Ben küçükken uyanıp ailemle ilk nasıl tanıştığımı hatırlıyorum, bu normal mi?

ben yerde uyuyordum ve annem ablam karşımda bana bakıyorlardı. sonra siz kimsiniz dedim onlar biz senin aileniz dedi. sizce bunu gerçekten yaşadım mı? neden bunu yaşadım gibi hissediyorum?
Ben küçükken uyanıp ailemle ilk nasıl tanıştığımı hatırlıyorum, bu normal mi?
Güncellemeler
1 yıl
harbi düşününce böyle bir şey nasıl gerçek olsun? sanırım ben yanlış hatırlıyorum. düşünsene çocuğunuz uyanıp "siz kimsiniz" diyo sizde "ben senin anne/babanım" falan diyorsunuz sjshsh
Ben küçükken uyanıp ailemle ilk nasıl tanıştığımı hatırlıyorum, bu normal mi?
Cevapla