Sosyal medyadan kimseyle sevgili olmak istemiyorum ama reel hayatımda da erkek bulamıyorum?

Sosyal medyadan fazla istek geliyor hiç birini güvenemediğim için onaylamıyorum yakınım otursa dahi güvenemiyorum... Memuriyet için çalışıyorum ama atanmak aşırı zor bu gidişle sosyallik olmazsa bulamıcam gibi de geliyor özelde vs çalışmayı düşünüyorum sırf bu yüzden sizce sanaldan insanlara güvenmemek doğru bir tutum mu?

Sosyal medyadan kimseyle sevgili olmak istemiyorum ama reel hayatımda da erkek bulamıyorum?
Cevapla