Şiddet uygulayan sevgiliye ne yapardınız? Şikayet ettim ama doğru mu yapmışım?

Şiddet uygulayan sevgiliye ne yapardınız? Ben sevgilimi şikayet ettim, hatta tüm iş yaptığı kişilere de durumu bildirdim. Siz olsanız ne yapardınız? Sonrasında da beni her yerden stalklamaya devam etti/ediyor. Sizce amacı nedir?

Şiddet uygulayan sevgiliye ne yapardınız? Şikayet ettim ama doğru mu yapmışım?
Cevapla