Erkek arkadaşıma mutsuzluğunu bana yansıtma dedim çirkefleşti haklı mı?

Borsada para kaybetmiş aradı konuşurken çok mutsuzum falan dedi ben de sıkılmıştım artık kaybedip söylenmesinden, parasızlıktan mı dedim her şeyden dedi. Ben de "bana yansıtma mutsuzluğunu" dedim. Tamam dedi kapattı. Sonra bi daha aradı "karaktersizsin, konuşmayalım artık" falan dedi. Ben de tamam o zaman dedim yine kapattı. Bi daha aradı bi kaç kere, çirkefleşti bu kez küfür etti biraz ve "sen eziksin, sana acıdığım için birlikteyim" falan dedi. Kapattım engelledim ben de artık. Kırgınlıktan mı gerçek düşünceleri mi ve benim hatalı olduğum bi konu var mı?

Erkek arkadaşıma mutsuzluğunu bana yansıtma dedim çirkefleşti haklı mı?
Cevapla