1 yaşımdaki tek bir anımı hatırlıyorum bu normal mi?

Ben daha beşikteyken babaannem gece vakti beni sallıyordu ve annemler uyumuştu babaannem de sandalyede oturmuş ayakları ile beni ileri geri sallıyordu ve ben ağlamaya başlamıştım o da kalkıp beni sakinleştirmeye çalışırken elini beşiğe sıkıştırmıştı. Bunu zihnimde net olarak hatırlıyorum. Sonrasında verdiği tepkiyi, benim kahkahalarımı ve annemlerin uyanışını da hatırlayabiliyorum. Geçenlerde bunu anneme anlattığım vakit annem, babaannemin ben doğduktan 1.5 yıl sonra köye gittiğini söyledi ve bunu nasıl hatırladığımı babamla tartışırlarken duydum sizce normal mi

1 yaşımdaki tek bir anımı hatırlıyorum bu normal mi?
Cevapla