Eşim çok soğuk davranıyor, boşansam ve yeni bir adım atsam mutlu olur muyum?

2 senedir evliyiz. 4 aydır çok soğuk davranıyor. İletişim kurmuyor , uzak duruyor , boşanmamı mı istiyorsun dedim sen böyle bir karar vermişsen bir şey diyemem dedi. Sohbet açıyorum hemen kapatıyor. Mesleğim var. Çocuğum yok. Acaba boşansam kendi kafa yapıma göre dul bir adamla evlenip mutlu mu olsam?

Güncellemeler
+1 yıl
Ben 24 eşim 30 yaşında.
Eşim çok soğuk davranıyor, boşansam ve yeni bir adım atsam mutlu olur muyum?
Cevapla