Kimseyi çekemiyorum, 3-4 yıldır sevgilim yok. Kafa dağıtmak için sosyal medyadan tanıştığım kişilerle buluşsam mı?

Üç dört seneden ber hayatımda biri yok sevgilim olmadı önceden buluşuyordum erkeklerle ama şu an artık kimseyi çekemiyorum , yaşım da geçti evlilik için geldi geçiyor sosyal medya üzerinden tanıştığım kişilere şans vermeli miyim kafamı dağıtmak için ( bu arada buluşsam bile 150 tl ona buna para harcıyorum saçıma bakıma )

Kimseyi çekemiyorum, 3-4 yıldır sevgilim yok. Kafa dağıtmak için sosyal medyadan tanıştığım kişilerle buluşsam mı?
Cevapla