Sevgilim bana şiddet uyguladı, ayrıldık, bana vurduğunu ailesine söyledim ve tüm ailesini engelledim, doğru mu yaptım?

sevgilimle kavga ettik, bana vurdu, sadece bu olayın dışında baska sebepler de vardı ve ayrıldık.

ayrıldıktan sonra bana vurmasını sindiremedim ve ailesine yazdım, "oğlunuz bana vurdu, yarın baska kadına baska bir şey yaparsa bunun sorumlusu aynı zamanda sizsiniz" dedim, ve hepsini engelledim.

Sevgilim bana şiddet uyguladı, ayrıldık, bana vurduğunu ailesine söyledim ve tüm ailesini engelledim, doğru mu yaptım?
Cevapla