Sevgilimle ayrılık aşamasındayız. ben çok zorladım ama artık olamıcamızı söylüyor çok uğraştım çok kendimden ödün verdim?

Veda ederken Ona kötü sözler mi söyleyeyim yoksa iyi mi vedalaşayım. Hangisi içine daha fazla oturur ve pişman olur
Sevgilimle ayrılık aşamasındayız. ben çok zorladım ama artık olamıcamızı söylüyor çok uğraştım çok kendimden ödün verdim?
Cevapla