsanız başkalarının göremediklerini görürsünüz.
Hemen hemen kısmen tamamen olmasa da katılıyorum abi, emeğine yüreğine gönlüne sağlık. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Benim için aşk sevgi fazlalığından ibarettir. Gönlünüzce olsun
Eyvallah
EyvAllah
Oyuncağı kırılmış bir korkak iliski
Keşke sadece oyuncaklarımız kırılsaydı çocuklukta ki gibi 🥲
Buna💩
Çok mu kötü 😂
Hemde nasıl
Hımm, niye öyle peki sizce 😅
Lanetliyim
Öyle düşünme abla 😊 Gönlünü ferah tut. Kader kulun çabasına bağlıdır gayrete aşıktır. 😅
Elinizden geleni ardınıza koymayın yapıştırın gitsin azdan az çoktan çok gider 😅
Yurtta aşk cihanda aşk
https://m.youtube.com/watch?v=PEqL94bN2l0
Peki teşekkür ederim
Ricalarımı iletiyorum 😊Mutlu günler dilerim
Sizede
EyvAllah abla
tam anlamıyla "💩"
Neden 😅
Tom ve Jerry
Çok severim 😅severek izlerim yegenlerim ile 😅Siz hangisisiniz 😅Jerry Tom ve neden 😅
İkimizde kavga ediyoruz çünkü sürekli yiyoruz birbirimizi. Buda zamanla insanı yıpratıyor
Hımm, bizde çok kavga ettik, ediyoruz ama şu an çok şükür iyiyiz aslında ben tartışmalara aşk gözüyle bakıyorum sürekli iyi olunca iyinin tadı anlamı önemi kalmıyor. Aksiyon da seviyorum gönül almayı da vermeyi de 😅
Ne güzel işte👍🤣
He valla 😂 Gönlünce olsun mutlu günler dilerim 😅
🥰🥰
B*ka benziyor
Ne çok 💩 a benzeten çıktı siz neden 😅
Dibi tutmuş pilav.
Hımm güzel bir benzetme 😅 hiç sevmem neden 😅
Yani büyük umutlarla başlamış ama sonunda mındar olmuş. Tadı kaçmış. 😂
Hayırlısı 😅Yenisini yaparız yapa yapa öğrenir güzelleşir dimi 😅
Gönlünüzce olsun 😅
Teşekkürler 😊🙏
EyvAllah 😊🫡
Boş bir levha.
Hımm, niye peki 😅
Yok ondan dolayı...
Anladım, profildeki siz misiniz? 🤔
Evət, nədən?
Çok hoş, güzelsiniz, güzel bir levha yakışır 😅
Gönlünüzce olsun 😊
Təşəkkür edərimm.
Ricalarımı iletiyorum..
🫀🔥🌪️🍻🧩
🤔🤔🤔😅
Emme basma tulumba🙃
Tulumbayı severim 🤣
Afiyet bal şeker olsun kardeşim😃
EyvAllah sağolsun abi sana da 😅 Gönlünce olsun iyi geceler dilerim
Masal
Niye 😅 Her masal mutlu sonla biter derler
O yuzden masal olsun🙂
Güzel bir seçim, mutlu bir sonsuzluk diliyorum o zaman iyi geceler 😊
Cok tesekkurler 🥰🔮 İyi geceler
EyvAllah 😊 Ricalarımı iletiyorum
Fezaya
Derken 😅 O nasıl bir şey
Bala. Bal...
Bildiğimiz bal dimi 😅Çok güzel benzetme katılıyorum 😅benim için de olabilir 🍯
Çöl...
Neden abi😅
İnsan yalnız doğar, yalnız ölür. Hayatımıza girip çıkan insanlar otobüs durağına benzerler, biz ise otobüs... Herkesin ineceği bir durak mutlaka vardır
Güzel bir bakış açısı ancak ahiret var ben gelecekteki eşimin ahirette de yanımda olmasını eşim olmasını isterdim isterim şahsen 😅
Gönlünüzce olsun
Burada buldun da ahirette de yanında olsun istiyorsun.. Büyük geçmiş olsun kardeşim
Abi sevdiğim var da henüz bir şey yok bu dünyada eşim olursa isterim ama olmazsa istemem tabi ki 😅
Bu dünyada birbirinizi aldatmamanız yeterli. Öbür dünyada daha güzel alternatifler seni bekliyor. İnancın doğrultusunda
Ben cennete gidersem eğer sadece bu dünyada ki eşimi isterim huri istemiyorum bu dünyada da eşim olmazsa yaşadığım ana
kadar en çok sevdiğim kişinin eşim olmasını isterim.
Kuala knk
Duydum ama pek bilmiyorum niye kanka kuala 🤣
Fazlasıyla durağan uyuşuk
Hiç sevmem 😅 uyuşuk durağan filan 😅Çok pis hareketliyimdir ve de hareketi severim 😅Yorumuna istinaden aşkın yok mu😅
Aynn ask yokkk
Hımm, olur inşaAllah gönlünüzce olsun 😅 Mutlu günler dilerim...
Allah razı olsun
Amin inşaAllah cümlemizden 🫡
uzay boslugu😅
Güzelmiş 😅bunu yazan çok oldu neden 😅
hic bir fikrim
yok
Peki canınız sağolsun ve gönlünüzce olsun 😅
Anka kuşu olurdu
Severim Beyblade izlerken vardı ara sıra Kore dizilerinde görmüştüm 😅Neden o olurdu
Para olabilir
Mesela neden
İkisi de az, ikisi de çok olsun istiyorum
Hımm, güzel bir istek bende çok isterim😅 Gönlünüzce olsun 😅
Hiç aşık olmadım ki bilmiyorum aşk neye benzer 🤔
Hımm 😅 Aşk hayatında senin için ne ifade ediyor? Ben hiç aşık olmasam da olmadığım zamanlarda da aşk benim için her şey demekti her şey aşktan ibaretti. Aşk hayatını değil de aşkı benzetebilirsin aşk nedir senin için 😅
Mesela su olabilir benim için aşksız hayatın tadı tuzu yok benim için😅
https://m.youtube.com/watch?v=fn0TjVY6Y1w
Boşluk
Neden😅
Brokoli
Neden 😅
Koşu bandı
Neden 😅 Güzelmiş spor severler için ben hiç sevmem 😂Motor var yani koşmaya ne gerek var ya da bisiklet filan 😅
İleri gitmiyor ama ben gittiğini zannediyorum o yüzden koşu bandı dedim hsjsjsjsj
Hımm güzelmiş bak mantıklı kesinlikle 😂bende ondan yani ileri gittiği yok olduğumuz yerde kendimizi yoruyoruz yahu 😂
Ama senin umudun var be abi Kpss bitsin sevdiceğin sana döner, Biz mesneviden ders almış gibi kendi kendimize dönüyoruz hsjsjsjjs
O iş öyle değil ki. Aramızda var bin kilometre. Olacağı kesin değil ki. Aileler tanışmadı daha hep ertelendik. Ben şart koştum sadece bu sene son diye. Olursa olur olmazsa da son'um olur kendi bilir. Topu topuna 5 kere buluşmadık yani 😅
4 bile değil 😅 3 ya 😅
Mesafelerin bir önemi yok ki kalpler bir olsun. Aileler tanışır, belli ki işler henüz ciddileşme yoluna girmemiş hiç telaş yapma. Son'um olur kendi bilir diyorsun ama belli ki çok seviyorsun. Ah be Allah mutlu mesut etsin, Allah kavuştursun.
Evet seviyorum. Sonum olur derken bu saatten sonra başkasına inanamam güvenemem. Kendimi aileme adarım o bakımdan. Başlangıcımız ciddiydi ancak bende maddi imkan yoktu bekledik borç harç geçen sene bitti çok şükür..
Amin inşaAllah 😊 Teşekkür ederim
Sefalet
Niye 😅
😁😁😄 5 kere red yedim
Çok Muş 🤣ama yılmak pes etmek yok 🤣Devam fakat ışık görmeden adım atmamalı 😅
😁aynen
EyvAllah, gönlünce olsun 😅
Kara delik
Neden 😅
Hiç benim kadar düzgün seven birine denk gelmediğimi fark ettim ama umarım bir gün kendim gibi birine denk gelirim
Kara delik dememin asıl sebebi ne kadar seversem seveyim sevdiklerim bir hiç gibi yok olup gidiyor ve ben hissizleşiyorum zamanla
Bende bu sözü kullanıyordum hala da kullanıyorum. Beni benim gibi benim sevdiğim gibi hiç kimse sevmedi bende beni benim gibi benim sevdiğim gibi sevecek olanı beklemekten vazgeçtim. Herkesin aşkı ve sevgisi kendine özgüdür. Bana göre çoğunluk genel sevmeyi bilmiyor. Sevgi mutlu eder ama mutluluktan çok hüznü tattım tadıyorum. Bence kendin gibi birini ya da senin gibi sevecek birini bekleme, günümüz ilişkileri menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor. Hiç görmedim seveni çevremde lafta sözde hepsi seviyor tabi...
Bende hissizleştim zamanla hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler ve gidiyorlar..
Gidenlerin canı cehenneme 😅
Ben hiçbir zaman beklemedim zaten ama onlar gibi önüme düşenle takılmak yerine yanlız kalırım daha mutlu olurum çünkü ben hayatımdaki her şeyi bir insanın ilgisine bağlamadım hiçbir zaman. Aynen çoğunluk sevmekten sevilmekten anlamıyor
Güzel düşünüyorsun bence de önümüze düşene şans vermeyelim ben çok şans verdim çok pis pişmanım aman aman 😅
Katılıyorum kesinlikle anlamıyorlar maalesef..
Gönlünüzce olsun 😊
Kiviye benziyor
Severim 🤣Neden mesela
Ekşi yerleri var ama güzel
Katılıyorum kesinlikle 😅
Gönlünüzce olsun
Cehennem
Sıcaklık iyidir ama cehennemin iyi olduğunu düşünmüyorum bu arada Leon en çok sevdiğim filmler arasında 1. ci sırada yer alıyor sevginin gücü 😅
Neden cehennem
Bende Leon'un yeri farklı ve çok severim gelirsem aşk hayatımın cehennem olmasının sebebi hep yanmış olmam, cehennem gibi olması ve yıkıcı olması.
Benim içinde çok farklı kaç kez izledim hiç bilmiyorum mükemmel kesinlikle. Anladım, bende çok yandım alev alev misali ama çok şükür şimdi iyiyim. Cennetiniz olur inşaAllah. 😊
Muşmula
Neden 😅
olmayan biseye
Mesela örneğin 🤣
sonu olmayan yol
Hımm güzelmiş, benim için de aşk sonsuzluk, sonsuzluğa uzanan yolculuk mutlu bir son yerine mutlu bir sonsuzluk isterim 😅
Sonu olmayan yol yoktur 😅Başı varsa yolun sonu da vardır 🤣
Hiç aşk hayatım olmadı ki benzetiyim
Boş bardak
Himm neden peki 😅
dışkı
Niye abi 😅
14 yıl evlilik 20 yıllık tanışmışlıkta ayrılık durumuna geldiysen başka bişeyle anlatamıyorsun maalesef.
Hımm, Rabbim yar ve yardımcın olsun abi, haklısın katılıyorum yaşamadım ama az çok tahmin edebiliyorum çok zor bir durum. Gönlünce olsun abim. 🥰
Allah razı olsun kardeş
Cümlemizden abi sağlıklı sıhhatli huzurlu ve mutlu akşamlar dilerim
Gel git dalgası
Neden mesala 😅
Biri geliyo biri giriyor ne diyim
Gidiyo pardon
Anladım 😅 Hiç gitmeyecekmiş gibi sevmeyeceksin mesela her an gidebilirmiş gibi çünkü her an gidebilirler ve gidiyorlar 😅
Gidenlerin yolu açık olsun 😅
Gönlünüzce olsun
Eyvallah.👍
EyvAllah
Patates
Niye😅
Sahra çölü, kupkuru
Yalnizlarin adamı
Hımm 😅Neden
B@ka
Niye 😅
Aldatıldım ve 10 gün sonra beni aldattığı kadınla evlendi
Hımm, peslik herif, lanet olası, günümüz ilişkilerinde ihanet çok zaten menfaat ve çıkar üstüne heves ve zevk peşinde tükeniyor tüketiliyor maalesef..
Sadık birini bulmalı mümkün olduğunca çapkınlardan uzak durmalı hatta alkol içenlerdende alkol tüm kötülüklerin anasıdır..
Bizim ki uzamış bir ilişkiydi, alışkanlıktı çünkü 10 yıl sürdü... aldatmak onun acizliği. Benim hep tanıdığım dürüst bir adam olarak geçip gidebilirdi o kendine yakışanı yaptı...
Hımm çok sürmüş hayırlı işin acelesi makbuldür uzattıkça bozulur bozmak isteyenler olur tadı kaçar af edersin boku çıkar harama sokar çıkıyor maalesef, olan oldu, keşke öyle olsaydı, hayırlısı bundan sonra hayırlı sabahlar dilerim 😊
Leventin Elayı düğün gününde terk ettiği sahne
Yani aşk yok mu 😅
Cidden bu sahneyi yaşadım geçen hafta
Hımm üzüldüm, Rabbim yar ve yardımcınız ve de gönlünüzce olsun..
Hiç kimse vazgeçilmez ya da senden daha değerli değildir. Üzülme üzme kendini akmasın gözünden tek bir damla değmez insanlara..
Gidenlerin canı cehenneme 😅
Hem daha küçüksün niceleri olur 😅
Çok da küçük değilim 25e gidiyorum 😅 ama yorumunuz beni mutlu etti.
Hayırlısı böyleymiş umarım bu süreci çok zor atlatmam
Olsun 😅Yine de en güzel yaşlarındasın okul yoktur sanırım, hayatının başlangıcı işte 😅İçinden ne gelirse yap en çok kendine vakit ayır. Mutlu olmanıza sevindim. Daim olsun huzur ve mutluluğunuz..
Mutluluk biziz, bizim içimizde biz neyde istersek onda görmesini bilirsek görebilirsek bizimdir. Kör olursak, suçu bizdedir yine. Mutluluk şarkılarda, şiirlerde, kimi zaman böyle anlık iletiler de kimi zaman luna parkta, sahillerde sinemalarda. Kimi zaman balık tutmakta, bağırmakta çağırmakta, kimi zaman bebeklerde, çocuklarda. Mutluluk kimi zaman tebessüm de kedi köpeklerde, hayvanlarda. Mutluluk herşeyde, çünkü mutluluk biziz, kişinin kendisidir mutluluk. Biz neye istersek, ona mutluluk bulaştırırız, hastalık gibi. Neyden istersen mutlu olursun, olabiliriz. Sen yeter ki mutlu olmak iste..
Kolayı zor zoru kolay eden kişilerdir. İmkansız diye bir şey yoktur imkanları imkansızlaştıran insanlardır. Unutma o yokken de sen vardın. O yokken de her şey güzeldi belki güzelleştiren o sandın ama sadece bir yanılsama belki de mutsuz eden oydu..
Çivi çiviyi söker kesinlikle, şans isteyene şans ver ama önce kendine şans ver eğer kimseye şans vermezsen zor olur emin ol..
En azından flört et 😅yeni insanlar ile tanış sohbet muhabbet eğlen gez toz 😅
Sade dondurma
Neden?
Saf temiz.. renksiz… olması gerektiği gibi… tadı güzel … soğuk tatlı…
türlü 🤣😂🤣😂
Güzel benzetme abi severim türlüyü de sizin ki nasıl 😅
bekarken türlü idi 😀
Şimdi nasıl abi 😂
şimdi ekmek gibi sade duru yavan 😂😂😂
Afiyet olsun abi, gönlünce olsun 😂Benim ki de türlü o zaman bekarım 😂
Kelebek
Niye kelebek 😅
selam ben robin
Selam bende Ash Katchum da ne alaka 😅
how i met your mother'da ki robin 🥲
it doesn't matter robin😅
😭😭
Bu neden şimdi wat is this 🤔
Buz..
Neden 😅
Bilmem ilişkim olmadi
Anladım, gönlünce olsun 😅 İyi akşamlar dilerim
Teşekkur ederim sizede iyi akşamlar
Rica ederim, EyvAllah..
Narr
Neden 😅
Hiç olmadı
Yaşınız doğru mu😅
Toksiklik
Hımm pek bilmesem de toksiği günümüzde çok kullanıyorlar 😅
Nedeni nedir
🥴👈🏻
😅🤔
Şarap olurdu. Aklımı bir hoş ediyor aşk
İçmesem de sarhoş ettiğini biliyorum 😅 Güzel bence 😅beni de hoş ediyor ama içmeye gerek kalmıyor aşk yeterli tek başına her türlü 😅
İşte ben de bu yüzden; İçmeye gerek kalmadan hoş, sarhoş ediyor diye şaraba benzettim aşkı
Hımm mükemmel o zaman 😅 Sevindim helâl sarhoşluğu tercih ederim her daim gönlünüzce olsun 😅
Yok ki tarif edeyim
Olsun olmaması tarif edilemez değil ya 😅Aşkın yok madem aşkı bir şeye benzetebilirsin aşk senin için ne ifade ediyor 😅
@charmsture sen