Sevgilimle kavga ettik kavga da denilemez aksam unuturz gülüşürüz ama yinede hayırlı olsun alayım?

Sevgilimle kavga ettik kavga da denilemez aksam unuturz gülüşürüz ama yinede hayırlı olsun alayım?
Sevgilimle kavga ettik kavga da denilemez aksam unuturz gülüşürüz ama yinede hayırlı olsun alayım?
Sevgilimle kavga ettik kavga da denilemez aksam unuturz gülüşürüz ama yinede hayırlı olsun alayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Anlıyorum bu iğnelemeleri farkında Olmasanızda kimse sizi dinlemedi anlamadı sürekli yargılardan sakınmak zorunda kaldık ama saygıyla eleştirelm lütfen herşeyden mana bakıyor onunda mutlu olmasınu istiyorm ama beni kompleks suçluluk sokuyor mizah yapamıcakmıyız eğlenemicekmiyiz hep çiftler monotonlukta resmi robot sistemmi olucak istediğiniz şekilde eleştirebilirsiniz beni düşüncelerinizle özgürsünüz hakaret aşağılama olmadan
Güncellemeler
+1 yıl
Sepet cocugu lafından gidip olay yapması beni sinir ettiği için öyle söyledim özür diledm affetti oda diledi ama sucluluk yetersizlk duygusu yasıyorum haklısınız ben suçluyum.
Sevgilimle kavga ettik kavga da denilemez aksam unuturz gülüşürüz ama yinede hayırlı olsun alayım?
Cevapla