Sevdiyim kızdan ayrılmak istiyorum ama kızlını aldım (aylem bunu bilmiyor) ne yapmalıyım?

Merhabayın arkadaşlar,

Benim 2 aylık bir sevgilim var fakat bu yakınlarda çok çok anlaşamıyoruz ama kız bana aşırı çok aşık. Aylem bu kızla olmamı izin vermiyor nedense onlara göre bu kız bana için değilmiş, kızın aylesi iyi değilmiş, kız çok oynakmış ve sayre... Tamam ben ondan ayrılcam da arada çok büyük bir neden var - onun kızlığını aldım. Sizce ne yapmalıyım?

Sevdiyim kızdan ayrılmak istiyorum ama kızlını aldım (aylem bunu bilmiyor) ne yapmalıyım?
Cevapla