Annem Ve Babamda Miyop Yok. Lakin kardeşimle ben Miyopmuşuz?

Doktorum bana genetik yatkınlığın ve ışığa da biraz hassasiyetin var dedi.1 sene hudutta görev yaptım askerken hep uzağı termal cihazlarla gece görüşleriyle gözetlerdik. Aradan geçti 1 sene son 2 ay aydır böyle bir durumu yaşamaya başladım uzakdan insanların yüzünü simasını seçemiyordum bulanık görünüyordu hemde 5 metre gibi bir mesafeden. Doktor 1 numara gözlük yazdı. Yüzde kaç miyopum? Benim kardeşim de muayine olmuş astigmat demiş doktor gözlük yazmış onada
Annem Ve Babamda Miyop Yok. Lakin kardeşimle ben Miyopmuşuz?
Cevapla