Kız sürekli iltifat ediyor, gözlerimin içine bakıyor mutlulukla, gülüyor, yanımda neşeleniyor. Sevgilim değil bu kız, flörtüm. Buluşalım mı dedim doğum günümde buluşalım dedi o günü hep beraber geçirdik 2 hafta önce tanışmıştık sadece ve bu kadar değer veriyor siz anlayın ne derece hoşlandığını. Şu an içerisinde olduğum duyguları tarif edemiyorum. Çok asosyal birisiydim, son 2 aydır sosyal olmaya çalışıyorum ve bir anda böyle biriyle tanışınca -herhalde ilgiye ihtiyacım da vardı ki- konuşmaya başladım. Ben de iltifatlar ettim saatlerce konuştuk, güldük, eğlendik. Ben de bir şekilde onu beğendiğimi söyledim. Fakat doğum gününde buluşmadan sonra biraz soğudum. Aile yapısı benimkine çok uzak biraz sıkıntılı, gizli gizli buluştuk kursa gitmedi o sırada buluştuk falan. Biraz leyla, aklı biraz havada ve kendine güveni yokmuş gibi hissettim. Ya bunlar tabii ki de ayrılmak için bir sebep değil (ayrılmak da denmez konuşmayı sonlandırmak, sevgili aşamasına geçmemekten bahsediyorum) benim ayrılmak isteme sebebim şu:
Kız bana sırılsıklam aşık gibi fakat ben kendimde o değeri bulmuyorum. Bir başkası olsam kendime o kadar aşık olmazdım o olsam da olmazdım. Kız çok yalnız 2 3 arkadaşı var, kuzenleriyle arası iyi değil, akrabalarıyla iyi değil biraz yalnız okulda sevilen biri tanıdıkları tarafından ama sadece sevilen, yakın arkadaşı çok az.
Acaba diyorum sadece duygusal boşluğu doldurmak için mi seviyor beni? Kimse kimseye 1 2 haftada bu kadar bağlanmaz, bu kadar değer vermez tamam ben de yürüdüm ama bilmiyorum.
Ayrıca ben sevgili gibi bir sorumluluğu alamam, o kadar özgüvenim yok var belki ama bu kızın yanında o kadar da rahat değilim. O benden daha utangaç o beni kazanmaya çalışıyor ve bu beni rahatsız ediyor çünkü dediğim gibi hayran olunacak biri değilim o kadar uğraşılacak sevilecek biri değilim kendimde o değeri bulmuyorum ve kıza daha çok ilgi verirsem o daha da bağlanacak ve bunun sonucunda sevgiliye doğru gidecek. Ben asla teklif etmicem ama o teklif ederse ne yapıcam? Nasıl konuşmayı sonlandırıcam? Veya ne yapmalıyım ilk flörtüm ve böyle giderse de ilk sevgilim olacak ama ben istemiyorum galiba.
Kız bana sırılsıklam aşık gibi fakat ben kendimde o değeri bulmuyorum. Bir başkası olsam kendime o kadar aşık olmazdım o olsam da olmazdım. Kız çok yalnız 2 3 arkadaşı var, kuzenleriyle arası iyi değil, akrabalarıyla iyi değil biraz yalnız okulda sevilen biri tanıdıkları tarafından ama sadece sevilen, yakın arkadaşı çok az.
Acaba diyorum sadece duygusal boşluğu doldurmak için mi seviyor beni? Kimse kimseye 1 2 haftada bu kadar bağlanmaz, bu kadar değer vermez tamam ben de yürüdüm ama bilmiyorum.
Ayrıca ben sevgili gibi bir sorumluluğu alamam, o kadar özgüvenim yok var belki ama bu kızın yanında o kadar da rahat değilim. O benden daha utangaç o beni kazanmaya çalışıyor ve bu beni rahatsız ediyor çünkü dediğim gibi hayran olunacak biri değilim o kadar uğraşılacak sevilecek biri değilim kendimde o değeri bulmuyorum ve kıza daha çok ilgi verirsem o daha da bağlanacak ve bunun sonucunda sevgiliye doğru gidecek. Ben asla teklif etmicem ama o teklif ederse ne yapıcam? Nasıl konuşmayı sonlandırıcam? Veya ne yapmalıyım ilk flörtüm ve böyle giderse de ilk sevgilim olacak ama ben istemiyorum galiba.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer