Kız arkadaşıma çok aşığım ama ayrılmak istiyorum, ne yapmam gerek?

Kız arkadaşımla sevgili olalı 5 ay oluyor. Kendisine çok aşığım her şeyden daha fazla değer veriyorum her zaman konuşuyoruz, ig hesaplarımız birbirimizde bile var ve sadık birisi erkek çevresi ve ortamı yok denecek kadar az. Ama ben ayrılmak istiyorum çünkü korkuyorum. Ayrı okullardayız ve aklımda hep şu düşünce var "Ya okulda erkeklerle çok samimiyse, ya beni aldatıyorsa, ya okulda başka erkeklere bakıyorsa" düşüncesi var ve bu düşünce hep aklımda olduğu için okulda çok mutsuzum tüm çevrem bunun farkında. Ayrıca bugün iki erkekle takiplesmeye başlamış ve ben böyle şeylere çok takılıyorum sırf bueolaydsn dolayı en ağrı depresanlarsan birini içtim sırf 2 erkege Gt yaptığı için. Ayrilirsam boşluğa düşmekten korkuyorum, 5 aydır günaydın, ig yazip her dk konuştuğum kişi hayatimdan çıkarsa ne yaparim bilmiyorum bundan korktuğum için ayrilamiyorum. Ayrılırsam daha özgür olacağımı düşünüyorum, kız çevrem var ve onlarla sevgilim olduğundan dolayı fazla buluşmuyorum ayrilirsam ortamlara yeniden akarim düşüncesi var kafamda ama boşluğa düşmekten korkuyorum ve sevgilime aşığım ne yapmam gerek

Kız arkadaşıma çok aşığım ama ayrılmak istiyorum, ne yapmam gerek?
Cevapla