Sevgilim var ve ailelerimiz biliyor teyzelerim istiareye yatmami istiyorlar ama bilmiyorlar ki bizim öncemiz nasıldı?

Arkadaşlar ben 22 yaşındayım ve sevgilimi 15 yaşımdan beri seviyorum. ama benimkisi tek taraflı bir aşktı. Ben onun için hep dua ettim. Hayırlısı ile istedim Allah'ım bizi birbirimize hayırlı eyle dedim. Ama çok zor gecirdigim günlerde oldu agladigimda. Ama yıllar sonra üniversite 3. Sınıfta o bana geldi ve biz bir ilişkiye başladık o da beni önceden sevmeye çalışıyordu istiyordu ama olmuyordu. Ama Rabbim artık onun yüreğine sevgimi koydu ben buna inanıyorum. Hani diyorum ki hayirisiz olsak bunca şey neden ve hani yine hayırsız olsak bir şey olur ve birlikteliğimizi mani olur ya da aramızdaki sevgi biter vs. Ben böyle düşünüyorum ben her şeyiyle Allah'a bıraktım. Zorlamalariyla bir kere yattım istiareye bir şey görmedim bir daha yat dediler fakat istemiyorum çünkü sevgilimede dediğimde ne görürsem göreyim yola beraber devam Allah izin verdikçe. Siz ne düşünüyorsunuz

Sevgilim var ve ailelerimiz biliyor teyzelerim istiareye yatmami istiyorlar ama bilmiyorlar ki bizim öncemiz nasıldı?
Cevapla