Erkek arkadaşım günlerdir konuşmuyor ablası sorunca da konuşmuyoruz demiş neden diyince öyle demiş niye böyle yapıyor? detaylar ⬇️?

bununla normal konuşuyorduk ama son zamanlarda öncekine göre ilgisi azalmıştı.

dile getirdim normal olduğunu iddia etti ama ihmal edilmiş hissediyordum

1 hafta önce aradım açmıyor. ertesi gün aradım açmıyor. öbür gün aradım yok.

ne geri döndü ne yazdı. ben de müsait olunca konuşalım dedim sadece 👍 ifadesi bırakmış mesajıma.

ablası sorunca da konuşmuyoruz demiş. ablası neden diyince öyle demiş bir açıklaması da yok.

insanın konuşmadığı için hiç açıklaması olmaz mı ne tribi bu ne yapmaya çalışıyor?

Erkek arkadaşım günlerdir konuşmuyor ablası sorunca da konuşmuyoruz demiş neden diyince öyle demiş niye böyle yapıyor? detaylar ⬇️?
Cevapla