İnsan büyüdükçe aşık olma ihtimalini kaybediyor mu?

Duyguların yerini mantık mı alıyor? Yoksa insan her yaşta yeniden aşık olur mu?

İnsan büyüdükçe aşık olma ihtimalini kaybediyor mu?
Cevapla