Erkek arkadaşımla dertleştik, ağladım ama beni umursamadı. Sizce nasıl davranmalıyım?

Ailem çok baskıcı erkek arkadaşıma bu durumu anlattım görüntülü konuştuk baya anlatırken ağladım gecistirici cümleler kurdu Ay benim babamda böyle gibisinden takma gibi şeyler söyledi destek bile olmadı sonra telefonu kapattı iki dakika konuşup sonra tekrar bile aramadı ertesi sabah mesaj bile atmadı o gece ağlayarak uyudum o halimi gördükten sonra tekrar arar diye bekledim aramadı beni merak dahi etmedi sizce iletişimi kesmeli miyim yardımcı olursanız sevinirim
Erkek arkadaşımla dertleştik, ağladım ama beni umursamadı. Sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla